Ga naar inhoud

Voorstellen


Witchblade1973

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal, ben een vrouw van begin 40, geen kinderen (kon niet vanwege mijn ziekte) en tot voor 2 jaar geleden 50 kilo afgevallen op eigen kracht. Helaas hebben mijn borsten daardoor wel het gevecht met de zwaartekracht verloren en nu dat ik 2 jaar op gewicht ben wil ik graag weer mooie volle borsten terug. Ben vorige week op eerste gesprek geweest en heb daar eigenlijk wel een klap moeten verwerken, want wat ik pertinent niet wil zijn beertjes  (de welbekende littekens rond de tepel met streepje naar beneden en onder de borst) maar omdat mijn tepel naar beneden wijzen kunnen ze wel vergroten, maar zal er ook gelift moeten worden wat inhoudt dat ik beertjes krijg. Ik ben zo bang voor die littekens! 3 maart heb ik gesprek met chirurg en zal het nog even op me laten inwerken. Maar zijn er misschien "beertjes" onder ons die mij kunnen helpen? Gr. WB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Witchblade1973 

 

Ik kreeg ook een lift aangeraden, maar ben toen ook bij Dr Nio geweest. Nu heb ik prachtige borsten zonder lift. Ik zeg niet dat dat bij jou ook mogelijk is, maar een consult bij Dr nio kan natuurlijk ook geen kwaad toch? Wie weet.... 

Ik ben nu de trotse bezitster van een mooie cup E Doormiddel van 370 cc monoblock hydrogel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.