Ga naar inhoud

Wanneke : 15 januari 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye : Amsterdam


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal..Ik ben Wanneke en woon in Friesland samen met mijn vriend en 2 zonen. Ik heb afgelopen 15 januari 2018 een borstvergroting ondergaan..Een wens die in vervulling is gegaan..Ben nu 38 jaar en heb eigenlijks nooit veel borst gehad en daardoor heel onzeker. Maar na de zwangerschappen was er niks meer van over en voelde me helemaal geen vrouw meer. Tijdens de zwangerschap voelde ik me wel goed want ja ik had ineens borsten maar wist dat dit tijdelijk was. Nu toch de stap genomen.. Ben nu 12 dagen po en het gaat best goed alleen zie ik dat de borsten wat gaan slinken en dat wil ik niet... Ik had 70 b en heb er 375 cc in gekregen dual plane rond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wanneke

 

Hoi hoi en nog gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb de titel gedeeltelijk aangepast, door wie en waar ben je geopereerd, dan zet ik dat nog even in de titel.

Ook heb ik het topic verplaatst naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.