Ga naar inhoud

plaatsing voor of achter de spier


regina

Aanbevolen berichten

Ik heb jullie hulp en advies nodig. Ik heb na lang twijfelen toch besloten voor een BV te gaan. Na veel lezen en zoeken op internet ben ik naar Dr. Plovier gegaan voor een consult.

Ik heb hem foto's laten zien van welk resultaat ik wil. Ik ben zelf 1.67 en 57kg, dus vrij klein van postuur. Ik heb nu een kleine 70/75 a/b, de ene keer 70B de andere keer 75a. Ik ben niet al te groot en veel mensen vinden mijn borsten passen bij mijn postuur. Alleen ik hou zelf van grote borsten, daarbij vind ik "neppers" mooier dan de meer natuurlijke vorm. (niet iedereen is hier mee eens, maar over smaak valt niet te twisten ;)

Nu heeft Dr. Plovier mij 450 tot 500cc geadviseerd, rond cohesief, High Profile. Daar kan ik me helemaal in vinden... ik had ook wel zo'n advies verwacht op basis van de voorbeeld foto's die ik hem heb laten zien. Ik hoop daarmee ongeveer uit te komen op 75DD/75E.

Alleen nu komt het probleem, plaatsing achter de spier heeft Dr. Plovier mij geadviseerd. Alleen als ik foto's op internet bekijk vind ik vaak het effect van plaatsing op de spier mooier. De vorm is ronder en de borsten zijn groter. Nu vertelde Dr. Plovier dat als de vorm bij plaatsing achter de spier niet mooi is, de spier niet voldoende losgehaald is (het klinkt alleen al erg pijnlijk!). Hij is van mening dat er uiteindelijk nauwelijks verschil zichtbaar is bij plaatsing voor of achter de spier. Alleen dat bij plaatsing op de spier bij mij de randen van de prothese zichtbaar zouden worden. (ik weet nu niet meer of hij voelbaar of zichtbaar bedoelde)

Nu twijfel ik enorm, als ik kijk vind ik de foto's van op de spier gewoon veel mooier. (misschien komt dat omdat meestal de foto's worden geplaatst tot max 3maanden PO en worden de borsten daarna nog mooiere met plaatsing achter de spier??) Nu heb ik ook op internet gelezen dat plaatsing achter de spier eigenlijk niet echt meer gebeurd, maar dat het eigenlijk altijd tussen de spier is... Is dat ook zo bij Dr. Plovier? Dat heb ik hem niet gevraagd omdat ik echt mijn zinnen had gezet voor op de spier.

Is het ook echt zo dat een BV kleiner lijkt als de protheses achter de spier zijn geplaatst? Of is dat alleen mijn idee?? Zoals gezegd, ik hou wel een beetje van echt ronde borsten.... (sommige mensen vinden dit nep, maar ik vind het wel mooi)

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. Ook ben ik benieuwd of er hier iemand is die 450cc of 500cc achter de spier heeft gekregen en echt mooie grote en ronde borsten heeft gekregen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu helaas geen tijd om uitgebreid te antwoorden maar dan moet je even in de gallerij bij Mii kijken, zij heeft 450 achter de spier bij Plovier gekregen. Zij is ook ongeveer even groot/zwaar als jij dus dan krijg je denk ik wel en goed beeld. Zij heeft nu een 75E.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffy, bedankt voor je antwoord. Ik heb al even bij Mii gespiekt. Het komt redelijk overeen, ik ben alleen nog iets meer tenger van bouw. Ik vind de resultaten van Mii echt super... alleen ik vind het vergeleken met 450cc op de spier een stuk kleiner lijken. Ook vind ik bij Mii het een heel mooi "natuurlijk" resultaat terwijl ik toch voor iets "ronder" zou willen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde ook graag voor de spier, was bang voor de pijn en was bang dat het er onnatuurlijk uit zou gaan zien en voelen, dat ze heel hard zouden zijn door de spier die er overheen zat. Maar ja, ik had gewoon niet genoeg weefsel (zie mijn foto's) en het zou gewoon niet mooi worden volgens Plovier, ze hingen al gigantisch dus dat zouden ze ook gaan doen als ze voor de spier kwamen (na verloop van tijd) en daarbij is mijn huid erg dun en zat er geen weefsel meer bovenin en dus zou het onnatuurlijker gaan lijken boven de spier dan onder de spier want je zou de randen van de protheses gaan zien en voelen. Nu ben ik wel meer van de natuurlijke look en hou ik ook wel van een beetje hang en heb dus vertrouwd op Plovier. Hij heeft mij medium profile gegeven en ik heb precies de borsten gekregen die ik wilde, ik heb totaal geen pijn gehad en ze zijn al hartstikke zacht, had niet verwacht dat ze ooit zo zouden gaan voelen, laat staan na een maand al. Toen ik zei dat ik geen ronde ballen wilde, zei hij: Ook al zou je ze willen, dat doe ik niet, daar ben je hiervoor aan het verkeerde adres. Nou weet ik niet in hoeverre je ze echt rond wilt maar als hij je dat niet wil geven, zal je toch echt op zoek moeten naar een andere pc. Misschien sowieso wel een goed idee om ergens anders een consult te doen zodat je weet wat anderen daarover zeggen.

Er zijn een aantal dames hier naar Artemedis geweest, Bruno demeijere en hij is een voorstander van boven de spier plaatsing met iets andere protheses waardoor je de randen minder ziet. Ik vind zijn resultaten geweldig, Eefje, Angela en Moontje hebben hun bosten daar laten doen, ze staan volgens mij niet in de gallerij maar anders vraag je ze even om hun ww. Moet er wel bijzeggen dat zij absoluut geen ronde ballen hebben en een heel natuurlijke look, vooral als je ziet hoeveel cc zij hebben. Dus dan weet ik eigenlijk niet of je dat mooi vind.

Succes meid, je moet 100% achter je pc staan en het alleen laten doen zoals jij het mooi vindt, al moet je daarvoor wat langer zoeken!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me aan bij Daffy, je kunt altijd kijken welke arts voor de spier plaatst als dit je voorkeur heeft zou zeker naar Bruno gaan!

Mijn arts kon me bijna verzekeren dat het voor de spier zou worden of anders dual-plane (voor de spier had ook mijn voorkeur)

Tijdens de operatie heeft hij ze voor de spier gedaan maar dit was gewoon nep 2 opgeplakte ballen. Kortom toch dual-plane en ik heb nu ronde borsten maar wel met een natuurlijke afloop.

Kortom soms kan het ook niet anders :blush:

Heel veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey regina,

Als je echt graag voor de spier wilt moet je inderdaad echt eens bij Dr. De Meyere langs gaan, ik ben dan zelf wel echt een voorbeeld van natuurlijke look met m'n anatomische prothesen, maar als je een wat meer neppe look wilt, kan Bruno daar zeker voor zorgen. Kijk maar eens in het topic van Pat71, zij heeft wel 800cc, je kunt ook meteen haar foto's bekijken via haar link in haar handtekening.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Regina..

Las dat je mijn foto;s hebt bekeken in de gallerij... ;)

Eerst was de bolling bovenaan heel duidelijk, maar nu beginnen ze inderdaad steeds meer natuurlijk te worden..

ik heb ze dus achter de spier en ik ben er dik tevreden mee!

kun je niet om meer cc vragen bij dr.plovier?

ik dacht juist altijd dat plaatsing voor de spier, ze er natuurlijker uitzagen, dus meer hang....

laat je goed informeren he meis... :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.