Ga naar inhoud

Trutjeee : 10 december 2010: Dr. kouwenberg : slingeland ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo damess!

ik zal me even voorstellen ik ben Trutjeee 19 jaar jong en ben 1,68 lang weeg 53 kilo ben dus slank en tenger gebouwd.

ik sport veel!

ik droom al vanaf de pubertijd van mooie borsten zelf heb ik een B maar nooit tevreden meegeweest lang afwegen tog besloten om het te doen.

van de dokter een verwijsbrief gekregen voor het ziekenhuis slingenland in doetinchem lekker dicht bij huis, meteen gebeld toen ik weer thuis was ik kon 23 november terecht.

ondertussen ook wat rond gekeken op prive klinieken ook een consult bij een kliniek in sevenaar aangevraagd voor 3 December maar toen ik de volder thuis kreeg van hun kliniek heb ik meteen geannuleerd op de site stond namelijk AANBIEDING BORSTVERGROTING NU 1750 EURO maar in de volder die ik thuis kreeg stond exc prothese dus het was gewoon een lokkertje. :134:

23 november voor het consult naar dokter Kouwenberg gegaan en dit klikte meteen hij nam de tijd en met het passen gaf die ook duidelijk aan wat te groot zou worden of te klein is hier kwamen we uit op 300 cc achter de borstspier.

thuis even over nagedacht en besloten om het te doen en ik kon 10 December al te recht voor mijn Boobies!

10 December eindelijk was het zover.

toen ik in het ziekenhuis was om half 8 mocht ik een mooie jasje aantrekken en ik werd om half 9 geopereerd :133:

na de operatie was ik erg verward en moest ik overgeven ook kreeg ik nog zuurstof.

maar ik had eindelijk me boobies haha :1bouncingboobs:

de eerste dag was het zwaarst de drains deden heel veel pijn maar ze mochten maandag gelukkig eruit wat een oplucting.

ik heb nu een mooie volle c cup van de sport bh

Liefs Trutjeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trutjeee,

Welkom! :D

Leuk je verslagje te lezen, als je nu een sportbh maat C draagt, zal het vast straks in gewone bh's een D worden! :101: Misschien zelfs nog wel iets meer als je tenger gebouwd bent met 300cc bovenop je eigen B-cup. Ben benieuwd naar foto's, ga je ook een album aanmaken? :106:

Wens je nog een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk je hebt ook je eigen topic :D

Ja ben het met Eefje eens hoor! Kleiner zullen ze niet worden, je hebt ze achter de spier en ze zullen juist groeien hihi.

Ben ook heel benieuwd of je foto's hebt ^_^

Rust lekker uit he meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trutjeee,

Welkom! :D

Leuk je verslagje te lezen, als je nu een sportbh maat C draagt, zal het vast straks in gewone bh's een D worden! :101: Misschien zelfs nog wel iets meer als je tenger gebouwd bent met 300cc bovenop je eigen B-cup. Ben benieuwd naar foto's, ga je ook een album aanmaken? :106:

Wens je nog een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

heey eefje

bedankt voor je berichtjes zie ze nu pas :blush:

jaa ben ook echt benieuwt wat het wordt wou eerst meer cc nemen maar tog maar niet gedaan wand wil de niet mee te koop lopen dat je eerst de boobs ziet en dan mij :blush:

was van de week in de stad en zag een mooie bh moest hem gwn passen end at was een 75 c maar die was te klein je zag stukje van de tepel nooit gehad een bh te klein haha

maar durfde nog niet te kopen wand dalijk passen ze niet meer wand ben pas 11 dagen po

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Leuk dat je ook een topic heb gemaakt.

Hoe is het nu met je?

Je bent nu vast een stuk mobieler zonder de drains.

Groetjes misse

hoi miss E

met mij gaat het prima helemaal geen pijn meer alleen die drie dagen met de drains waren echt pijnlijk

en hoe is het met jouww en de boobies :blush:

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk gevoel hé, bh's die te klein uitvallen hihi, bij mij was vroeger de kleinste maat nog te groot, nu niet meer gelukkig!!! :136: Geniet ervan meis, en inderdaad nog maar niet teveel of te dure bh's inslaan, ze groeien vast nog wat! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.