Ga naar inhoud

Uiltje123 : 27 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Na een aantal jaren ontevreden te zijn over mijn borsten dan eindelijk de keuze gemaakt om een borstvergroting te doen.

 

Over 1,5 week staat de operatie al gepland bij dr. Straten van Kliniek Heyendael. Ik zit nu op een 80a. Ik heb 2 keer een pasafspraak gehad en beide keren vond ik 390 cc het mooist (anatomisch).

 

Nu de operatie dichterbij komt zit ik heel erg te twijfelen over het aantal cc. Bang dat het teveel is.. Maar ik wil juist voorkomen dat ik achteraf denk ‘had ik maar meer gedaan’.

 

Zijn er nog meer dames met een 80a met 390cc?

@best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Uiltje123:

Hallo allemaal,

 

Na een aantal jaren ontevreden te zijn over mijn borsten dan eindelijk de keuze gemaakt om een borstvergroting te doen.

 

Over 1,5 week staat de operatie al gepland bij dr. Straten van Kliniek Heyendael. Ik zit nu op een 80a. Ik heb 2 keer een pasafspraak gehad en beide keren vond ik 390 cc het mooist (anatomisch).

 

Nu de operatie dichterbij komt zit ik heel erg te twijfelen over het aantal cc. Bang dat het teveel is.. Maar ik wil juist voorkomen dat ik achteraf denk ‘had ik maar meer gedaan’.

 

Zijn er nog meer dames met een 80a met 390cc?

@best_boobie

Geen idee... 
Je kunt me wel een pb met alle gegevens sturen, en dan kijk ik of ik een inschatting kan maken van je toekomstige cupmaat. 
Ik had je ook nog een pb gestuurd over je aanvraag voor de februariboobs, maar zie dat je nu een eigen topic en titel hebt, dus ik zal je ff de regels in pb doorsturen.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.