Ga naar inhoud

Evaa : 29 mei 2018 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei Evaa:

Ik heb volgende week de afspraak bij de anesthesist. Had idd begrepen dat je pas kort ervoor hoort hoe laat op de dag je wordt geopereerd.

 

Wat betreft het implantaat denk ik inderdaad dat je ervan uit kunt gaan dat je een goed advies hebt gehad op basis van wat je drs van der Pot hebt verteld tijdens het consult. Waarschijnlijk krijg ik nog wel de kriebels als de datum nadert (wordt het niet te groot? Wordt het wel mooi? En al dat...).

 

Had gister gesprek met een vriendin van me die cup D heeft (van zichzelf) en toen ik die bh zag, dacht ik wel WOW dat is groot!! Maarja, denk dat het allemaal snel went haha 

 

@Steenbok fijn om te horen dat je tevreden bent en het allemaal goed is gegaan! Staat het allemaal nog strak of denk je al beetje te zien waar het naartoe gaat qua resultaat? En gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom heb jij voor de mini gekozen?

Het staat nog best wel strak, maar verder is het niet heel blauw en staan ze ook niet ‘hoog’. 

Ik heb voor de mini’s gekozen omdat ik al best wel wat borst van mezelf had (75C) en ik niet van hele grote borsten houd. 

Dus meer projectie was voor mij niet nodig.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

@Evaa Jaaa hehe eindelijk! Heb er eigenlijk wel zin in, niet echt nerveus.

Ik moet er al heel vroeg zjin, zie wel wat op tegen die lange dag maar goed ik laat het over me heen komen ;-)

Heel veel succes morgen en misschien zien we elkaar haha apart wel he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jas10:

@Evaa Jaaa hehe eindelijk! Heb er eigenlijk wel zin in, niet echt nerveus.

Ik moet er al heel vroeg zjin, zie wel wat op tegen die lange dag maar goed ik laat het over me heen komen ;-)

Heel veel succes morgen en misschien zien we elkaar haha apart wel he!

Haha ja gek he! Hoe laat moet jij? Ik ben de eerste hoorde ik, moet er al om 7 uur zijn. Lekker vroeg op! Pfffff

Jij misschien tweede?

 

Succes morgen, ik duim voor ons! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jas10 wat leuk dat we uiteindelijk op dezelfde kamer lagen! Heb er echt steun aan gehad. Zaten in hetzelfde bootje... Hoop dat je snel hersteld, maar volgens mij komt dat wel goed ;)

 

Vind herstel en pijn nog wel tegenvallen hoor. Hoe is het bij jou gegaan @Samantha043

 

Mijn huid en spieren waren erg strak dus dr van der Pot vertelde bij de controle erna dat de implantaten moeilijk in te brengen waren. Is ook niet gek gezien  mijn startsituatie en de cc denk ik. Uiteindelijk toch gelukt, maar alles staat dus mega strak en hoog.

 

Nachtje in het ziekenhuis was echt prettig, moest er niet aan denken meteen naar huis te moeten. Heb pijnmedicatie braaf genomen anders is het echt niet te doen. Autorit naar huis was verre van prettig, had daarna veel pijn dus maar zo'n morfinetabletje genomen. Nu dag 3 al iets beter maar het gaat echt langzaam. Lig nog hele dag op bed en schoffel soms naar de wc. 

 

Zometeen voor het eerst douchen, ben benieuwd hoe dat gaat. Gelukkig helpt mijn vriend me met alles.

 

Heb gister voor het laatst gekeken naar mijn borsten, maar nog niet recht voor een spiegel dus ben benieuwd. Viel me mee dat het niet helemaal blauw was enzo.. misschien komt dat nog..?

 

Drains waren trouwens ook niet geplaatst, dat vond ik ook een meevaller. Was niet nodig zei de dokter.

 

Nu herstellen tot de controle in circa 2 weken. Het is niet niks hoor dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het goed is gegaan en jullie steun aan elkaar hadden. 

 

Het valt mij ook tegen haha. De pijn is nu wel redelijk te doen, probeer wat minder medicatie te nemen nu. Ik heb tramadol/paracetamol gekregen waardoor ik me de hele tijd zo gaar als een garnaal voelde.

Ook heb ik nog 2 drains in aangezien ik toch nog redelijk wat bloed/wondvocht had. Vanmiddag om 15u moet ik terug en dan gaan ze eruit. En ik zal je zeggen ik kan wel huilen, zo bang ben ik voor het verwijderen ervan :(. Hopelijk wel een flinke opluchting als ze eruit zijn want ik voel ze wel echt erg zitten. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evaa Moest net aan je denken, was erg benieuwd hoe het met je ging! Vond het ook leuk dat we op dezelfde kamer lagen! Vind het ook niet niks hoor, lig veel en loop soms als een robot door mn huis. Of tyrex haha ;-) 

Net voor het eerst onder de douche gestaan, dat was wel lekker. Hebben jullie ook last van je buik ? 

Net even goed gekeken, het is nog niet zo heel mooi eerlijk gezegd. Hopelijk komt dit nog, denk het wel! 

Heel veel succes nog allebei en @Samantha043 het zal vast erg opluchten wanneer de drains eruit zijn. Hoeveel cc heb jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Jas10:

@Evaa Moest net aan je denken, was erg benieuwd hoe het met je ging! Vond het ook leuk dat we op dezelfde kamer lagen! Vind het ook niet niks hoor, lig veel en loop soms als een robot door mn huis. Of tyrex haha ;-) 

Net voor het eerst onder de douche gestaan, dat was wel lekker. Hebben jullie ook last van je buik ? 

Net even goed gekeken, het is nog niet zo heel mooi eerlijk gezegd. Hopelijk komt dit nog, denk het wel! 

Heel veel succes nog allebei en @Samantha043 het zal vast erg opluchten wanneer de drains eruit zijn. Hoeveel cc heb jij? 

 

Mijn buik is nog een beetje opgezwollen verder niet veel last van. Heb alleen nog geen ontlasting gehad buiten plasjes, weet niet of dit ook normaal is :).

 

Ik heb 410cc anatomische protheses vab Euroscilicone. En jullie? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jas10heb beetje opgeblazen buik maar denk dat het door het vocht komt. Ook veel lucht maar geen buikpijn ofzo.

 

Tussen mijn borstbeen aan de onderkant is het ook gezwollen en beetje blauw aan het worden. Incisie valt me mee, zijn niet zo groot. 

 

Vandaag heb ik het idee dat het wat beter gaat. Douchen was echt even lekker en merkte dat ik minder pijn had bij het staan dan gister. Mijn vriend heeft mijn haar gewassen, was echt ff nodig met dit warme weer.

 

Neem nog wel 4x paracetamol met 2x Aleve erbij. Heb ik ook nog nodig. Was net gebeld door de kliniek en die raadde ook aan nog even door te blijven slikken zodat je een "spiegel" opbouwt. Schijnt toch normaal te zijn best veel pijn te hebben. Maar vandaag echt wel iets beter. Als lig ik wel de hele dag op bed. Alleen even naar de wc en terug...

 

@Samantha043 oei, moet er niet aan denken weer de auto in te moeten om de drains te verwijderen. Wat akelig. Zitten die in de onderkant, bij de incisie? Hoop dat alles goed gaat en je daarna lekker je rust kan pakken. Sterkte meid!

 

Ik heb 550cc Motiva implantaten (full). Was bij mij beetje proppen hoorde ik... staat ook nog zo hoog, echt niet mooi nog. Dokter zei dat ik het sowieso 3 maanden moet geven omdat ze nog mooi in hun plooi moeten zakken. Al met al zelfs een jaar. Voor nu ook nog erg belangrijk dat ik die band blijf dragen om het naar beneden te duwen. 

 

Ik heb net een controleafspraak gemaakt voor de 12e, dat is precies 2 weken post-op! Zo benieuwd hoe het eruit gaat zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Evaa:

@Jas10heb beetje opgeblazen buik maar denk dat het door het vocht komt. Ook veel lucht maar geen buikpijn ofzo.

 

Tussen mijn borstbeen aan de onderkant is het ook gezwollen en beetje blauw aan het worden. Incisie valt me mee, zijn niet zo groot. 

 

Vandaag heb ik het idee dat het wat beter gaat. Douchen was echt even lekker en merkte dat ik minder pijn had bij het staan dan gister. Mijn vriend heeft mijn haar gewassen, was echt ff nodig met dit warme weer.

 

Neem nog wel 4x paracetamol met 2x Aleve erbij. Heb ik ook nog nodig. Was net gebeld door de kliniek en die raadde ook aan nog even door te blijven slikken zodat je een "spiegel" opbouwt. Schijnt toch normaal te zijn best veel pijn te hebben. Maar vandaag echt wel iets beter. Als lig ik wel de hele dag op bed. Alleen even naar de wc en terug...

 

@Samantha043 oei, moet er niet aan denken weer de auto in te moeten om de drains te verwijderen. Wat akelig. Zitten die in de onderkant, bij de incisie? Hoop dat alles goed gaat en je daarna lekker je rust kan pakken. Sterkte meid!

 

Ik heb 550cc Motiva implantaten (full). Was bij mij beetje proppen hoorde ik... staat ook nog zo hoog, echt niet mooi nog. Dokter zei dat ik het sowieso 3 maanden moet geven omdat ze nog mooi in hun plooi moeten zakken. Al met al zelfs een jaar. Voor nu ook nog erg belangrijk dat ik die band blijf dragen om het naar beneden te duwen. 

 

Ik heb net een controleafspraak gemaakt voor de 12e, dat is precies 2 weken post-op! Zo benieuwd hoe het eruit gaat zien!

 

Nou de drains mogen er morgen pas uit. Had nu nog teveel bloedverlies. Borsten waren wel al erg soepel en niets blauw dus dat is dan wel een voordeel van de drains. Hoop dat het bloeden morgen ook minder is anders voelt het ook een beetje dubbel als ze eruit gehaald worden.

 

Hoop dat het voor jullie ook wat beter gaat de komende dagen. Zal morgen nog laten weten hoe het daadwerkelijk verwijderen van de drains nu is meegevallen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Samantha043 nog dagje geduld dus. Balen. Wel goed dat het al soepel aanvoelt.

Bij mij zal dat nog wel even duren. Mijn huid staat ook helemaal strak en glimt, dus soepel is niet iets wat ik binnenkort verwacht. Kijk er wel naar uit want nu voelt het echt als blok beton.

 

Veel succes morgen, duimen dat de drains er dan ook echt uit mogen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evaa gelukkig dat het iets beter gaat! Ik had gister zo last van die BH maar kwam vandaag achter waarom. Het was een S ipv een M. Ze hadden per ongeluk de verkeerde maat gegeven. Ze belde mij ook vandaag en sturen nog een M, das wel heel fijn! Ik heb ook de 12 een controle afspraak!

@Samantha043 ik heb 425 demi (Motiva). Voor mij was het een wissel. Heel veel succes morgen! Het wordt vast heel mooi!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jas10:

@Evaa gelukkig dat het iets beter gaat! Ik had gister zo last van die BH maar kwam vandaag achter waarom. Het was een S ipv een M. Ze hadden per ongeluk de verkeerde maat gegeven. Ze belde mij ook vandaag en sturen nog een M, das wel heel fijn! Ik heb ook de 12 een controle afspraak!

@Samantha043 ik heb 425 demi (Motiva). Voor mij was het een wissel. Heel veel succes morgen! Het wordt vast heel mooi!!

 

@Jas10hoe laat moet jij die dinsdag? Ik om 16:30u :)

 

Stom zeg van die bh! Die M zit al best strak. Gelukkig heb je er twee en fijn dat ze er nog één nasturen. Die band moet ook tussentijds in de was, heb al eten op gemorst haha! Kan ook niet anders in die half-liggende houding.

 

Dit weekje ff doorzetten en hopelijk gaat het dan al stukken beter met ons ;)

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de drains zitten er nog steeds in :( het bloedverlies was nog te hoog. Maandag om 9u moet ik terug. Voor nu moet ik de vacuum elke 3 uur een uurtje dichtzetten, ze hopen hiermee zodra ik hem openzet dat het bloed wat snel afgezogen wordt. Ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken. Stel het is maandag nog teveel? Wat gaan ze dan doen.. het zal wel goed komen maar prettig is het niet..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Samantha043:

Nou de drains zitten er nog steeds in :( het bloedverlies was nog te hoog. Maandag om 9u moet ik terug. Voor nu moet ik de vacuum elke 3 uur een uurtje dichtzetten, ze hopen hiermee zodra ik hem openzet dat het bloed wat snel afgezogen wordt. Ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken. Stel het is maandag nog teveel? Wat gaan ze dan doen.. het zal wel goed komen maar prettig is het niet..

 

 

Oh jee dat is echt niet fijn! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. En moeten wachten tot maandag, wat naar! Oh sterkte meid, is echt rot.

 

Bij mij staat alles nog kneiterhard maar heb vandaag wel minder pijn. Heb zelfs zelfstandig kunnen douchen en ben beneden geweest om te eten. Voor de rest nog veel rust op bed. Vraag me af wanneer het iets zachter aan gaat voelen, want het lijkt wel beton voor mijn gevoel. Echt niet prettig.

 

Sterkte @Samantha043, en laat je ons weten hoe het gaat maandag?

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Evaa:

Oh jee dat is echt niet fijn! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. En moeten wachten tot maandag, wat naar! Oh sterkte meid, is echt rot.

 

Bij mij staat alles nog kneiterhard maar heb vandaag wel minder pijn. Heb zelfs zelfstandig kunnen douchen en ben beneden geweest om te eten. Voor de rest nog veel rust op bed. Vraag me af wanneer het iets zachter aan gaat voelen, want het lijkt wel beton voor mijn gevoel. Echt niet prettig.

 

Sterkte @Samantha043, en laat je ons weten hoe het gaat maandag?

 

x

 

 

@Evaa Gelukkig ben je vandaag al wat mobieler, heerlijk ook nog gedouched! Jaloers hihi :) 

 

Ik kan opzicht wel al wat bewegen maar ben ook nog snel moe. Lichaam heeft toch wel even nodig om te herstellen en dat gaat mentaal soms niet samen.

 

Kan niet meer dan afwachten tot maandag. Zal jullie zeker op de hoogte houden! Fijn dat ik hier af en toe mijn ei kwijt kan :) x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Samantha043:

@Evaa Gelukkig ben je vandaag al wat mobieler, heerlijk ook nog gedouched! Jaloers hihi :) 

 

Ik kan opzicht wel al wat bewegen maar ben ook nog snel moe. Lichaam heeft toch wel even nodig om te herstellen en dat gaat mentaal soms niet samen.

 

Kan niet meer dan afwachten tot maandag. Zal jullie zeker op de hoogte houden! Fijn dat ik hier af en toe mijn ei kwijt kan :) x 

Hoe is het vandaag met je? Is het te doen met de drains? @Samantha043?

 

Vandaag gaat echt beter met me! Heb vanochtend kunnen douchen en me zelf aan kunnen kleden. Geen strakke spijkerbroek ofzo haha maar wel bloesje over de sportbh, legging aan en zelfs beetje mijn haar kunnen kammen.

 

Zit even beneden in de woonkamer, dat is wel fijn. Even van dat bed af pffff begin ik nu wel klaar mee te zijn. Heb volgens mij nog nooit zoveel bedrust gehad haha

 

Hoe gaat het met jou @Jas10?

 

Huid ziet er ook wat beter uit, maar borsten zijn nog steeds hard. Kan niet wachten tot ze wat zachter worden en zakken. Zal bij de controle vragen hoe lang dat ongeveer kan duren want nu zit het voor mijn gevoel echt onder mijn kin. Ziet er niet uit haha

 

Heb ook nog een zwelling tussen de borsten op mijn borstbeen aan de onderkant. Ziet er super raar uit. Misschien iets meer drinken om alles af te voeren.. 

 

Is bij jullie veel verschil tussen dag 1 en vandaag?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Evaa:

Hoe is het vandaag met je? Is het te doen met de drains? @Samantha043?

 

Vandaag gaat echt beter met me! Heb vanochtend kunnen douchen en me zelf aan kunnen kleden. Geen strakke spijkerbroek ofzo haha maar wel bloesje over de sportbh, legging aan en zelfs beetje mijn haar kunnen kammen.

 

Zit even beneden in de woonkamer, dat is wel fijn. Even van dat bed af pffff begin ik nu wel klaar mee te zijn. Heb volgens mij nog nooit zoveel bedrust gehad haha

 

Hoe gaat het met jou @Jas10?

 

Huid ziet er ook wat beter uit, maar borsten zijn nog steeds hard. Kan niet wachten tot ze wat zachter worden en zakken. Zal bij de controle vragen hoe lang dat ongeveer kan duren want nu zit het voor mijn gevoel echt onder mijn kin. Ziet er niet uit haha

 

Heb ook nog een zwelling tussen de borsten op mijn borstbeen aan de onderkant. Ziet er super raar uit. Misschien iets meer drinken om alles af te voeren.. 

 

Is bij jullie veel verschil tussen dag 1 en vandaag?

 

x

 

Hee ladies! 

Wat balen zeg van die drains! Hebben ze er verder nog wat over gezegd? En is de kliniek een beetje te doen steeds qua afstand? Bah lijkt me toch een soort extra beperking, duimen dat ze er maandag uit mogen!

 

Fijn dat het iets beter gaan @Evaa. Hoe vind je de vorm? Of valt er nog niet veel over te  zeggen? Je wordt dat liggen wel zat he, kan ook niet wachten totdat alles weer wat 'normaler' is. Ik heb dinsdag trouwens om 9:30 een afspraak. Hoe vind jij die borstband trouwens?

 

Herstel gaat een beetje met ups en downs. Vanmorgen werd ik wakker met veel pijn, vooral in mijn rechterborst. Een soort golvende pijn en ook in het litteken. 

Ik ben vandaag even naar buiten geweest, klein stukje gelopen. Word een beetje gek thuis voor die tv. Viel wel tegen, was al snel te veel. Je moet echt weer helemaal op kracht komen ofzo. Voelde me ook slapjes. 

 

Ik zie nog niet veel verschil tussen dag 1 en vandaag. Zie wel dat rechts kleiner en minder rond is (hmm:unsure:). Hoop dat dit nog bijtrekt! Schijnt dat we veel geduld moeten hebben ;)

 

@Samantha043 sterkte dit weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.