Ga naar inhoud

Chan92 : 17 april 2018 : Dr. Schiettecatte : CosMed Kliniek


Gast Chan92

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

bij deze wil ik mezelf even voorstellen.
Ik zit eigenlijk al jaren na te denken over een borstvergroting, maar iedere keer probeer ik het weer een plaatsje te geven.

Het is nou eenmaal niet anders.... toch?!?!?? 
Maar toch blijft het door mijn hoofd spoken, de afgelopen weken ben ik er dus eens goed voor gaan zitten en heb ik al ontzettend veel gelezen. Het komt er dus eigenlijk op neer dat ik de knoop wil gaan doorhakken. Ik vind het alleen ontzettend lastig welke kliniek ik moet kiezen, vandaar dat ik me heb aangemeld. 
Hoe zijn jullie begonnen met een goede voorbereiding? Ik hoop dat jullie tips hebben! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey @Chan92

Zelf had ik velthuis kliniek of bergman kliniek in gedachten omdat die vaak op tv kwamen. Toen ik op internet informatie ging zoeken over deze klinieken kwam ik vanzelf ook veel andere klinieken tegen. Ik heb vooral de foto’s van de resultaten van de borstvergrotingen met elkaar vergeleken en gekeken naar de recensies. Op deze manier koos ik voor een kliniek die naar mijn mening meest natuurlijke resultaten leverde. Mijn voorkeur ging hierdoor uit naar Velthuis kliniek. Eenmaal een voorkeur voor een kliniek heb ik op internet informatie gezocht over de chirurgen die er werken. Doordat Laura Moojen-Zaal mee heeft gedaan aan diverse tv-programma's waardonder lelijke eendjes, kon ik inzicht krijgen in haar werktechnieken. Op youtube zijn er soms filmpjes te vinden over chirurgen en hun ingrepen/consulten. Daarnaast is het borstenforum erg handig aangezien iedereen zijn mening (en soms foto’s) deelt over bepaalde klinieken en chirurgen. Door al deze bronnen met elkaar te vergelijken ben ik dus tot een voorkeur gekomen voor een kliniek. Het is ook verstandig om bij meerdere klinieken op consult te gaan! Zo kom je erachter met welke plastisch chirurg je de beste klik hebt. 

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen! Heel veel succes ermee :).

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 7-1-2018 om 23:47 zei MayaTerLaar:

Hey @Chan92

Zelf had ik velthuis kliniek of bergman kliniek in gedachten omdat die vaak op tv kwamen. Toen ik op internet informatie ging zoeken over deze klinieken kwam ik vanzelf ook veel andere klinieken tegen. Ik heb vooral de foto’s van de resultaten van de borstvergrotingen met elkaar vergeleken en gekeken naar de recensies. Op deze manier koos ik voor een kliniek die naar mijn mening meest natuurlijke resultaten leverde. Mijn voorkeur ging hierdoor uit naar Velthuis kliniek. Eenmaal een voorkeur voor een kliniek heb ik op internet informatie gezocht over de chirurgen die er werken. Doordat Laura Moojen-Zaal mee heeft gedaan aan diverse tv-programma's waardonder lelijke eendjes, kon ik inzicht krijgen in haar werktechnieken. Op youtube zijn er soms filmpjes te vinden over chirurgen en hun ingrepen/consulten. Daarnaast is het borstenforum erg handig aangezien iedereen zijn mening (en soms foto’s) deelt over bepaalde klinieken en chirurgen. Door al deze bronnen met elkaar te vergelijken ben ik dus tot een voorkeur gekomen voor een kliniek. Het is ook verstandig om bij meerdere klinieken op consult te gaan! Zo kom je erachter met welke plastisch chirurg je de beste klik hebt. 

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen! Heel veel succes ermee :).

 

x

 dankjewel voor je reactie! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

morgen is het dan eindelijk zover! Mijn eerste consult bij Velthuis kliniek Velp. Ik heb een consult met de heer W. van den Berg.

Ik vind het zo spannend, ik heb voor mezelf een hele lijst met vragen opgesteld die ik graag wil weten.
Heeft er iemand ervaring met deze arts? 
En zijn er dingen die ik absoluut niet moet vergeten te vragen? 
Tips zijn zeer zeker welkom!!

LIEFS

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

vandaag weer een consult gehad. Erg veel gehad over rimpelvorming van de implantaten. Het kan dus voorkomen, niet altijd maar de kans bestaat. Eerder bij een ronde prothese dan bij een anatomische, is mij verteld. Nu vraag ik me af, hoe ziet dit eruit, zie je dit goed of voel je het alleen. Is er hier iemand die deze pech heeft en zou ik daar een foto van mogen zien zodat ik een beetje een idee krijg?!

LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.