Ga naar inhoud

Twijfels.. Ergonomix of ronde prothese


Aanbevolen berichten

Hey Allemaal!

 

Ik heb mijn borstvergroting ingepland op 19 maart bij Dr. van Selms en krijg nu wel steeds hele erge twijfels over welke prothese...

Ik heb al heel veel op internet zitten kijken en kom er maar niet uit. Ik wil ook nog op 2e consult maar denk dat ik toch zelf moet bedenken wat ik wil. Hopelijk kunnen jullie mij helpen :)

 

Ik heb momenteel een beetje tussen A/B in en ben 1.72m lang. Ik ben opzich dun maar heb wel een brede lichaamsbouw.

 

Ik had eerst in mijn hoofd ronde prothese dual plane 350 cc. De pc raadde de ergonomix aan en verder wel 350 dual plane. Daar ben ik toen mee akkoord gegaan maar heb nu toch mijn twijfels. Mijn ‘volume’ zit namelijk vooral onderin de borst en ik ben bang dat de ergonomix dat alleen maar gaat versterken. Nu wil ik aan de ene kant natuurlijke borsten dus denk ik wel voor de ergonomix gaan maar aan de andere kant wil ik ook dat ze wel echt mooi staan.

 

Verder twijfel ik ook nog over 350 en 375 cc... toch bang dat ik ze net iets te klein ga vinden maar ik wil ook geen overdreven grote... Zo lastig allemaal!

 

lang verhaal (sorry) maar hopelijk kom ik er met jullie hulp uit. Thanks ladies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wat volume bovenin wil zou ik niet opteren voor de ergonomix. Ik had ook al m'n volume onderin de borst. In wilde ook dat er wat meer volume bovenin. Toen werden mij ronde prothesen dual plane aangeraden. Het resultaat mag er zeker zijn :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lavelle:

Als je wat volume bovenin wil zou ik niet opteren voor de ergonomix. Ik had ook al m'n volume onderin de borst. In wilde ook dat er wat meer volume bovenin. Toen werden mij ronde prothesen dual plane aangeraden. Het resultaat mag er zeker zijn :blush:

Dankje! Heb je niet dat je de prothese erg ziet zitten? Want ik wel ook niet te erg het ‘neppe’ effect krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de prothese niet voelen en ik zie ze ook niet zitten :P ik zal je toevoegen aan mijn album. Ik ben wel nog maar 23 dagen Po dus de prothesen moeten nog wat inzakken. Als ik je nog een tip mag geven. Kies niet voor de kleinste. De grootte geraak je al snel gewoon. Dit lees je ook wel vaker op het forum. We worden al snel boobie hebberig zeg maar :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.