Ga naar inhoud

Woebes : 5 maart 2018 : Dr Damen : Kliniek?


Aanbevolen berichten

Hallo Dames. Ik heb aanstaande week een 2e gesprek met de arts en dan begin maart de operatie gepland staan. Ik vind het enorm spannend en twijfel nog steeds.  Mijn grootste twijfel komt doordat ik weinig info kan vinden over ervaringen van vrouwen met een bv en die naderhand borstkanker krijgen. Aangezien best veel vrouwen deze ziekte krijgen vind ik het vreemd dat daar zo weinig over te vinden is. Dus nu weet ik niet zeker of ik het wel moet door laten gaan.  Ik heb nu een kleine b cup en ben vrij lang. Ongeveer 1.85. Moeder en 40 jaar en een beetje :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Woebes:

5 maart is de dag @best_boobie   

Oh ja, ik had jou een pb gestuurd he :)

Hoe is je gesprek gegaan? Je hebt namelijk een datum afgesproken, maar het is misschien wel leuk om hier te vertellen hoe het gegaan is op je gesprek!

Ik pas je titel ff aan, en verhuis je naar de operatieverslagen. Wil je me alleen nog even laten weten in welke kliniek je geopereerd gaat worden? Dan kunnen we dat ook nog in je titel erbij zetten :)
Verder kun je dan in dit topic al je updates en je operatieverslag kwijt. Zo blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :35:

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben inderdaad erg benieuwd wat er gaat gebeuren als er in een later stadium borstkanker geconstateerd zal worden.  Ik kan er zo weinig over vinden en dat is best apart aangezien best veel vrouwen dit krijgen.   Ik heb nu aan de huisarts gevraagd of ik een mammografie mag laten doen, moet morgen terug bellen of ik een doorverwijzing krijg.  Heb nu als datum 5 maart staan dus ik hoop wel dat het snel geregeld kan worden ;)  zou toch wel fijn als alles gezond is :) iemand enig ervaring hiermee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Woebes:

Ben inderdaad erg benieuwd wat er gaat gebeuren als er in een later stadium borstkanker geconstateerd zal worden.  Ik kan er zo weinig over vinden en dat is best apart aangezien best veel vrouwen dit krijgen.   Ik heb nu aan de huisarts gevraagd of ik een mammografie mag laten doen, moet morgen terug bellen of ik een doorverwijzing krijg.  Heb nu als datum 5 maart staan dus ik hoop wel dat het snel geregeld kan worden ;)  zou toch wel fijn als alles gezond is :) iemand enig ervaring hiermee??

Boven mijn bericht werd nog een vraag gesteld door van a naar c ;)

Om antwoord te geven, kun je het beste iemand citeren, of even taggen, zodat diegene er een melding van krijgt.

Waar zoek je ervaring mee? Met een mammografie?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Mammografie kan gewoon met implantaten alleen is het dan wel belangrijk dat deze achter de borstspier worden geplaatst .

 

Ik heb zelf in 2014 borstkanker gehad.

Ben toen borstsparend geopereerd maar mijn borsten waren er zo op achteruit gegaan dat ik 26 maart een borstvergroting krijg.

Natuurlijk alles in overleg met mijn oncoloog en (extra) risico's zijn er (voor mij) niet  .

 

Ook vergroot het de kans om borstkanker te ontwikkelen niet, wél is het risico op lymfeklierkanker  wat groter  : 1 op de 30.000.

 

Hoop dat ik je vraag een beetje heb kunnen beantwoorden!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2018 om 21:40 zei Samanthadenos:

Mammografie kan gewoon met implantaten alleen is het dan wel belangrijk dat deze achter de borstspier worden geplaatst .

 

Ik heb zelf in 2014 borstkanker gehad.

Ben toen borstsparend geopereerd maar mijn borsten waren er zo op achteruit gegaan dat ik 26 maart een borstvergroting krijg.

Natuurlijk alles in overleg met mijn oncoloog en (extra) risico's zijn er (voor mij) niet  .

 

Ook vergroot het de kans om borstkanker te ontwikkelen niet, wél is het risico op lymfeklierkanker  wat groter  : 1 op de 30.000.

 

Hoop dat ik je vraag een beetje heb kunnen beantwoorden!

Xx

Dank Samantha! Ze zitten achter de spier ja. Vanmorgen geplaatst. Hoop dat ik zo kan slapen en dat herstel goed gaat. Pffff voelt nu alsof er een voetbal onder Mn vel is geplaatst.  Ik hoorde dat ze tegenwoordig ook wel checken met een echo. Dan hoeft niet alles zo plat gedrukt te worden. (Heb vorige week wel een mammografie laten doen, just to be sure)  jij succes de 26e. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎5‎-‎3‎-‎2018 om 20:06 zei Woebes:

Dank Samantha! Ze zitten achter de spier ja. Vanmorgen geplaatst. Hoop dat ik zo kan slapen en dat herstel goed gaat. Pffff voelt nu alsof er een voetbal onder Mn vel is geplaatst.  Ik hoorde dat ze tegenwoordig ook wel checken met een echo. Dan hoeft niet alles zo plat gedrukt te worden. (Heb vorige week wel een mammografie laten doen, just to be sure)  jij succes de 26e. 

Gefeliciteerd met je boobs!!

Ik had je een tijdje geleden een pb gestuurd over de club aanvraag. Ik weet niet of je daar al naar gekeken hebt? Kan je alleen toelaten als je akkoord geeft namelijk :)

Zou je me ook willen laten weten als je er van af ziet, dan kan ik je aanvraag weg halen namelijk :)
(blijft het voor mij iets overzichtelijker)

Een goed herstel gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 5-3-2018 om 21:06 zei Woebes:

Dank Samantha! Ze zitten achter de spier ja. Vanmorgen geplaatst. Hoop dat ik zo kan slapen en dat herstel goed gaat. Pffff voelt nu alsof er een voetbal onder Mn vel is geplaatst.  Ik hoorde dat ze tegenwoordig ook wel checken met een echo. Dan hoeft niet alles zo plat gedrukt te worden. (Heb vorige week wel een mammografie laten doen, just to be sure)  jij succes de 26e. 

Gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen !  Haha,  ik ben maandag aan de beurt ! Dankjewel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.