Ga naar inhoud

Even voorstellen


xshannie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik ben Shanice en ik ben bijna 20 jaar oud. Ik zit al 6 jaar te denken over een BV. Ik heb een 70D waar ik altijd al onzeker over ben geweest en daarom wil ik ze graag laten doen. Ik ben nog in de fase dat ik aan het kijken ben naar alle opties en chirurgen die er zijn. Mijn voorkeur gaat wel uit naar Dr. L.P van der Weij of Dr. F. Straten, ervaringen zijn altijd welkom! Ben wel bereid om wat verder te reizen binnen Nederland, zolang het maar goed gebeurd en ik tevreden ben over het resultaat haha.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei xshannie:

 Hoi allemaal,

ik ben Shanice en ik ben bijna 20 jaar oud. Ik zit al 6 jaar te denken over een BV. Ik heb een 70D waar ik altijd al onzeker over ben geweest en daarom wil ik ze graag laten doen. Ik ben nog in de fase dat ik aan het kijken ben naar alle opties en chirurgen die er zijn. Mijn voorkeur gaat wel uit naar Dr. L.P van der Weij of Dr. F. Straten, ervaringen zijn altijd welkom! Ben wel bereid om wat verder te reizen binnen Nederland, zolang het maar goed gebeurd en ik tevreden ben over het resultaat haha.

 

xx

Hi welkom hier!

 

Waar ben je precies onzeker over? Een natuurlijke 70D lijkt mij toch al een mooie boezem:3: 

 

Aangezien je al borsten van jezelf heb raadt ik je aan om sowieso naar vd Weij te gaan! Dr Straten maakt ook prachtige borsten, en je zou ook naar dr Nio kunnen gaan, daar lees ik ook goede verhalen over.

 

succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Desi3:

Hi welkom hier!

 

Waar ben je precies onzeker over? Een natuurlijke 70D lijkt mij toch al een mooie boezem:3: 

 

Aangezien je al borsten van jezelf heb raadt ik je aan om sowieso naar vd Weij te gaan! Dr Straten maakt ook prachtige borsten, en je zou ook naar dr Nio kunnen gaan, daar lees ik ook goede verhalen over.

 

succes!

 

 

Ik wil graag wat meer volume en stevigheid zodat het meer oogt zegmaar, ik ben nu ontzettend onzeker erover als ik mn bh uit heb of een bh/bikini zonder push up aan heb. Ik ga nog even kijken naar dr Nio, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.