Ga naar inhoud

Dubbel gevoel


Gast Liesjemulti83

Aanbevolen berichten

Gast Liesjemulti83

Hoi meiden,

Ik heb vrijdag een afspraak gemaakt voor een bv, en op 27 mei is het al zover. Nu heb ik er toch een heel dubbel gevoel bij. Ik wil het zooooooooo ontzettend graag maar ben ondertussen ook zo verschrikkelijk bang voor de operatie en de pijn achteraf. Als ik hier lees, kijkt iedereen echt uit naar de operatie alsof ze naar de kermis moeten ;o) !! Zijn er nog mensen die toch ook echt bang zijn, en toch ook een beetje een dubbel gevoel van euforie en schrik tegelijk hebben. Ik kan er echt niet meer zo goed van slapen en denk de hele dag aan niets anders meer ... !!!

Help ???

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo liesje

ik had dat ook wou het heel graag maar was onwijs bang voor de pijn

nu ben ik 4 dagen geleden geholpen en ik moet zeggen als ik dit eerder had geweten had ik het al veel eerder gedaan

ik heb geen pijn dat had ik niet verwacht ik gebruik nu al twee dagen geen pijnstillers en dat gaat erg goed

het valt echt mee en je krijgt er heel wat moois voor terug

wens je heel veel sterkte toe en maak je niet te druk nergens voor nodig (makkelijk gezegt eigenlijk als het al is gebeurt maar het is echt waar)

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ik heb op 16 juli een bvk gepland staan en ben toch ook nog best wel bang hoor! Aan de ene kant ben ik zo blij dat ik dan van dat extra gewicht enzo af ben, maar aan de andere kant heb ik nog steeds die angst dat het nu juist bij mij verkeerd zal gaan...

Maar, denk dat iedereen wel een beetje heeft hoor ;).

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo liesje,

is heel normaal hoor, dat je je zo voelt voor die tijd.

ik ben 5 weken geleden geopereerd en had precies hetzelfde.

uiteraard zul je pijn hebben, de hoeveelheid pijn is afhankelijk of ze boven of onder je borstspier geplaatst worden, ik heb ze onder de borstspier en heb daarom ook erg veel pijn gehad, maar met de pijnstillers die je krijgt is het wel te doen........je doet het tenslotte voor een goed doel.

ik heb bijna 2 weken pijnstilling gehad, maar desondanks ben ik erg blij dat ik het heb laten doen.

je moet het gewoon over je heen laten komen, komt allemaal goed.

is natuurlijk logisch dat een dergelijke operatie niet zonder napijn kan.

echt geloof me, als je wakker wordt uit de narcose dan zijn je zenuwen helemaal weg, dan ben je alleen maar moe en erg duf, de eerste paar weken na de operatie ben je ook vaak erg moe en duf. Je moet echt inplannen dat je weinig tot niks moet doen, na de operatie kun je echt helemaal niks en dat wil je dan ook absoluut niet.

rusten en vooral aan alle gevoelen toegeven.

ik wens jou erg veel succes en sterkte.

groetjes, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ze je maar, het is voor iedeeen heel verschillend, ik ervaar het helemaal niet als vervelend, heb amper pijn, slik bijna geen pijnstillers en moet uitkijken dat ik niet teveel ga doen omdat ik me zo goed voel.... maar misschien komt het nog, ben pas op dag 3....

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat heb ik ook,

overdag kan ik de hele dag aan niks anders denken, en ben ik gewoon super blij dat ik de stap ga zetten!

voel me trots en zelfverzekerd (als of ik ze al heb :) )

Maar als ik dan in bed lig vraag ik me af of het wel een goed plan is.... de pijn... het risico...

maar nu ik op consuslt ben geweest word het wel heel echt allemaal.

daarvoor was het eigenlijk nog zo onbereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi liesje

ik heb ook een dubbel gevoel op een manier blij dat ik de stap ga zetten en aan de andere kant bang voor wat kommen gaat.

dan zit ik te denken zijn 2 weken rust wel voldoende omdat ik eigenlijk zwaar werk doe ik zit nammelijk in de huishoud sector en das zo al niet gelachen. maar ja we zullen wel zien he.

knuffels dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook hetzelfde ik wordt begin juni geholpen en wil het graag maar ben ook bang kan ook an niks anders meer denken en praten denk dat mensen om me heen een beetje gek van me worden. Vooral na het eerste consult bij de eerste kliniek had ik er helemaal geen vertrouwen meer in vondt het maar niks. Nu heb ik bij nog 2 andere klinieken gekeken en heb er nu wel een veel beter gevoel over. de eerste hield totaal geen rekening met hoe ik ben en wat ik doe. Ik hoe bijvoorbeeld heel veel van sporten en die zei vrolijk dat ik dat maar moest afbouwen zoveel spieren is toch niet mooi enzo vondt het beetje raar. Als ik dat nou belangrijk vindt hoort hij daar rekening mee te houden vondt ik nu ik bij de ander klinieken ben geweest heb ik er een veel beter gevoel over en laat ik het een beetje over me heen komen maar op de dag zelf zal ik wel bang zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben best nieuwsgierig bij welke klinieken je geweest bent! Wat een onzin inderdaad dat ie je gaat adviseren iets af te bouwen wat je helemaal niet wilt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste was medisch centrum schreveningen staat goed aangeschreven dacht ik maar hij hield echt geen rekening met mij. Tweede kliniek veldhuizen hilversum die vondt ik goed en laatste emc bosch en duin ook goed maar wel duur dus ben ik voor de tweede gegaan die hield echt super rekening met wieik ben en wat ik wilde en heb nog gebelt voor vragen kreeg gelijk antw en kon ook nog keer terug komen om te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik lees dat jij op consult bij medisch centrum scheveningen bent geweest.

maar geen positief consult hebt gehad.

welke arts als ik vragen mag??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was bij dr. koopmann hoor ook wel goede berichten over hem maar met mij hield die echt weinig rekening vondt ik. Dus had er niet zo'n lekker gevoel bij maar hij is vast wel een goede dokter hoor wil niet slecht over iemand praten maar had alleen het gevoel dat hij het op zijn manier wilde doen en niet keek of die manier wel bij mij paste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey,

ik was bij dokter van drunen geweest.

ik vond het consult zo snel gaan!!!!

en het passen ook!

je moet even binnen een kwartiertje beslissen hoeveel cc je wilt.

terwijl je er al zo lang mee bezeig bent!maar niet weet hoe of wat.

dat vond ik echt wel minder.

heb bij dokter van drunen voor 450 cc gekozen,

maar nu ik foto's op internet kijk vind ik het wel klein, niet echt mega groot ofzo! (heb van me zelf een c cup)

dus twijfel nu zo erg of ik toch niet een maatje groter moet pakken!!!

hoop dta ik op de dag zelf nog goede info kan krijgen!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat ging bij mij ook zo heel snel en heb 1 ding gekregen om te passen dat was het ik wist zelf niet wat die erin ging doen. terwijl bij de andere klinieken je uitgebreid kan passen enzo. Dat gaf bij mij een lekkerder gevoel en ik ga toch nog een keer langs want zelfs nu ben ik gaan twijfelen. Hoop ook dat ze je voor de behandeling meer info gaan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ja dat was bij mij ook precies zo! hij gaf zijn ook helemaal niet zijn eigen mening! hij vroeg puur wat ik wilde.

ik had liever gehad dat hij zei:nou deze maat past perfect bij jou, en ik zou niet groter of kleiner doen want dat kan niet of word lelijk!!

hij is tenslotte de expert, dus hem vertrouw je dan ook!

maar in plaats daar van moet je zelf de groote van de kipfiletjes kiezen, en zeggen of je nog groter wil of juist niet.

en dokte5r van drunen zei alleen maar ja als je wil kan het nog el groter. toen ik stopje bij 450 cc zei hij ja hoor als is goed.

en niet zijn mening!!!

dat vond ik erg vervelend, en werd ik onzeker van.

want nu twijfel ik!!!!!

Wanneer word jij geopereerd????

ikke 15 juni!

dus kan je dan wel vertellen hoe het was bij hem!!!

in medisch centrum schevingen!

en je kan ook altijd een consult aanvragen bij een andere pc in plaats van koopman.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ik heb het ook wel hoor.. Er wordt toch gesneden in een gezond lichaam! Maar ik hoop dat ik na afloop zeg dat het het beste is wat ik ooit heb gedaan, en daar hou ik me dan maar aan vast! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ik kan alleen maar zeggen; als ik alles had geweten had ik het al veel eerder gedaan! De pijn viel mij echt 300% mee. Heb echt bijna geen last gehad. Ik zou je alleen maar kunnen aanmoedigen!! Maar uiteindelijk moet je het helemaal zelf doen! En het herstel en de pijnervaring is voor iedereen natuurlijk weer anders...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.