Ga naar inhoud

Mensis1978 : 10 maart 2018 : Dr. Hupkens : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben nadia en heb een operatie voor een bv gepland staan op 10 maart. Zit nog tussen 375 en 400 cc te twijfelen. Zijn er dames die ook 375 cc of 400 cc hebben en die misschien foto’s willen delen?

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mensis1978:

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben nadia en heb een operatie voor een bv gepland staan op 10 maart. Zit nog tussen 375 en 400 cc te twijfelen. Zijn er dames die ook 375 cc of 400 cc hebben en die misschien foto’s willen delen?

alvast bedankt!

Hoi hoi 

Welkom hier! Wat spannend! 10 maart is al bijna!

Door wie wordt je geopereerd? En wat is je voor situatie? 

Groetjes Auks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Mensis1978:

Ziet er al heel netjes uit! Welke cupmaat had je eerst?

Ik gok een kleine B. Maar mn bhs pasten nooit dus ik weet het niet zeker hihi 

Ik droeg altijd mega push up in 75 c maat die was niet helemaal gevuld zeg maar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Mensis1978

 

Hoi hoi,

 

Ik zie nu pas dat je ondertussen je operatie al hebt gehad, heb daarom alsnog de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu updates en als je het leuk vind ook nog je verslag neerzetten.

 

Op welke locatie ben je geholpen, dan kan ik dat nog even vermelden in de titel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.