Ga naar inhoud

Snoepie100136 : 5 januari 2018 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Gast Snoepie100136

Aanbevolen berichten

Gast Snoepie100136

Goedemorgen allemaal,

 

Dit is eigenlijk eerder een voorstelbericht maar wel hier aangezien ik al geopereerd ben. Voor de operatie had ik me al enorm verdiept in alle materie maar eigenlijk niet zo veel in de materie over de nazorg/ het weer opknappen. 

 

Zal me eerst even voorstellen..

Ik ben Chantal en ik ben 30 jaar oud. Heb twee kinderen waarvan een 5 jaar is en de andere boef is 2,5 jaar. 

 

Ik heb afgelopen 5 januari een borstvergroting ondergaan nadat er echt bijna niets meer over was van mijn borsten (70aa). Over deze beslissing heb ik best lang gedaan omdat ik het toch allemaal wel erg spannend vond.

 

Nu een week p.o. merk ik dat het echt een heftige operatie is en dat de pijn nog lang niet over is met alle andere ongemakken die er extra bij komen  (verstopping/niet meer lekker op de rug kunnen liggen etc etc). 

 

Zijn er meer mensen die de nazorg best wel heftig vinden? Hoelang duurde het bij jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.