Ga naar inhoud

Even voorstellen! :) Overweeg een bv


Sophia-

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

 

Ik zal mij hier even voorstellen :) ik ben Sophia, ik ben 24 en ik woon met mijn vriend samen in eindhoven.

 

Ik ben een borstvergroting aan het overwegen, en het lijkt mij leuk om ervaringen van anderen te lezen en ook zelf te delen, dus dit forum lijkt mij ideaal!

 

Ik ben altijd onzeker geweest over mijn borsten, ik heb cupmaat 80AA, en ik vind ze echt heel erg klein. Vooral omdat ik ook redelijk lang ben (1.80) vind ik mijn borsten niet in verhouding met de rest van mijn lichaam.

 

Ik ben van plan om rond de zomervakantie de borstvergroting te doen, zodat dit mij goed uitkomt met school (ik studeer nog). Ik ben van plan om meerdere consulten aan te vragen, want ik wil graag een duidelijk beeld hebben van de mogelijkheden en risico's.

 

Ik kijk ernaar uit om meer te weten te komen over bv's en ervaringen van anderen op dit forum, en hopelijk kan ik binnenkort zelf ook wat bijdragen :)

 

Groetjes, Sophia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.