Ga naar inhoud

Dr. Janssen


Gast Lieva

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

Nog een vraagje ... Wie heeft er ervaringen met Dr. Janssen? Hij heeft een kliniek in Oisterwijk. Ik overweeg om hier of in de bergman kliniek door Dr. Laban (heb ik morgen een consult) een borstvergroting te laten uitvoeren.

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieva,

Ik heb afgelopen dinsdag bij Drs. Janssen een borstvergroting ondergaan en tot nu toe ben ik heel erg tevreden en dan zowel over het 1e consult, de behandeldag zelf en ook over het resultaat!

Succes met je beslissing en met je consult van vandaag!

gr, Far

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ~nail~

Hoi lieva,

neem een consult bij beide en ga op je gevoel af en als dat niet voldoende is ik ben aan het google geweest en kwam erachter dat Dr Laban het beste staat aan geschreven. bekijk ook de verschillende methodes !!

succes

liefs Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nina32

Hoi Lieva,

Ik heb zelf het eerste consult met Dr. Janssen gehad in de Boerhaave kliniek. Hij zou mij ook opereren, maar een dag voor de operatie werd ik gebeld dat het samenwerkingsverband met hem was beëindigd :o . Geen idee waarom hoor, schijnt wel een goede arts te zijn. Uiteindelijk 2e consult op de dag van de operatie met Dr. van der Weij en ik vond het wel een heel verschil. Dr. Janssen vond niets een probleem, heeft geen berekeningen gemaakt, alleen pasprotheses en op basis daarvan een keuze voor de maat gemaakt. Dat ging bij Van der Weij wel heeeel anders, heel professioneel vond ik. Ik ben achteraf blij dat ik Van der Weij heb gehad, maar je moet gewoon kijken bij wie je je prettig voelt. Over Laban hoor ik wel hele goede verhalen!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb inderdaad bij allebei een consult gepland. Dit weekend nog naar dr. Laban (zaterdag) en dan maak ik een beslissing. Ik hoor inderdaad over deze arst ook heel veel goede verhalen.

Far: Hoe voel je je nu na je borstvergroting van afgelopen dinsdag. Ik zou graag willen weten of je anatomisch of rond hebt en voor of achter de spier?

Nail: Spannend voor jou zie ik. Jij kan al aftellen naar a.s. maandag! Ik heb inderdaad ook gegoogled op beide namen en vandaar ook mijn beslissing om nog eens verder te kijken bij dr. Laban.

Nina: Wat een verhaal zeg! Dat was wel schrikken voor je zo kort voor de operatie. En dan een ander advies... Fijn dat het allemaal goed is gegaan toch nog.

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook naar dokter Laban geweest en kreeg daar een heel ander advies dan van dokter Janssen. Er werd door dokter Janssen geadviseerd om 300 tot 350 cc anatomisch achter de spier te doen. Vandaag was het advies om 180 of 200 cc achter de spier rond te nemen. Is wel veel verschil toch he!

Nu heb ik besloten om toch voor het voorstel van vandaag te gaan. Bang dat er anders randen te zien zijn. Ik ben zelf namelijk erg tenger en heb nu 75AA. Ik wil ongeveer op een B uitkomen en denk ook dat dat bij 300 cc wel overschreden zou worden en te groot wordt voor mij. Het zou mij geen natuurlijke uitstraling meer geven.

Weten jullie trouwens hoe het komt dat ik met zou weinig CC toch op die b-cup uitkom? Ligt dat misschien aan de breedte van je borst? Gaan ronde prothese eerder hangen of is dat niet zo?

Mijn datum ligt gepland om 11 juni 2009!!! Dus het aftellen kan beginnen.

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nina32

Hoi Lieva,

Inderdaad kreeg jij dus ook een ander advies van Dr. Janssen. Het lijkt wel een standaard recept bij hem: hij adviseerde mij ook 300 cc anatomisch achter de spier. Nu heb ik uiteindelijk 275cc anatomisch vóór de spier gekregen en ben van een A naar een D gegaan!

Is 200cc bij jou het maximum volgens Dr. Laban? Ik heb voor het maximum gekozen wat mij werd geadviseerd en dat was 275cc. Veel meiden hier adviseren om echt voor het maximum te gaan omdat je er heel snel aan gewend raakt. Dat lijkt nu vreemd, want je denkt dat je al blij bent als je tenminste íets aan borsten hebt. Maar het is echt zo hoor, ze gaan gewoon echt kleiner lijken na een tijdje, puur omdat je eraan gewend raakt.

Als je ook maar enige twijfel hebt, dan moet je gewoon nog even bellen of een 2e consult bij Dr. Laban nemen. Zelf denk ik dat een B zeker haalbaar is met 200cc, maar ik ben natuurlijk geen arts!

Heel veel succes! Misschien leuk om een voorsteltopic of een operatie-verslag topic aan te maken nu je een datum hebt! Nog maar een kleine 5 weekjes, spannend meid!!!! :D

PS: Oh ja, volgens mij maakt het niet uit, rond of anatomisch, ze gaan even snel (niet) hangen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Typetje

Hey Lieva,

ik heb 21 april bij Janssen 350 cc anatomisch achter de spier gekregen. Ik ben 1.63 en 50 kg. Ik ben tevreden over de behandeling en Janssen zelf. Het resultaat is zéker niet te groot, ik denk op een B uit te komen, maar het is nog niet echt te zeggen. Het is in elk geval super mooi en natuurlijk geworden. Als ik het opmeet volgens een bh-maat berekening (zie op internet, google bh-maat uitrekenen ofzo), dan zou ik maar net een b hebben. Ik vind ze dus eerder nog te klein :rolleyes:.

Ik heb wel veel last van pijn, eerst natuurlijk gruwelijk spierpijn, daarna brandende huid, tepels en borstplooi, maar dat ligt niet aan de chirurg neem ik aan.

Janssen lijkt me kundig, in de kliniek zijn ze vriendelijk, no problem.

Groetjes,

Typetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Typetje

Hey Lieva,

ze blijken toch groter te zijn dan een b! Heb een D gekocht van Sapph, een beetje ruim maar ik kan hem tenminste verdragen, en hij geeft eigenlijk meer steun dan mijn sportbh.

Hoe gaat het met je?

Groetjes,

Typetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Typetje,

Wat leuk zeg, om voor het eerst na je BV een nieuwe BH te kopen! Lijkt mij ook dat je die sportbh ook wel erg beu geraakt! Toch groter dan je zelf had verwacht!

Ik ben zelf aan het aftellen. Ik heb een BV op 11 juni! De knoop is doorgehakt, nu is het alleen nog wachten op de papieren en dat vreselijke wachten he!

Liep vandaag trouwens ook door de stad en zag allerlei leuke kleding hangen, die straks waarschijnlijk zoveel mooier zal staan. Het is maar moeilijk om me nog te bedwingen om het niet te kopen, maar ja, op de gok vind ik ook nog al wat hoor!

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor het voorstel van Dr. Laban in de Bergmankliniek gegaan. Ik heb hem nog eens gemaild en gevraagd over het aantal cc en misschien is 220 cc rond ook mogelijk, dat zouden we kort voor de operatie nog even samen bespreken.

Ik vind het wel spannend allemaal hoor... De dagen lijken wel voorruit te kruipen .

Gisteren nog een bezoek gebracht aan mijn ouders en hen verteld over de borstvergroting. Dat was voor mij wel erg emotioneel. Wel een hele lieve reactie gehad.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieva,

Beetje late reactie maar had je vraag niet gelezen :-(

Ik heb 300cc ronde implantaten achter de spier gekregen. Ik had voor die tijd een 75/80AA en wil uitkomen op een grote B/ kleine C en denk wel dat dat zo is geworden. Kan er nog niet heel veel van zeggen want moet zich allemaal nog goed vormen natuurlijk. Je kunt trouwens mn foto's bekijken (link staat onderaan en ww in profiel)

Ben tot nu toe erg tevreden zowel over het resultaat als over de hele behandeling. Als ik alle verhalen van anderen lees is dr Janssen inderdaad wel erg makkelijk en worddt er niks berekend, afgetekend of wat dan ook. Kennelijk adviseert hij iedereen 300cc hahahahhah maar misschien is dat in de meeste gevallen ook wel goed, ik weet het niet. Denk dat de meeste er een goede 2 maten op vooruit willen gaan.

Het is trouwens, zoals ik overal lees, heel anders als je ze voor de spier of achter de spier krijgt. Voor de spier heb je veel minder cc nodig om tot hetzelfde resultaat te komen als dat ze achter de spier zijn geplaatst. Als je tenger bent is het toch wel aan te raden om ze erachter te plaatsen (ook al is het wat pijnlijker naderhand) omdat je anders dus kans hebt de randen te voelen en te zien.

Dat leek mij in ieder geval verschrikkelijk!

Ik ben nu 2 weken verder en het gaat goed, hoewel ik nog niet alles kan hoor. Ik kan geen zware dingen oppakken, kracht zetten, hoog pakken en ben nog snel moe van de narcose. Ben al wel weer aan het werk (ik werk om de dag als telefoniste/receptioniste) en dat gaat wel weer zolang ik maar rustig aan doe.

Borsten voelen nog steeds raar aan, niet zozeer pijn als je eraan zit maar een soort van gevoel als dat je bijvoorbeeld een slapende hand of zo hebt...maar dan in je borst natuurlijk :P

Tepels zijn wel heel erg gevoelig en kan daar nog niks aan hebben.

Verder gaat het hartstikke goed en ben ik super blij...helemaal met de zomer in het vooruitzicht.

Ben benieuwd wat het uiteindelijk bij jou gaat worden en waar je voor kiest........

doedoei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast waaghalsje

hoi lieva,

Ik lees ook nu pas je berichtje. Zelf heb ik voor Drs Janssens gekozen en de operatie is 7 april uitgevoerd. de kliniek is me ook goed bevallen maar dat is persoonlijk natuurlijk. Je moet doen waar jij het prettigst bij voelt. Ikzelf heb voor 300cc gekozen. Kon ook minder hoor maar met een shirtje aan vond ik de 300cc toch beter, omdat ik met vulling en push-up bh het zelfde eruit zag. De keuze liet hij aan mezelf heb verschillende gepast. En ik heb ook navraag gedaan en op het internet gezocht, vaak las/hoorde ik dat ze wel wat meer hadden mogen zijn. Bij mij is het ook achter de spier geplaatst dit omdat mijn huid erg dun is en de kans dan groter is dat je het dan gaat voelen en misschien ook zien, en zelf heb ik voor de anatomische gekozen omdat ik het bij mij mooier vond, kreeg anders het "koplampen" idee. Misschien wel in mijn hoofd hoor hahahahahaa. Maar ik weet niet wat voor maat je hebt, maar ik had altijd een A en daarna AA dus veel heeft er nooit ingezeten vandaar de anatomische en achter de spier. Ben echt tevreden met de CC want nu valt het niemand op als ik gewoon een bloesje aan heb. Met de zomer zal het misschien wel meer opvallen, nou ja de mensen die me goed kennen dan. hihi.

Ben ook erg benieuwd hoe en wat allemaal bij jou. Spannend hoor meid, kan nu nog de spanning bij mezelf oproepen. De laaste week voor de BV werd ik helemaal hierperdepiep en moest constant met iets bezig zijn. Veel binnenpretjes ook (omdat bijna niemand het wist dat ik dit ging doen)

Succes

Groetjes Waaghalsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb me 19 mei door Drs. Janssen laten helpen. Ik ben na mijn eerste gesprek nog een keer teruggegaan om te passen omdat ik twijfelde over het aantal cc. Na nog een keer passen en meten, heb ik toch besloten om 450 cc anatomische implantaten achter de borstspier te laten plaatsen.

Zowel Drs. Janssen en het verpleegkundig personeel zijn echt kundig en zeer professioneel. Deze kliniek is echt aan te raden! Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe B(.)(.)PS :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

Dr janssen is als 2e geëindigt bij een onderzoek van de consumentenbond. dit heeft mij wel geholpen mijn keuze te maken.

Ik heb er een prettig gevoel bij omdat hij veel ervaring heeft en iedere week meer dan 7 operaties verricht.

Hij liet de keuze over de grootte aan mij over maar adviseerd wel de beste maat bij je bouw en postuur.

Ik ben nog niet geopereerd maar ben wel een stuk meer gerust door deze info.

succes!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hai,

Ik heb ze bij Dr Janssen laten vergroten en ben tot nu toe tevreden. Ik heb 460 gekregen, er was 445 afgesproken. Op zich niet zoveel verschil maar moet zeggen dat ze erg groot zijn en heb er geen moeite mee maar als je geen grote borsten wilt en alleen gevulde moet je dat wel duidelijk maken aan de deze PC. Zoals ik al eerder heb gelezen op dit forum wordt als snel vanaf 300cc aangeboden door deze PC :3:

Groetjes Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nu een weekje verder...wow ik vind ze echt fantastisch! Precies de maat die ik wilde.

Vorige week ben ik onder het mes gegaan en het viel me allemaal erg mee. Iedereen was ontzettend vriendelijk en ik vond dr Janssen vanaf mijn eerste consult erg professioneel.

Ik had hem juist gekozen omdat ik vind dat hij erg mooie, natuurlijke borsten maakt en natuurlijk omdat ze door de consumentenbond positief door de test zijn gekomen (2de plaats zelfs).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ik heb zelf mijn eerste consult gehad bij dr Janssen.

Ik was er absoluut niet over te spreken.

Nou, doe je bh maar uit, hij kijkt 2 seconden, doe maar rond, achter de spier, 350cc. Je krijgt plaatjes te zien van operaties die hij heeft uitgevoerd en dat was het.

Absoluut niet professioneel. Hij kwam op mij over als iemand die iets te zelfverzerkerd is van zichzelf.

Nee bedankt.

Ik ben natuurlijk wel blij voor de meiden die wel een ged gevoel over hem hebben, misschien had hij een rotdag die dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

hallo,

ik hoop dat het nog niet te laat is: maar ik zou niet naar janssen gaan. ik ben er geopereerd en heb nu een gedraaide prothese. ik weet dat zoiets kan gebeuren maar vooral de manier hoe hij reageerde deed me erg schrikken. arrogant, afstandelijk en ongeinteresseerd. hij doet gewoon niet aan nazorg. en dat terwijl nazorg zo belangrijk is. dat kun je ook googelen: er zijn zelfs al twee patienten overleden door slechte/geen nazorg bij janssen.

groeten en success,

gerta

Hoi allemaal

Nog een vraagje ... Wie heeft er ervaringen met Dr. Janssen? Hij heeft een kliniek in Oisterwijk. Ik overweeg om hier of in de bergman kliniek door Dr. Laban (heb ik morgen een consult) een borstvergroting te laten uitvoeren.

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.