Ga naar inhoud

BV of niet..


Gast Lovegirl91

Aanbevolen berichten

Gast Lovegirl91

Even kort voorstellen, ben een meid van 26j,  al een langere tijd complexen heeft over men boobies.. (als je ze nu zo mag benoemen)

Zijn ze echt klein? nee misschien niet, maar veel is het ook niet.

Na 2 zwangerschappen is het er allemaal niet beter gaan uitzien, dus JA, ik wil ze groter en mooier gevormd. steeds met een 70B rondgelopen tot over 1 jaar terug,

vorig jaar me enkel nieuwe BH moeten aanschaffen, je kent het wel je komt een lingerie shop binnen, het personeel staat vaak snel klaar, of ze met wat kunnen helpen, en ik weet over welke BH maat ik beschik. Ach laten we het nog eens opmeten.. uitkomst: 70D, viel gewoon achterover! Ik een 70D???? komaan dit kan niet!!

gevraagd om opnieuw op te meten en ja hoor, 70D.. kon/kan niet geloven. hoe komen ze erbij...

Met als uitkomst, ik weet gewoon niet welke BH maat ik heb, voor mij persoonlijk is  een B de correcte grote..

 

Ga het komende week nog eens laten opmeten, in een andere shop..een D? No way!

 

Benieuwd voor ervaringen, hier op te pikken voor een eventuele BV..

 

Greetz,

Lovegirl91

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2018 om 22:50 zei Lovegirl91:

Even kort voorstellen, ben een meid van 26j,  al een langere tijd complexen heeft over men boobies.. (als je ze nu zo mag benoemen)

Zijn ze echt klein? nee misschien niet, maar veel is het ook niet.

Na 2 zwangerschappen is het er allemaal niet beter gaan uitzien, dus JA, ik wil ze groter en mooier gevormd. steeds met een 70B rondgelopen tot over 1 jaar terug,

vorig jaar me enkel nieuwe BH moeten aanschaffen, je kent het wel je komt een lingerie shop binnen, het personeel staat vaak snel klaar, of ze met wat kunnen helpen, en ik weet over welke BH maat ik beschik. Ach laten we het nog eens opmeten.. uitkomst: 70D, viel gewoon achterover! Ik een 70D???? komaan dit kan niet!!

gevraagd om opnieuw op te meten en ja hoor, 70D.. kon/kan niet geloven. hoe komen ze erbij...

Met als uitkomst, ik weet gewoon niet welke BH maat ik heb, voor mij persoonlijk is  een B de correcte grote..

 

Ga het komende week nog eens laten opmeten, in een andere shop..een D? No way!

 

Benieuwd voor ervaringen, hier op te pikken voor een eventuele BV..

 

Greetz,

Lovegirl91

 

 

 

Hoi, 

 

Ik weet niet waar je je hebt laten opmeten, maar als je twijfelt zou ik het inderdaad voor de zekerheid ergens anders laten doen. Ikzelf droeg voor mijn bv altijd een 70C en je zou daarvan ook niet zeggen dat het een 70C was. Moet ik er wel bij zeggen dat ik vrijwel al mijn bh's toen ter tijd bij de Hunkemoller kocht en ik nu merk dat de Hunkemoller eigenlijk best wel klein valt. Sowieso kan de bh-maat best per merk of model verschillen. Houd er ook rekening mee dat een 70D wel een stuk kleiner is dan een 80D. 

 

Is de foto die je hebt geplaatst een foto van jouzelf? Ikzelf zou hem in dat geval in een privé-album zetten (hij is nu terug te vinden via Google). Als dit niet het geval is of je hebt hier geen problemen mee, dan heb ik niets gezegd. Wat voor cupmaat het is, vind ik moeilijk inschatten. 

 

Je kan hier op het forum in ieder geval heel veel informatie vinden over een bv en mocht je toch blijven twijfelen dan kan het nooit kwaad om een paar consulten in te plannen en te gaan passen. Ik ben in ieder geval ontzettend blij dat ik het uiteindelijk heb doorgezet. 

 

Ik droeg hiervoor dus altijd een 70C van de Hunkemoller (oogde als een Bcup). Hoewel ik de maat best groot vond klinken, was ik nog steeds niet blij en maakte het mij ook wel onzeker. Ik bleek ook nog eens al die tijd de verkeerde omvangmaat te hebben gedragen. Ik heb eigenlijk omvangmaat 60/65 en draag nu meestal een 60G/H of een 65F. Klinkt heel erg groot, maar het ziet er uit als een Dcup. :) Staar je dus niet blind op bh-maten!

 

Succes met je keuze! xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.