Ga naar inhoud

Mentor, Motiva of Sebbin? welke prothese is het meest betrouwbaar/naturel?


Ginger S

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben 42, mama van twee kids, uit de regio Antwerpen. Ik kwam op het borstenforum terecht omdat ik met een aantal vragen zit rond borstvergroting. Momenteel ben ik aan het orienteren voor een plastisch chirurg. Ik heb een aantal eerste consultaties achter de rug, met verschillende pc.

Ik overweeg een borstvergroting icm een buikwandcorrectie (Ik heb een rectus diastase overgehouden na 2 zwangerschappen)

Na raadpleging bij enkele plastisch chirurgen, zijn de meningen uiteenlopend  vwb de merkkeuze implantaten. De ene dokter werkt met Motiva, de andere uitsluitend met Mentor of Natrelle en nog een andere met Sebbin.

Over Sebbin vind ik niet heel veel terug. Ik heb wel gezien dat het UZA met deze leverancier werkt. Maar ik lees ook dat Sebbin de 'goedkoopste' zijn.

Over Mentor wel meestal goede commentaren, en Motiva lijkt redelijk nieuw?

Ik heb een goed contact met de arts die met Sebbin werkt. Maar, ik vind het vreemd dat zijn prijs voor de BV de hoogste is, terwijl de implantaten van Mentor en Motiva doorgaans duurder zijn. 

Ik weet echt niet voor welk merk ik moet kiezen. Ik word geadviseerd tussen de 300-350cc te nemen. Wat dat betreft zitten de artsen wel op eenzelfde lijn.

Het zal dus afhangen van het merk bij welke arts ik terecht ga komen...

Alle tips zijn welkom!

Hartelijk dank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Ginger S @Ginger S,

 

ik weet niet of ik je kan helpen want ik heb blijkbaar niet zo'n research gedaan als jij over de verschillende merken. Ik kan je enkel maar meegeven dat ik voor dokter Verdonck koos ( wegens goede naam en vriendin die ook vr hem koos), en hij raadde mij de motiva aan .. de andere waren ook goed zei hij. Maar deze zouden momenteel de beste van de wereld zijn ( zo verstond ik het toch ) . Ook draait de gel mooi mee, dus zou echt wel natuurlijk 'vallen' /zijn...( is natuurlijk te zien wat je graag wil).

mag ik trouwens eens vragen wat jou lengte en gewicht is ? Dokter raadde mij 335cc aan mr ik twijfel tss dit en 315. Mijn doel is echt niet GROTE borsten, wel grotere !

vele groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Newbikini, @Newbikini

 

ik heb over Dr Verdonck en motiva inderdaad al veel goede dingen gehoord. Dr Verdonck doet echter enkel borsten en ik heb helaas ook een buikwandcorrectie nodig. Liefst laat ik beide tegelijk uitvoeren, dan moet ik maar 1x onder narcose en maar 1x de herstelperiode van 6 weken door..

ik ben 1m79 en weeg ongeveer 69kg. Mijn intentie is ook: grotere en vollere borsten maar uiteraard liefst zo natuurlijk mogelijk. Ik heb nu een 90A-(eigenlijk een kleine 75B) en zou dan uitkomen op een C+, misschien kleine D. Het zou neerkomen op 1,5 maat groter ongeveer. Maar je moet je niet te fel blindstaren op cupmaten want het moet idd gewoon in verhouding zijn tot je lichaamsbouw. 

Ik heb nu woensdag een vervolgafspraak bij Dr Vanrenterghem in Antwerpen. Hij werkt ook met Motiva. Hij is helaas ook de duurste pc die ik tot nu toe heb bezocht maar ik ben benieuwd welke cc hij adviseert.. ik houd je op de hoogte! 

Wanneer plan jij de operatie in? Hoe worden ze bij jou geplaatst? Achter de spier/duel Plans? Motiva zou naar wat ik heb gehoord idd heel natuurlijk vallen en een innovatieve gel hebben. De pc waar ik ben geweest die met Sebbin werkt, wil motiva nog niet gebruiken omdat ze nog niet lang genoeg op de Europese markt zijn en er dus nog geen jarenlange opvolging over is... 

En zo valt overal wat voor te zeggen. 

Ik laat je nog weten wat Dr Vanrenterghem adviseert! 

Hartelijke groet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ginger S oh dat begrijp ik hoor dat je liefst beide doet onder 1 narcose.. zou daar ook voor opteren! Echter wil je wel terecht bij een zeer goede PC, dus goed dat je zo veel consultaties doet en vergelijkt!

Wij hebben dezelfde postuur dus. ik ben ook 1m78 en weeg 68 kg. Nu een 70B (maar wat 'leeg') 

Dokter Vanrenterghem in Antwerpen, nog niet van gehoord... waarom is hij zo duur? hoe duur bedoel je dan? Als hij ook motiva gebruikt zoals dokter Verdonck, ben ik wel benieuwd naar de prijs<_<. Nu, via via ken ik ook iemand die het heeft laten doen in Knokke, duinbergen kliniek dacht ik, en ook motiva (niet 100% zeker van), en zij zat aan een 4 a 5000 euro!!! Dus ik denk dat je soms echt wel de 'naam' van de chirurg, of bij deze miss gewoon 'knokke' meebetaald hoor. Wat zonde is, want het is zo al duur genoeg (heb het er wel voor over :ph34r:)

Ja laat mij zeker eens weten welke hij je aanraadt en hoeveel cc. echt benieuwd!

begin april is mijn operatie, heb daarnet mijn voorschot betaald. dual plane zei hij; de 'full' van mooiva . 335 cc, maar ik neig naar 315cc. ik zoek eens een fotootje om up te laden van mijn 'postuur' /borsten nu (wel met bh nog aan voorlopig ;))

alvast veel succes! we horen elkaar nog he! groetjes . ps ik ben 35 en ook twee kids

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.