Ga naar inhoud

FvM : 19 maart 2018 : Dr. Hawinkels : Medisch Centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Al jaren lees ik mee met de ervaringen van andere dames. Nu ben ik eindelijk zelf aan de beurt! 

Na 4 zwangerschappen kan ik die lang gekoesterde wens in vervulling laten gaan. Ik ben nu 37 jaar en mijn borsten hangen al vanaf het moment dat ze zich ontwikkelden in de pubertijd. Al die tijd heb ik me geschaamd in kleedkamers, sauna (wat ik dus ook maar 2x in mijn leven heb gedaan), etc. 

Nu heb ik eindelijk de stap gemaakt om een borstlift met prothesen te laten doen. Op 19 maart is het zover bij Dr. Hawinkels/ Medisch Centrum Waalre. Ik tel nu echt de dagen af, maar vind het ook super spannend. Het wordt er in ieder geval alleen maar mooier op....en hopelijk kan ik binnenkort met trots in de spiegel kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FvM

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt voor de operatie, daarom heb ik de titel aangepast en het topic verhuisd, hier in dit topic kun je nu alle updates,en dadelijk je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Nog even aftellen en dan ben je de schaamte voorbij,met mooie nw boobs.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 24-2-2018 om 10:40 zei FvM:

Hi Fna88! 

Ja, ik heb er een heel goed gevoel over bij hem. Spannend hè?!

 

gr!

Hoe gaat het nu met je (ze) ? ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

Ja super! Alle wondjes zijn dicht. Vorige week woe zijn de pleisters eraf gegaan. Moet nog wel voorzichtig doen met tillen en niet sporten, maar verder is het me reuze meegevallen. Nu de 4de week. 

En met jou? Heb je veel pijn (gehad)? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.