Ga naar inhoud

Bedrog!


Mel1978

Aanbevolen berichten

Lieve dames.

 

ik moet ff iets kwijt over “ bigger breasts”

ik heb dit redelijk dure product bijna 1 jaar geslikt.( kosten dik €300).op de site biggerbreasts.nl word aangegeven,en ik citeer:

Met een kuur van 3 maanden worden je borsten steviger en 1 tot 2 cupmaten groter.”.dit is echt ( bij mij ) niet het geval.resultaat helemaal niets!

heb contact gezocht met de klantenservice en aangegeven dat t niet werkt en dat t jammer is dat ze zich op kosten van vrouwen met complexen en problemen ,rijk maken..

het antwoord was :”dat is uw commentaar?

misschien gewoon even normaal doen!!!!!!
 
ik zou graag willen weten of iemand weet,hoe ik deze bedrieger kan stoppen??
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, super rot zeg! Ik denk niet dat je hier zomaar aangifte tegen kan doen, want dan zit je al met iets strafrechtelijks en dat lijkt me (nog) niet het geval. Wel hebben ze je om de tuin geleid en iets beloofd waar niks van terecht is gekomen. Je zou misschien kunnen proberen geld terug te krijgen via bijvoorbeeld onrechtmatige daad.

Misschien is het iets om inderdaad lotgenoten te zoeken en dan allemaal een brief naar ze aanschrijven. Ga naar een rechtswinkel (als je dat durft --> je kan ook een ander product verzinnen natuurlijk), daar zitten studenten die je gratis advies geven en vaak ook een juridische brief voor je opstellen. Die kan je dan zelf naar het bedrijf opsturen en soms krijg je meer gedaan als er wat deftig juridisch taalgebruik in staat en gedreigd wordt met juridische stappen.

 

Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan aangifte doen tegen kwakzalverij echter dat is volgens mij alleen voor alternatieve behandelingen. ik ben bang dat deze firma het product wel officieel heeft weten te registreren. 

Te belachelijk dat dit nog steeds mogelijk is. precies wat je zegt ze proebren geld te verdienen over de rug van mensen met een probleem

 

https://www.kwakzalverij.nl/over-ons/advies-aan-slachtoffers-van-kwakzalverij/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.