Ga naar inhoud

Voorstellen L-vdR


L-vdR

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Bij deze wil ik mezelf even voorstellen. Ik ben een jonge dame van 18 jaar oud en ik woon in het altijd gezellige Brabant. Ik heb  mezelf hier aangemeld omdat ik op zoek ben naar een goede PC, nadat ik heb besloten dat ik ooit een borstvergroting wil. Ik ben wel nog erg jong, maar doordat ik fanatiek fitness ben ik van een goede 70D cup terug gegaan naar een kleine 70B cup. Ik vind dit gewoon heel erg vervelend, omdat ik van mezelf toch best brede heupen heb, en ik grotere borsten toch mooier bij mij vond staan. 

 

Ik weet dus nog niet precies wanneer ik een borstvergroting wil, maar wil me hier graag verder oriënteren. Ik ben daarnaast benieuwd naar jullie ervaringen met verschillende PC's. Ook ben ik benieuwd hoeveel CC ik het ''beste'' kan overwegen, zodat ik al wat informatie heb voordat ik een intake gesprek aanvraag bij een PC. 

 

Ik ben 1.60 groot, weeg nog maar 49.7 kilo, maar heb daarnaast wel brede heupen en wat stevige benen. Ik zou graag van mijn 70B cup een 70D of E willen.

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi L-vdR, 

Ik heb 7 jaar geleden mijn borsten laten vergroten bij de welnesskliniek in België bij dr visser. 

Ik vond haar zeer kundig. Zakelijk maar dat stoorde mij niet. Ze is ervaren.

Wel zou ik niet meer naar België rijden.

De rit naar huis viel mij zwaar. 

Ze werkt geloof ik ook in een kliniek in Nederland. (Dat wist ik toen niet) 

Nu wil ik grotere borsten. En ben ik mij aan het oriënteren naar een arts die daar veel ervaring mee heeft. 

De visser heeft mij wel echt prachtige borsten gegeven! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Reen:

Hoi L-vdR, 

Ik heb 7 jaar geleden mijn borsten laten vergroten bij de welnesskliniek in België bij dr visser. 

Ik vond haar zeer kundig. Zakelijk maar dat stoorde mij niet. Ze is ervaren.

Wel zou ik niet meer naar België rijden.

De rit naar huis viel mij zwaar. 

Ze werkt geloof ik ook in een kliniek in Nederland. (Dat wist ik toen niet) 

Nu wil ik grotere borsten. En ben ik mij aan het oriënteren naar een arts die daar veel ervaring mee heeft. 

De visser heeft mij wel echt prachtige borsten gegeven! 

 

Bedankt voor je reactie! Dus je zou zo weer bij dr. Visser gaan? 

En wat hoor je dat vaak dat mensen grotere borsten willen na een BV. Ga je dit ook binnenkort al doen?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker, ik zou zo weer op consult gaan. Ik was destijds ook bij een andere arts geweest (geen idee meer hoe jij heet) die wilde mij een lift en van die druppel vorminge implataten aansmeren. Totale kosten

ruim 6000,- euro. Dr visser zei dat dat met mijn theezakjes niet nodig was. Met ronde implantaten zou ik ook het natuurlijke effect krijgen. Zonder lift. Ze had gelijk.

Veel mensen geloven mij niet als ik zeg dat ik neppers heb:D

Ik ben nu aan het sparen en mij aan het oriënteren.

Eerst nagaan bij welke artsen ik op consult ga.

Dr visser valt af. Zij is groot voorstander van natuurlijke botsten. 

Ik wil nu grote! 

Ik kreeg hier de tip om te informeren bij dr nio. 

De afgelopen dagen heb ik veel gelezen op het forum. En hij is nogal populair! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Reen:

Ja zeker, ik zou zo weer op consult gaan. Ik was destijds ook bij een andere arts geweest (geen idee meer hoe jij heet) die wilde mij een lift en van die druppel vorminge implataten aansmeren. Totale kosten

ruim 6000,- euro. Dr visser zei dat dat met mijn theezakjes niet nodig was. Met ronde implantaten zou ik ook het natuurlijke effect krijgen. Zonder lift. Ze had gelijk.

Veel mensen geloven mij niet als ik zeg dat ik neppers heb:D

Ik ben nu aan het sparen en mij aan het oriënteren.

Eerst nagaan bij welke artsen ik op consult ga.

Dr visser valt af. Zij is groot voorstander van natuurlijke botsten. 

Ik wil nu grote! 

Ik kreeg hier de tip om te informeren bij dr nio. 

De afgelopen dagen heb ik veel gelezen op het forum. En hij is nogal populair! 

 

 

Ik lees inderdaad ook veel goede dingen over dr Nio! ik heb afgelopen week veel rondgekeken en mijn oog is gevallen op medische centrum Waarle, alleen kan ik tot nu toe niet heel veel foto's en recensies zien.. Ik ben ook van plan om bij meerdere klinieken op consult te gaan om te kijken waar ik me het best fijn voel, maar ook ik moet nog even sparen dus ik heb de tijd haha! 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.