Ga naar inhoud

Ik denk dat ik zeker ben...


Marah

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik wil me even voorstellen als nieuweling hier. Ik ben 33 jaar en heb 2 kindjes (2 en 5 jaar). Ik heb altijd kleine borsten gehad, maar na twee zwangerschappen en twee borstvoedingsperiodes blijft er nu echt niet veel meer van over. Ik heb nooit gedacht dat ik een borstvergroting zou overwegen. Ik hou namelijk nogal van alles wat natuurlijk en gezond is in het leven. Maar hoe meer ik opzoek en lees over borstvergrotingen, hoe meer ik denk dat het helemaal niet zo een grote en onnatuurlijke ingreep moet zijn. Het kan er allemaal nog redelijk natuurlijk uitzien en je kan precies ook redelijk vlot herstellen.

 

Ik heb al wat consultaties achter de rug:

- welness kliniek in Genk: ik voelde me niet goed na de consultatie. Alles is heel snel gegaan. Chirurg heeft mij niets verteld over mogelijke complicaties. En alles was redelijk standaard volgens hem, hij heeft dus ook niets opgemeten ofzo

 

- Global Care Clinic in Heusden: zeer tevreden over de consultatie en hun manier van werken. Ik kreeg er een goed gevoel bij. Ik ben echter beginnen twijfelen doordat ik graag dual plane zou hebben (ben nogal tenger en wil een heel natuurlijke look), maar de chirurg had het telkens over voor de borstspier en dat dat beter is.

 

Volgende week afspraak bij Dr. Van Den Hof in ZOL in Genk.

 

Wie heeft er ervaring met bovenstaande klinieken/artsen? Wie kent chirurgen die voorstander zijn van dual plane? In Nederland lijken ze bijna enkel dual plane te doen.

 

Groetjes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.