Ga naar inhoud

Eve12 : 20 maart 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Eve12:

Hallo,

Ik vroeg me af wat het verschil is tussen de implantaten voor of achter de spier.

Is het niet goed om achter de spier te plaatsen, want heb zo ergens gelezen dat ze de spier opensnijden?

 

Hoi hoi

Hm, wil je misschien iets meer toelichten wat je nou bedoelt?
Je vraagt of het niet goed is dat ze in je spier snijden, maar ze zouden toch nooit achter de spier opereren als dat niet goed zou zijn?
Dus vertel even wat je nou precies weten wilt :)

Verder ben ik wel eigenlijk benieuwd naar je aanmelding hier op het forum. Je voorstelling is erg summier, en ook als je anoniem wilt blijven, kun je misschien iets meer vertellen, zodat we iets meer vertrouwen kunnen krijgen :)

Bijvoorbeeld: welke bh maat heb je nu? Hoe en wat zet je ertoe aan informatie te zoeken voor een borstvergroting? 
Bij welke kliniek wil je gaan, welke arts? Of ben je nog zoekende? En waarom wil je persé daar naartoe, als je al een idee hebt?

Misschien ook ff je postuur vermelden en naar welke maat je toe wilt na je bv? (als dat mogelijk is volgens de pc)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb een afspraak aangevraagd bij BBC. 

Ik zie op deze forum dat verschillende meiden de 'implantaat' achter de spier plaatsen. Ik weet dat ik al deze vragen zou kunnen stellen op de eerste consultatie bij Dr. Verdonck maar ik weet liever vooraf het gesprek al heel wat meer. 

 

Mijn vraag was: wat zijn de voor of nadelen van het plaatsen voor of achter de spier. Ik sport namelijk veel (geef danslessen en loop veel)

 

 

Ik ben niet zo heel goed met computers en zo iets op mijn profiel te schrijven. Waar moet ik meer van mezelf schrijven? :)

Ik denk dat ik maat 75b heb maar ben niet heel zeker. heb zo verschillende maten gekocht maar weet eigenlijk niet echt welke er precies goed past. Lichaamsomtrek: 70cm, borstomtrek 83cm (als ik goed gemeten heb).

Ik heb een zoontje van 19 maand en had met borstvoeding maat D aan bh's,  maar na de borstvoeding zijn mn borsten enorm weggezakt. Voel me echt niet meer top nu :s

 

Mag ik dan misschien even gebruik maken nu ik met iemand aan het spreken ben die heel wat af weet van borstvergroting en dergelijke?:) 

 

- Mijn man en ik willen waarschijnlijk nog 2 kinderen. Is het ok om nu al borstvergroting te doen of best eerst wachten na alle zwangerschappen? 

- Hoe lang gaat bv. de gel-versie van Dr. Verdonck (3400 EUR) mee? Kan dat 50 jaar zijn? of hoeveel? :) 

 

 

Ben nu 28 jaar, 1m67cm en 55kg. Wil graag weer volle borsten, niet te groot maar toch groot genoeg ;) Wil zeker niet achteraf teleurgesteld zijn dat ze te klein zouden zijn. Ik vond het echt prettig tijdens borstvoeding dat mn borsten echt vol en groot waren. 

 

Heb zo al een aantal foto's gezien op het foto-album en het verschil is echt wel enorm goed. 

 

Groetjes

Eve

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Eve12

Je hoeft dat niet op je profiel te zetten, mag gewoon in dit voorsteltopic. Als je de pb gelezen hebt, die je gekregen hebt bij je registratie (hij heet 'welkom' ) dan heb je ook gezien waarom we dat vragen :) 

De meeste plastisch chirurgen plaatsen standaard achter de borstspier of dual plane. Zo ook dr. Verdonck. Waarom ze dat doen, weet ik niet, maar zal alles te maken hebben met visie, kunde, techniek... 

Misschien door te lezen hier op het forum (rechtsboven is een zoekbalk, waar je zowel de namen van pc's in kunt geven, als ook trefwoorden, zorg wel dat je het balkje ervoor op 'alle bijdragen' zet)  dat je erachter komt welke pc de geschikte pc voor jou is.. Misschien is het wel degelijk mogelijk voor de spier bij jou, zeker omdat je veel sport. Wel is het zo, dat als je voor de spier plaatst, er vaak minder grote implantaten mogelijk zijn. (dit omdat er eerder randen en evt rimpels van de prothesen zichtbaar kunnen zijn)
Dr. De Meyere (kliniek Artemedis) in Gent, is een erg groot voorstander van plaatsing voor de spier, dus als je eens twee meningen, van twee totaal verschillende pc's tegen elkaar af wilt 'meten' dan zou ik je aanraden om ook eens naar hem te gaan. Ook dr. Colpaert schijnt heel goed te zijn, en van Renthergem.
Ik zou eens een paar consulten doen om te horen wat zij zeggen.

Zelf zou ik, zeker als je nog kinderen wilt, wachten tot na je zwangerschappen, aangezien je borsten erg kunnen veranderen tijdens of na een zwangerschap en heb je dan al implantaten, dan heb je kans dat je daarna weer geopereerd moet worden (weer herstel en weer kosten)

Borstimplantaten hebben vaak een levenslange garantie, maar zo lang gaan ze over het algemeen niet mee. Het is aan te raden om na 15-20 jaar toch eens te laten controleren hoe de staat van je prothesen is. Dit kan dmv een mri, maar dat kan altijd geregeld worden via een pc eventueel, tzt. 
Het risico op overmatig kapsel neemt namelijk in de loop der jaren toe. Kapselvorming heeft iedereen, want elk lichaamsvreemd iets wordt in ons lichaam ingekapseld, maar na jaren kan er dus ook overmatig kapsel ontstaan.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Bedankt voor de info!

Ga nog een paar jaar wachten tot een volgend kindje maar wil nu ik nog jong ben volop genieten van mn mooie borsten ;) 

Na veel nadenken, lezen en overwegen beslist om bij Dr. Verdonck bij BelgianBreastClinic de operatie te ondergaan op 20 maart 2018.

Kan niet wachten!!!!

 

Groetjes 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Eve12:

Bedankt voor de info!

Ga nog een paar jaar wachten tot een volgend kindje maar wil nu ik nog jong ben volop genieten van mn mooie borsten ;) 

Na veel nadenken, lezen en overwegen beslist om bij Dr. Verdonck bij BelgianBreastClinic de operatie te ondergaan op 20 maart 2018.

Kan niet wachten!!!!

 

Groetjes 

xx

Leuk!! Gefeliciteerd met je datum!

Ik zal je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic blijven gebruiken voor al je updates en ook voor je operatieverslag :) (als je dat wilt plaatsen, zodat anderen weer iets aan jouw ervaring hebben :)

Nog veel plezier met aftellen!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.