Ga naar inhoud

Evaa : 29 mei 2018 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Hee Ladies! 

 

Het gaat redelijk moet ik zeggen. Heb al 10 cc minder bloed verloren dus hopelijk gaat het de goede kant uit. Vannacht voor het eerst in bed geslapen in plaats van op de bank maar dat viel toch even tegen. Kan op de bank net iets rechter slapen waardoor mijn borsten vanmorgen 10 kilo zwaarder voelde. 

 

Begin de drains nu toch wel echt te voelen en mijn hechting begint volgens mij wat te trekken. Wellicht door de genezing, hebben jullie dat ook?

 

Verder ook nog wat slapjes denk dat dit nog echt naweeen zijn van de narcose.. 

 

Straks toch eens even zonder sportbh spieken, ben te nieuwschierig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi ladies, hoe gaat het met jullie? 

 

@Samantha043 mochten de drains er vanochtend eindelijk uit? Wat een opluchting zal dat zijn!

 

Probeer vandaag voor het eerst geen paracetamol meer te slikken. Tot nu toe gaat wel goed! Ben veel mobieler dan eerst en heb ook minder pijn bij uit bed gaan en andere bewegingen. Heb gister ff een rondje gelopen buiten, dat deed me goed. Even wat buitenlucht inademen, heerlijk. Denk dat ik vandaag even mee ga naar de supermarkt, kijken hoe dat gaat. Is toch weer auto in en uit enzo. Hopelijk gaat dat goed.

 

Kan niet wachten tot de controle, zo benieuwd wat de dokter gaat zeggen. Vraag me echt af hoe lang het duurt voordat de boel zal zakken en wat zachter aan gaat voelen.

 

En hoe is het met jou @Jas10?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies!

 

Yes @Evaa ze zijn eruit. Vond het super spannend maar het was goed te doen! De een voelde ik wat beter dan de ander maar echt pijnlijk kan ik het niet noemen. En ja, wat een opluchting!! Voelt nu al allemaal stukken beter. Maandag nog een keer terug voor de nacontrole ook van de hechtingen etc. En dan heb ik de kliniek voor nu even genoeg gezien :). (Scheelt dat het 10min rijden is)

 

Ben ook van de pijnstillers af, fijn dat dit bij jou ook lukt nu.

Woensdag en donderdag moet ik naar mijn werk voor trainingen die ik niet kan missen, benieuwd hoe dat gaat. Is echt alleen maar zitten en luisteren maar dan nog, is anders dan op de bank hangen.

 

Wordt het deze week ook nog gloedje heet!! Ben benieuwd hoe we dat gaan ervaren.. hopelijk niet al het vocht terug wat we kwijt zijn haha.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies! 

 

Hoe gaat het met jullie? @Evaa & @Jas10..

 

Met mij goed! Zonder die drains is het leven toch wat mooier.

Ben vandaag op kantoor geweest van 8-17 vanwege een verplichte training en dat was me toch een zware opgave pfoehh, ben helemaal gesloopt en mn borsten zijn er ook niet blij mee. Morgen moet ik nog even van 10-16u en dan heb ik weer 4 dagen vrij.. ff doorbikkelen en dan echt paar dagen goed uitrusten.

 

hopelijk gaat het goed met jullie ;) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Samantha043 wat fijn dat ze eruit zijn zeg! Nu kan het allemaal goed genezen.

 

Phoe, hele dag op kantoor lijkt me best zwaar! Pittig. Sterkte morgen daarmee! :o

 

Ik ben vandaag stuk gaan lopen, want nul beweging lijkt me ook niet goed. Gewoon heel rustig aan. Moet zeggen dat het best goed ging. Geen last van steken ofzo. Nu ben ik wel moe en trekt het een beetje, maar heb volgens mij ook wel ongeveer 6km gelopen. Nu lekker op bed om bij te komen.

 

Merk dat mijn buik nog wel wat boller is dan voorheen. Weet niet of dat nog steeds van de ingreep is..?

 

Ik moet maandag weer werken, maar moet dan wel kunnen rijden, dus ga van het weekend ff een kort stukje proberen om te zien hoe het gaat. Anders maar dagje of twee nog thuis werken en inbellen als het niet anders gaat.

 

Ben wel blij dat de 1e week voorbij was want eerste paar dagen vielen echt helemaal niet mee.

 

Het staat nog wel mega strak en beweegt totaal niet mee haha lijken nu nog echt "nepborsten" :1bouncingboobs: dus kijk er echt naar uit dat de boel zakt en wat soepeler wordt. Hebben jullie enig idee hoe lang dat kan duren? Niet een jaar toch..? :blink:

 

Sterkte morgen!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evaa toch behoorlijk pittig he die eerste dagen! Ik ben nog niet pijnvrij ofzo, jij? Met name 's ochtends en 's avonds voel ik het nog (soms behoorlijk). Die borstband vind ik ook niet zo fijn.

Die bolle buik heb ik ook, mijn broeken zitten echt een beetje strak :-S Ik heb hier op het forum gekeken en er schijnen meer mensen last van te hebben. Charming.

 

Ik heb alweer een paar keer autogereden, ging prima. Het schakelen voel je soms wel. Ik zou inderdaad eerst een stukje gaan proberen!

 

Mijn borsten zijn ook nog verre van zacht, al zitten die van mij niet hoog. Hoop eigenlijk dat ze niet verder zakken B)

Ik moest ze vd arts een beetje naar elkaar toe duwen maar dat voelt heel gek en een soort krakerig brrr haha.

Ik kan me herinneren dat hij tegen je zei dat je het echt de tijd moest geven, weet je nog? Tot 3 maanden voordat ze echt helemaal mooi gezakt zijn.

 

@Samantha043 poeh lange dag! Hoe gaat het bij jou qua pijn nu je geen pijnstillers meer slikt? En blij met het resultaat tot zover? Succes vandaag met je training!

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het qua pijn goed. Pijnstilling gebruik ik niet meer.

Vooral savonds en al helemaal na het werk voel ik wel nog wat steekjes en na een stuk lopen het gevoel alsof me borsten gigantisch opgezwollen zijn. Dat is niet zo gelukkig maar in ieder geval geen prettig gevoel.

 

De eerste werkdagen waren pittig maarja denk dat dit ook wel het geval was geweest als ik volgende week pas was begonnen. Moeten er weer even doorheen en thank god i survived :) nu dinsdag pas weer aan het werk, maandag gaan de hechtingen eruit.

Aan mijn linkerborst voelt het alleen alsof iets los rond wiebelt in mijn borst tijdens het lopen etc.. ik weet dat het inkapselen nog in volle gang is maar het voelt toch heel maf. Maandag even navragen. Hebben jullie dit toevallig ook?

 

Die opgeblazen buik @Evaa vertelde mijn pc dat dit vooral door het wondvocht en bloed komt wat in je borsten terecht komt na de operatie. Dit zoekt zich een weg omlaag en moet je lichaam zelf afbreken. Wat zich dan weer uit in een “opgeblazen” buik. Ik heb hier bijna geen last van aangezien ik drains had waar bijna alles uitgegaan is.

 

Fijn dat jullie het verder goed maken en ook al langzaam aan de wandel zijn!

 

Hoop dat ook jij @Jas10 snel minder last van pijntjes hebt, lijkt me idd heel rot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies!! Wat fijn dat het met jullie beiden inmiddels wat beter gaat!! :)

 

Pijnvrij ben ik zeker nog niet @Jas10. Bij mijn hechtingen trekt het sowieso een beetje en bij bepaalde bewegingen voel ik het wel. Zeker bij uit bed gaan (als je omhoog komt). Vandaag ook weer stuk gelopen en dan merk ik dat het op een gegeven moment wel echt klaar is. Dan krijg ik beetje steken enzo. Lig nu weer lekker op bed hihi :wub:

 

Daarnaast voelt het hier en daar ook nog wel beetje beurs. Mijn tepels zijn ook mega gevoelig,  zelfs de douchestraal is pijnlijk. Heb ook dat de onderkant van mijn borst en in het midden op mijn borstbeen het  beetje gevoelloos is. Maar heb gelezen dat dit vaker voorkomt,  zeker als het strak staat. De rest van mijn borst heb ik wel gevoel dus maak me daar geen zorgen over.

 

Oeh dat kraken lijkt me beetje akelig @Jas10, kan me voorstellen dat dit beetje eng is! Ik heb vandaag heel zachtjes beetje gekeken of er beweging in te krijgen is maar mijn borsten zijn echt nog hard.  Ze gaan nergens naartoe haha Voelt totaal niet natuurlijk aan, dus zal daar echt nog op moeten wachten. Ook niet als ik loop @Samantha043, integendeel... ik want op het moment dat het beetje mee gaat geven allemaal :rolleyes:

 

En oh die band is echt geen pretje. Gaat op een gegeven moment echt beetje pijn doen dus doe hem vaak in de middag even af. Dat voelt dan even zo fijn. Maar ik heb hem echt nodig. Zakken!!!! :63:

 

Album... niemand heeft er nog om gevraagd maar zou het wel kunnen doen. Moet even kijken hoe dat werkt, want wil dan niet iedereen zomaar toegang geven. Heb jij een album @Samantha043

 

Geniet van het weekend dames. Ik ga er maandag aan geloven! Ook wel weer zin in om weer ritme op te pakken. Nu  het sporten nog,  maar dat zal nog even paar weken moeten wachten. 

 

Ik zal sowieso ff update doen na de controle dinsdag. 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat het beter gaat!

Zo zie je maar weer hoe alle lichamen anders werken.

 

Op de algemene informatie topics vind je handleidingen hoe je een album aanmaakt. Ik heb hem ook prive gezet en enkel met toestemming van mij. Ik heb je toegevoegd @Evaa dus als het goed is kun je mijn album in mijn profiel vinden. Heb er btw pas 1 foto op staan :) 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij duurde het echt wel 5 weken voordat ze een beetje begonnen mee te geven. Ze zijn nu nog steeds wel aardig hard, maar gaat na 5/6 weken echt steeds beter ;)

bij mij waren ze de eerste 3 weken zoooo lelijk vond ik, maar nu zie ik ze steeds mooier worden:wub: zijaanzicht gaat alleen heel lang duren, volume/ronding onderin duurt gewoon heel lang bij mij maar ook dat komt goed! 

Ik had je net toegang gegeven tot mn album want dat vroeg je in mijn topic hihi

Dan kun je eens kijken hoe het met de weken verandert :) liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Annemarte:

Bij mij duurde het echt wel 5 weken voordat ze een beetje begonnen mee te geven. Ze zijn nu nog steeds wel aardig hard, maar gaat na 5/6 weken echt steeds beter ;)

bij mij waren ze de eerste 3 weken zoooo lelijk vond ik, maar nu zie ik ze steeds mooier worden:wub: zijaanzicht gaat alleen heel lang duren, volume/ronding onderin duurt gewoon heel lang bij mij maar ook dat komt goed! 

Ik had je net toegang gegeven tot mn album want dat vroeg je in mijn topic hihi

Dan kun je eens kijken hoe het met de weken verandert :) liefs

 

Lief, dank je wel! :53:

Ok, dus kan idd even duren voordat het allemaal wat zachter wordt.  Dat geeft hoop! Klinkt misschien beetje gek, maar kijk er echt naar uit, want had van mezelf niks dus om dan eindelijk je borsten echt te kunnen voelen als ze eenmaal zacht zijn... wauw! :123: haha

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jas10! Duurde idd maar heel kort. Heb nog wat vragen kunnen stellen en was blij te horen dat hij het er goed uit vond zien. Mooi symmetrisch. Eindelijk ook de pleisters eraf. Is al mooi geheeld. De assistente heeft nog wat knoopjes van de hechtingen weg geknipt zodat ik daar geen last van krijg en heb littekencreme meegekregen (gratis). Echt klasse.

 

Ik moet het wel 3 maanden geven om helemaal te zakken. Zit nu nog best hoog. Van der Pot zei dat hij naderhand nog aan me heeft gedacht omdat het allemaal zo strak stond bij mij :blink: Mede daarom deed het ook zo'n pijn. Phoe!

 

Moet die band ook nog wel een tijdje omdoen om het te laten zakken. Mag binnenkort alweer rustig aan beginnen met sporten, daar kijk ik wel naar uit. Begin dan gewoon met benen/billen, alleen body weight. Voor de rest gaat het best goed. Ben alweer hele week aan het werk en ookal ben ik 's avonds best moe, heb ik geen extra pijn ofzo. Natuurlijk trekt het nog wel hier en daar en voel ik het met sommige bewegingen maar ik ben al lang geen invalide meer ;)

 

Autorijden gaat ook steeds makkelijker met sturen enzo.

 

Hoe gaat het verder met jou? Heb je nog een beetje last van trekkend gevoel enzo of al helemaal back to normal?

 

Wat was die eerste week zwaar zeg... :wacko: Gelukkig is dat voorbij.

 

Ik ben echt zo benieuwd naar hoe het eruit gaat zien!! Ookal ben ik nu al super blij lijken het nu nog wel echt een set neptieten. Ze moeten ook nog zachter worden want nu is het echt nog rubber haha

 

Geduld...

 

x

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah @Evaa set neptieten ! Wel al blij met de maat en vorm? Heb je al een idee welke maat je hebt? Fijn dat die knoopjes zijn weggeknipt, is bij mij niet gedaan. Goed hè die litteken creme!

 

Ik ben ook weer helemaal aan het werk, gaat prima. Ben ook niet meer moe ofzo, heb eerder energie over zonder het sporten! Wanneer mag je weer wat gaan doen? Ik ben dat vergeten te vragen. Lijkt me trouwens best eng eerste keer borst trainen maar goed, daar ga ik nog een tijd mee wachten.

Fijn weekend vast!x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Evaa

 

Ik heb precies hetzelfde! Ik vind die van mij er ook heel nep uit zien. Lijkt wel alsof er meer volume boven zit dan onder en zo hard als tennisballen. Ik ben 4 juni geopereerd dus nu 12 dagen PO. Ik ben ook mega ongeduldig en ik soms ben ik bang dat het zo gaat blijven. 

Draag jij alleen een sportbh of ook een borstband? Ik heb er nu een borstband besteld, hopelijk gaat het wat sneller als ik die ga dragen. 

Is bij jou verder wel alles goed? Geen pijn meer?

 

@Annemarte Zou ik misschien ook in je album mogen kijken? :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Lauz:

Hey @Evaa

 

Ik heb precies hetzelfde! Ik vind die van mij er ook heel nep uit zien. Lijkt wel alsof er meer volume boven zit dan onder en zo hard als tennisballen. Ik ben 4 juni geopereerd dus nu 12 dagen PO. Ik ben ook mega ongeduldig en ik soms ben ik bang dat het zo gaat blijven. 

Draag jij alleen een sportbh of ook een borstband? Ik heb er nu een borstband besteld, hopelijk gaat het wat sneller als ik die ga dragen. 

Is bij jou verder wel alles goed? Geen pijn meer?

 

@Annemarte Zou ik misschien ook in je album mogen kijken? :1:

heb je toegevoegd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Annemarte

 

hoi, ik herken heel veel in wat je schrijft en ben heel beniewd hoe het allemaal verandert door de weken heen... ik ben nu 9 dagen po en de vormen zijn raar, vooral van boven. Ook zijn ze nog keihard en mn borstbeen is een beetje gelig. Zijkanten bonten blauw ter hoogte van de hevhtingen... kortom nog geen mooi plaatje. Mag ik misschien in je album kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Gin@:

@Annemarte

 

hoi, ik herken heel veel in wat je schrijft en ben heel beniewd hoe het allemaal verandert door de weken heen... ik ben nu 9 dagen po en de vormen zijn raar, vooral van boven. Ook zijn ze nog keihard en mn borstbeen is een beetje gelig. Zijkanten bonten blauw ter hoogte van de hevhtingen... kortom nog geen mooi plaatje. Mag ik misschien in je album kijken? 

Heb je toegevoegd ! Komt vast helemaal goed,ik had dat ook in het begin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.