Ga naar inhoud

help! Borstprothesen nog niet gedaald!


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
Op 16-2-2018 om 18:20 zei Chrissiekrassie:

Hai lieve dames! Ik ben nu bijna 9 weken po en m'n ene borst zit nog wat hoger dan de ander (na mijn operatie heb ik ook het meeste last gehad van die borst) ze zijn ook nog niet echt ingedaald! Na hoe lang gebeurd dat ongeveer en hoelang heeft dat bij jullie geduurd? Ik maak me een beetje druk:( xxxxx

Hoihoi,

 

Ik zou je niet druk maken mijn borsten waren pas na 10 weken een beetje gezakt..ik had ook meer last van 1 borst dan de andere ( ben rechtshandig dus die was soepeler omdat je daar toch net iets meer mee doet).

 

Ik ben nu 3 maanden PO en het is nu helemaal goed gekomen! Geduld.. Mocht je twijfelen even contact opnemen met je pc :D.

 

Succes in je herstel!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Chrissiekrassie:

@xboobieonbekend Hai meis, ben nu 11 weken en het is nog steeds wel zo. Ben op controle geweest, zij denken dat t wel goed komt! Die borst die iets hoger zit is ook iets voller nog aan de bovenkant. Wat duurt t allemaal lang zeg mijn god! Fijn dat t bij jou nu is bijgetrokken! Hoeveel cc heb jij? 

Gelukkig dat hun dat ook bevestigen dat het goed komt! :20:

 

Ik heb 300 CC van mentor achter mijn borstspier.. helaas vind ik ze echt wel te klein. Maar ja.. het is beter dan wat het was dus als nog wel tevreden.

 

Wat hebben ze bij jou geplaatst? :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xboobieonbekend ja? Haha dat hoor ik echt zooo vaak van meiden dat ze te klein vinden! Ik heb 295 cc motiva ergonomix. Ik ben heel smal dus ik vind de maat mooi, ik hoor alleen wel vaak dat als je spier gaat ontspannen dat ze weer wat groter worden ook. Dus ik ben benieuwd of dat zo is! Ik zit nu op 70d of 65e. Vind jij ze al zacht aanvoelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-3-2018 om 16:34 zei Chrissiekrassie:

@xboobieonbekend ja? Haha dat hoor ik echt zooo vaak van meiden dat ze te klein vinden! Ik heb 295 cc motiva ergonomix. Ik ben heel smal dus ik vind de maat mooi, ik hoor alleen wel vaak dat als je spier gaat ontspannen dat ze weer wat groter worden ook. Dus ik ben benieuwd of dat zo is! Ik zit nu op 70d of 65e. Vind jij ze al zacht aanvoelen?

Ik had heel tevreden geweest als het 375 cc zou zijn.. dan had ik waarschijnlijk iets meer bolling gehad.

Die van mij voelen best zacht aan, maar je voelt ook wel dat het nog niet helemaal uitgezakt is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.