Ga naar inhoud

Verschil tussen 2 borsten 1 maand po


Elisa24

Aanbevolen berichten

Hey dames,

 

ik ben 1 maand po en merk dat men linkerborst nog steeds groter is dan de rechter. Ze steekt niet vele verder uit maar ze is wat breder en de ronding loopt wat verder. Ik heb aan mijn rechterkant duidelijk zichtbaar borstbeen en links niet. Ook heb ik nog een put tussen mijn 2 borsten en aan de linkerkant begint die put wat verder. Mijn linkerborst is wel al van in het begin wat groter en pijnlijker geweest, maar nu ben ik toch ongerust na 1 maand po te zijn. Het borstbeen dat niet gelijk is geeft echt een raar zicht, mag der niet aan denken zo een decolleté te dragen :(

zou dit mss wat vocht kunnen zijn doordat ik mijn normale inspanningen terug volledig herpakt heb enzo? 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid. Na 1 maand Po zie je het eindresultaat nog niet. Als je twijfels of vragen hebt zou ik vragen om een consult bij je chirurg. Hij zal je waarschijnlijk meteen kunnen geruststellen en zo hoef jij jezelf ook niet kapot te piekeren. Ik lees ook vaak dat @best_boobie kan meekijken met je. Je kan kan haar even een pm sturen met je foto's en haar mening vragen. Ik ben ook bijna 1 maand po en ook mijn boobs zijn nog niet gelijk. Maar dat komt wel. Gewoon geduld hebben :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lavelle

dankje wel voor de geruststelling! Ja men vriend zegt dat ik best nog een maandje wacht voor een afspraak te maken omdat het nog maar een maand ver is en ik te snel panikeer. Het is vooral het verschil op men borstbeen dat mij stoort. Het verschil van de borsten op zich valt wel mee, 100% symmetrisch bestaat natuurlijk niet maar vind dat het een beetje opvalt als ik iets aandoe met een beetje decolleté, en dat is nu ook niet de bedoeling hè :unsure: zal eens raad vragen aan best boobie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi je vriendje heeft gelijk! Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Ik moet tot 12weken wachten om wat over het eindresultaat te zeggen. Tot die tijd heb ik me voorgenomen om mij geen zorgen te maken. Doe jij maar lekker mee met mij :D natuurlijk is het wel de bedoeling dat je een mooie decolleté krijgt! Welke bh's draag je en heb je nog steeds je borstband om?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga men best doen maar Ooh ik ben echt een stress kip, ik had veel liever meer pijn gehad dan zoveel stress niet normaal :D Ik mocht normaal alles uitlaten en een gewone bh dragen sinds donderdag (na 4 weken) maar ik zit nog steeds in men sport bh en men band heb ik nog aan om te werken omdat ik toch een beetje voorover moet buigen enzo. Maar morgen ga ik de band uitlaten denk ik, de bh ga ik nog een weekje aanhouden. Het is toch winter in een dikke trui zie je dat niet :P en de meeste raden toch 6 weken aan hè. En wat draag jij nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben woensdag 4weken. Ik moet nog tot 6 weken de band en sportbh dragen. Moet wel zeggen dat ik overdag wel de sportbh draag maar snachts heb ik een carefix Ava/mary aan. Die geven mij een mooie decolleté. denk dat ik voor het werken en sporten ook de band wel een beetje langer zal durven aanhouden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je die snachts ook nog aanhouden? Bij mij mocht na 2 weken alles snachts af maar men

bh houd ik toch liever aan. Ja in het begin dacht ik Ooh nee moet ik die band een maand dragen, maar nu voel ik er mij lekker veilig in :lol: heb net die bh’s opgezocht, die zitten wel mooier dan de mijne van VOE die heb ik mee gekregen van de pc en zelf heb ik een tri achtion van Triumph gekocht om eens af te wisselen en zo had ik een zwarte en een huidkleurige sportbh :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet dag en nacht alles aanhouden. Slaapt wel niet echt comfy maar het einde is gelukkig in zicht. De datum waarop ik een gewone bh aan mag staat al in de agenda ^_^.  Nog 16 dagen :D. Ja die carefix bh's zitten wel lekker. Zeker in de nacht zou ik niks anders meer kunnen dragen. En ze maken je boobies mooi rond. Die sporbh's van triumph geven zo'n rare vorm aan je tieten vind ik. Ik heb ook 2 kleuren genomen. Zwart en wit. Zo was er toch ook iets van afwisseling :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dan zijn die wel erg goed want die van Triumph is voor mij al goed rond tegenover die van VOE daar zijn het precies 2 raketjes in Haha :P Misschien Kun je hem wat losser zetten om te slapen, dat helpte bij mij ook en nu draag ik hem nog steeds snachts. Ik verschiet er ervan bij mezelf ik keek er ook zo naar uit om een gewone bh aan te doen en nu de moment er is durf ik niet goed <_<:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanonnetjes :P ze zijn niet zo groot bij mij ga morgen eens bh’s kopen en mij door iemand laten opmeten heb het zelf al een paar keer gedaan en kwam uit op een 75 b maar ik heb wel een 75 c gekocht van passionata b was te klein. Ben eens benieuwd :D hoeveel cc heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.