Ga naar inhoud

Essy : 8 maart 2018 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben 45 jaar en heb al 14 jaar protheses. Nu blijkt dat het toch PIP protheses zijn. Geplaatst bij Linea Aesthetica in Brussel. Deze kliniek is al enige tijd failliet waardoor het zeer lastig was om te achterhalen of ik PIP implantaten had. Mij huisarts beweerde van niet maar dr. Zaal van de Velthuiskliniek zag de naam van de fabrikant op mijn handgeschreven offerte staan. Gelukkig wordt de prothesewissel vergoed door de zorgverzekering. 8 maart word ik geholpen in Amsterdam maar nu twijfel ik over de grootte van de nieuwe protheses. Volgens mijn papieren heb ik nu 260cc. Ik zou graag iets grotere willen maar nu zien mijn borsten er natuurlijk uit. Bij grotere protheses wordt het misschien minder mooi. Nu zijn de protheses voor de spier geplaatst. Iemand suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Essy:

Ik ben 45 jaar en heb al 14 jaar protheses. Nu blijkt dat het toch PIP protheses zijn. Geplaatst bij Linea Aesthetica in Brussel. Deze kliniek is al enige tijd failliet waardoor het zeer lastig was om te achterhalen of ik PIP implantaten had. Mij huisarts beweerde van niet maar dr. Zaal van de Velthuiskliniek zag de naam van de fabrikant op mijn handgeschreven offerte staan. Gelukkig wordt de prothesewissel vergoed door de zorgverzekering. 8 maart word ik geholpen in Amsterdam maar nu twijfel ik over de grootte van de nieuwe protheses. Volgens mijn papieren heb ik nu 260cc. Ik zou graag iets grotere willen maar nu zien mijn borsten er natuurlijk uit. Bij grotere protheses wordt het misschien minder mooi. Nu zijn de protheses voor de spier geplaatst. Iemand suggesties?

 

Welkom:)

De meeste dames gaan voor een grotere prothese ik ging zelf van 150 cc in 1989 naar 300 cc voor de spier in 2004.

Heb je wel  een passessie gehad bij haar.

Denk dat het ook wel uitmaakt wat voor prothese je nu krijgt qua projectie en breedte.

xx Ank 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎21‎-‎2‎-‎2018 om 19:42 zei Essy:

Ik ben 45 jaar en heb al 14 jaar protheses. Nu blijkt dat het toch PIP protheses zijn. Geplaatst bij Linea Aesthetica in Brussel. Deze kliniek is al enige tijd failliet waardoor het zeer lastig was om te achterhalen of ik PIP implantaten had. Mij huisarts beweerde van niet maar dr. Zaal van de Velthuiskliniek zag de naam van de fabrikant op mijn handgeschreven offerte staan. Gelukkig wordt de prothesewissel vergoed door de zorgverzekering. 8 maart word ik geholpen in Amsterdam maar nu twijfel ik over de grootte van de nieuwe protheses. Volgens mijn papieren heb ik nu 260cc. Ik zou graag iets grotere willen maar nu zien mijn borsten er natuurlijk uit. Bij grotere protheses wordt het misschien minder mooi. Nu zijn de protheses voor de spier geplaatst. Iemand suggesties?

Hoi @Essy

Oef jeetje, dat is geen leuk nieuws om te horen! Je hebt verder geen klachten van je prothesen, hoop ik?

Als ik het goed begrijp ben je dus op consult geweest bij Laura Zaal en is zij dus ook de pc die jou gaat opereren, toch?

Heb je op het moment ronde prothesen en krijg je ook weer ronde prothesen? (Dat is het eerste dat echt een groot verschil kan maken)
Verder is de breedte, in combinatie met de projectie hetgeen de grootte bepaald, en ook of het nep uit gaat zien of niet. Normaal gesproken kan er bij een wissel, zeker als je ze nu dual plane of achter de spier zou krijgen (wat dr. Zaal meestal prefereert, maar ik weet niet wat ze jou nu aangeraden heeft? ) wel iets meer geplaatst worden, zonder dat je zichtbare prothesen krijgt :)

Wat heeft ze je tijdens je consult aangeraden? 
Of heb je ondertussen nog contact erover gehad?

Misschien kun je op de dag zelf nog overleggen, en soms helpt het om een foto mee te nemen van borsten die je mooi vindt (qua vorm en qua grootte..) Aan de hand daarvan, kan de pc dan misschien nog tijdens de operatie bekijken wat het gaat worden.. Je zou het altijd kunnen vragen natuurlijk :)

Ik zie net je aanvraag voor de club van maart. Ik ga je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen en je de regels van de club even per pb sturen :) 

Alvast heel veel succes!!
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.