Ga naar inhoud

Hoeveel cc ?


Aanbevolen berichten

Hoi hoi ,

Ik ben nieuw hier en heb over twee maanden mijn operatie . Alleen twijfel ik nu ineens ze hebben mij namelijk 300 cc high profile geadviseerd en meer wilt mij pc dan ook niet doen , maar als ik hier wat topics lees ben ik bang dat het misschien wel wat groter mag . Ik ben namelijk 1.80  heb ong 75 a wel  een tenger postuur heeft iemand ervaringen met 300 cc ??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ook ik ben 300cc geadviseerd en krijg een anatomische prothese boven de spier geplaatst. Ik heb 25 april de operatie gepland staan dus nog geen goed idee hoe het eruit komt te zien maar heb hetzelfde probleem, De Pc zegt dat ik naar een Volle C/ Kleine d cup ga. Wat is er bij jou gezegd als schatting als ik mag vragen? Zelf ben ik 178cm groot en weeg 61 kg. momenteel een 75 A/ kleine 75 B cup. Ik heb net een topic geplaatst misschien slim deze mee te lezen. gaat over +- het zelfde probleem.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.