Ga naar inhoud

Ervaringen Drs. Schuringa Kliniek Boerhaave


jacky1997

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Gisteren ben ik op consult geweest bij Kliniek Boerhaave bij Drs Schuringa. Hij gaf mij een goed gevoel en ik wil ook graag de operatie datum vast zetten (hoogstwaarschijnlijk 25 April). Alleen ben ik nu al zenuwachtig (ook van enthousiasme) en hoop dat er mensen zijn die hun ervaringen met deze PC willen delen om mij een beetje een beeld te geven van hoe deze meneer te werk gaat en hoe jullie dit ervaren hebben, enzovoorts. Gister hebben we de protheses besproken en ik krijg een 300cc anatomisch gevormde prothese boven de spier geplaatst. De cupmaat waar ik dan heen ga is een grote C/ kleine D (verwacht hij) , momenteel kamp ik met een net aan B cup...... Helaas heb ik nog niet heel veel over Drs Schuringa kunnen vinden op het forum dus hoop op deze manier wat antwoorden te krijgen.

 

Ik zie jullie verhalen graag tegemoet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2018 om 08:28 zei ninahelena:

Hi Jacky!

 

Ik ben gister bij Schuringa op consult geweest na aanraden van een vriendin van mij, zij is afgelopen januari geopereerd. Ik had er een super goed gevoel bij :-) Ik kan je alleen niet aan verdere ervaringen helpen.. ik word 13 april geopereerd. 

Oehhh spannend! Ik word 25 April geopereerd. Als je je ervaring van de 13e wilt delen hoor ik het heel graag tegen die tijd! Ik had ook een goed gevoel bij het consult alleen vind het wel moeilijk omdat er weinig over hem te lezen is in verhouding tot andere PC's. Dankjewel voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.