Ga naar inhoud

Sanderella89 : 11 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Goedemiddag meiden, 

 

Ik ben hier nieuw en moet nog een beetje wegwijs maken. 

Donderdag a.s. Heb ik mijn afspraak bij dr Verdonck in belgian breast clinic. Graag wil ik wat tips van jullie waar ik rekening mee moet houden. Ook zou t super zijn als ik wat voor en na foto’s kan zien. Zelf gaat mijn voorkeur uit naar anatomisch omdat ik dit persoonlijk natuurlijker vind. Zelf heb ik nu een b cup en hangt een klein beetje sinds ik ben bevallen. 

 

Hoop wat dingen hiervan op te steken.

 

xx Sandra 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo ladies ..

 

Ook ik zal mijn eigen even voorstellen. Ik ben Sandra 29 jaar heb een vriend waar ik alweer 8 jaar samen mee bent en een dochtertje van 1,5. Nou jullie raden het al een zwangerschap doet niet veel goeds voor je boobies (in mijn geval) Hihi.. Vandaar dat ik gekozen heb voor een borstvergroting.. Dankzij vele reacties en ervaringen  hier op het forum ben ik uitgekomen bij Dr Verdonck. Mijn operatie staat gepland 11 juli ( nog heeeeel lang wachten helaas) en ik ga voor de Motiva 295cc duel plane. Ik vind t super om jullie verhalen te lezen!! Keep up the good job ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sanderella89

 

Hoi hoi, omdat ik zie dat je een datum hebt, heb ik de titel aangepast en tevens topic verhuisd naar operatie verslagen,verder kun je nu alle updates en je verslag hier in dit topic neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Het is inderdaad nog eventjes wachten, maar voor je het weet is het zover

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-3-2018 om 15:30 zei Sanderella89:

Hallo ladies ..

 

Ook ik zal mijn eigen even voorstellen. Ik ben Sandra 29 jaar heb een vriend waar ik alweer 8 jaar samen mee bent en een dochtertje van 1,5. Nou jullie raden het al een zwangerschap doet niet veel goeds voor je boobies (in mijn geval) Hihi.. Vandaar dat ik gekozen heb voor een borstvergroting.. Dankzij vele reacties en ervaringen  hier op het forum ben ik uitgekomen bij Dr Verdonck. Mijn operatie staat gepland 11 juli ( nog heeeeel lang wachten helaas) en ik ga voor de Motiva 295cc duel plane. Ik vind t super om jullie verhalen te lezen!! Keep up the good job ! 

Spannend zeg! ik ga je zeker volgen! heb 21-3 intake bij Verdonck! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-3-2018 om 15:30 zei Sanderella89:

Hallo ladies ..

 

Ook ik zal mijn eigen even voorstellen. Ik ben Sandra 29 jaar heb een vriend waar ik alweer 8 jaar samen mee bent en een dochtertje van 1,5. Nou jullie raden het al een zwangerschap doet niet veel goeds voor je boobies (in mijn geval) Hihi.. Vandaar dat ik gekozen heb voor een borstvergroting.. Dankzij vele reacties en ervaringen  hier op het forum ben ik uitgekomen bij Dr Verdonck. Mijn operatie staat gepland 11 juli ( nog heeeeel lang wachten helaas) en ik ga voor de Motiva 295cc duel plane. Ik vind t super om jullie verhalen te lezen!! Keep up the good job ! 

 Wat leuk voor je @Sanderella89 ik ga 25 april bij Verdonck. Wat is je voorsituatie? Qua cupmaat en lengte en gewicht? Voor je het weet is het zover! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.