Ga naar inhoud

twijfel cc help !!


petra

Aanbevolen berichten

Hallo, :101:

Ik heb de laatste weken niet getwijfeld over het voorstel van de pc 400 anatomisch achter de spier. Maar tja of het nu te maken heeft met mijn naderde operatie of met de reacties van de mensen uit mijn omgeving de twijfel slaat in ieder geval toe. Ik ben vrij tenger en 1.76 lang en heb nu een 75 AA. Alles lijkt naast mijn AA erg groot hi hi hi : ) Tijdens mijn intake bij mijn pc heb ik foto's gemaakt van het mogelijke eindresultaat met de protheses in mijn bh. De ene dag als ik de foto's zie denk ik wow erg mooi en de ander dag vindt ik het echt over de top. Zijn de twijfels herkenbaar en hoe overtuigd was jij over je aantal cc? :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Petra

Hihi nou en of of die twijfels herkenbaar waren!

Ik was bang dat het te groot zou worden maar na reacties van de dames hier was me duidelijk beter te groot als de klein!

En als ik heel eerlijk ben vind ik ze precies goed zo :55:

Ik denk dat de twijfels komen omdat het nu toch echt dichtbij komt dan ineens weet je het soms niet zeker meer!

Ik weet zeker dat 300 a 400 cc een mooi maatje gaat opleveren

Ook wel grappig wel lijken met lengte en bouw op elkaar. ik ben ook 1.76 en redelijk tenger ^_^

Laat het lekker over je heen komen meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zelf dat het niet te groot zal zijn hoor, dat passen vertekent enorm. Ik heb bij mijn consult bij de Bergman kliniek een bh met pas protheses aangehad van 400 cc. Daar overheen een wit topje. dat leek toen echt huge!!! Ik heb uiteindelijk 600 gekregen (bij een andere kliniek) en als ik datzelfde topje nu aanheb dan is dat echt veel minder groot dan met die 400 cc pasprotheses. Ik vind eigenlijk dat zo'n pc het ook tegen vrouwen moet zeggen dat het een stuk minder groot wordt, want hierdoor twijfelen heel veel vrouwen aan het aantal cc's en na de operatie vinden 9 van de 10 vrouwen hun borsten toch kleiner dan verwacht.

Ik weet wel dat 400 cc bij iedereen anders valt maar je kan toch kijken bij andere vrouwen hoe dit aantal cc's bij hun valt. Kijk in de galerij bijvoorbeeld bij UL26. Zij heeft ook 400cc achter de spier, alleen heeft zij geen anatomische protheses dus meer bolling bovenin. Zij heeft ze bij dezelfde arts als jij laten doen. Deze borsten zijn niet groot toch? Een mooie maat maar zeker niet over the top.

Succes verder en laat je niet ompraten door je omgeving, zij hebben er niks mee te maken, jij moet er mee lopen en het gaat er dus om wat jij mooi vindt, ze wennen er snel genoeg aan...net als jij overigens en het zou toch zonde zijn als je ze dalijk te klein vindt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra,

Ik las net je berichtje. Ik wilde graag uitkomen op een mooie C en dat heb ik precies gekregen. Ik ben zelf niet zo groot, 1.68m en weeg rond de 67 kilo. Ben niet de slankste van de groep hier :126: , maar heb een normaal postuur. Ik ben niet vrijpostig, maar eerder wat verlegen en terughoudend, waardoor ik het vooral belangrijk vond ik geen Dolly Parton borsten zou krijgen. :67: En die wens is uitgekomen. Ben helemaal blij.

Bij het passen heb ik ook grotere protheses gepast, maar die vond ik te groot. Ik wilde niet dat als ik naar beneden keek, ik niets anders zou zien dan borsten, hahaha.

Nu, bijna 6 weken verder ben ik nog steeds heel tevreden met mijn borsten. Voor mij hoeft het echt niet groter. Veel succes met het kiezen van de maat!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi petra..

Ik snap je angst zeker..

Mijn pc werkte ook niet met passessies, hij heeft tijdens de operatie gekozen voor 450 cc

heb enkel gezegd welke cupmaat ik wilde... als ik van te voren had geweten dat ik 450 cc kreeg was ik ook geschrokken denk ik..

maar een passessie geeft je geen goed beeld.. het vertekent heel erg!

ik ben 1.68 en heb nu een 75E, LIJKT veel kleiner hoor..

had ze nog wel groter gewilt..

dus ik zou gewoon lekker voor die 400 cc gaan!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ladies,

Heerlijk om op deze manier bevestiging te krijgen. En inderdaad het is beter om me niets van anderen aan te trekken maar soms is dit toch lastiger en helemaal over dit onderwerp waar ik me niet erg zeker over voel. Ik wist trouwens niet dat de pas prothese kleiner uitviel. Dit stelt me echt gerust.

nogmaals bedankt fijn z'on forum.

Petra. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je leest hier idd vaak dat passen een vertekend beeld geeft. Ik heb geen flauw idee of dat werkelijk zo is. Er zijn hier namelijk meiden die nooit voor de operatie iets gepast hebben, maar wel beweren dat het toch veel kleiner uitvalt!

Ik heb zelf tijdnes mijn consult wel gepast en vond het wel groot ogen. Ik heb besloten toch maar te luisteren naar het advies van mijn pc en hoop op het beste. Ik laat wel weten of het kleiner oogt als de passessie.

Succes met het kiezen.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja,wat zijn grote borsten?

die ga je niet krijgen hoor met 400cc,niet rottig bedoeld uiteraard,maar ja wat is groot denk ik dan...

een d cup in prothesenborsten ogen en zijn zoiezo veel kleiner dan een D cup in echte borsten.

en ik sluit me volledig aan bij daffy dr reaktie,passessie vertekend! logisch,je stopt iets aan de buitenkant van je lichaam in een bh,en dat moet jou beeld geven hoe iets er ongeveer uit komt te zien in je lichaam,en soms nog wel tussen of achter de spier,ja duhh werkt dus niet echt he :1:

ik zou je arts vertrouwen,als jij duidelijk je wensen hebt toegelicht dan is dat kenbaar voor hem en heeft hij geluistert en krijg jij een stel borsten die bij je lichaamsbouw passen :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wat je bedoelt moontje. :blush:

Alles groter dan mijn AA cup is voor mij huge. Zal ook een kwestie van wennen zijn. Maar inderdaad wat is groot? Een belangrijke graadmeter voor mij is de mogelijkheid om te blijven sporten zonder dat mijn borsten me in de weg zitten. Ook dit zal een kwestie van wennen zijn. Voorlopig kies ik voor de 350 cc, heb nog 2 weken bedenktijd, komt dus wel goed. hi hi hi. Is er voor de operatie nog gelegenheid om hier bij stil te staan of is het dan toch zinvol om voor die tijd contact met mijn pc p te nemen? :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ik ben het met Moon en Daffy eens,passessies heeft in zekere zin nut,als je dan kan zeggen dat je het ZO wilt,dus hun moeten de maat prothese dan kunnen inschatten hoeveel er daadwerkelijk in moet gaan.

Ik heb dat ook direct op me consult kenbaar gemaakt, dat het natuurlijk in je borsten verdwijnt dus het er dan vast heel anders uit komt te zien,en dat ik echt wel een D cup eraan over wilde houden.

Dus als je ze past,en je vind dat mooi,dan kun je dus zeggen!Zo wil ik ze ,dus als het goed is krijg je daarboven op extra ccs,zodat het ook echt die maat gaat worden..beetje lastig uitleggen hihi..rolleyes.gif

Dus ik vind 400CC achter de spier niet te groot,lijkt me mooi als je een AA cupje hebt nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petra,

Je vroeg of ik gelijk wist hoeveel cc's ik wilde. Niet dus! Heb nog steeds geen idee.

Ik denk wel dat 310 cc's bij mij (164 cm lang en 50 kg) een mooi maatje zal opleveren. Niet te klein, maar zeker niet te groot. Ik heb twee jaar geleden al een consult gehad bij Velthuiskliniek en toen werd me ook rond de 300 aangeraden (alleen rond). Ik ben toen teruggekrabbeld (hoe stom!!!) maar ik ga er nu zeker voor. Over kleine 3 weekjes gaat het gebeuren.

Deze keer heb ik gekozen voor anatomische omdat ik dat persoonlijk mooier vind.

Veel meiden hadden achteraf groter gekozen. Je leest haast nooit dat ze het te groot vinden! Dus ja, wat is wijsheid??? Er is ook veel verschil vind ik in adviesen die pc's uitbrengen. De een zegt maximaal 280 terwijl de ander bereid is tot 400 te gaan. Ik zal blij zijn als het achter de rug is. Ik droom iedere nacht van borstvergrotingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Petra,

Bij mijn passessie heeft mijn PC 295cc anatomisch achter de spier aangeraden, ik wou uitkomen op een kleine C-cup. Ik ben zelf ook 1m76 en weeg 62kg en had een kleine (slappe) A-cup. Ben zelfs nog een tweede keer voor een passessie geweest omdat ik toch twijfelde of het niet te groot ging zijn. Had hier op het forum ook al gelezen dat zo een passessie ietwat een vertekend beeld gaf en het in t "echt" kleiner zou uitvallen, dus heb het er op gewaagd en 295cc zou het worden. Tot mijn PC na de operatie kwam zeggen dat hij toch 335cc had genomen, een prothese die iets hoger kwam omdat ik zelf een grote ben, dat zou mooier worden. Heb toch effe moeten slikken en de eerste dagen na de operatie vond ik het allemaal erg groot, maar ik kwam dan ook van een slappe A en het was nog gezwollen. Nu (6 weken PO trouwens) ben ik er volledig aan gewend, de zwelling is weg en mijn boobies hadden dus zeker niet kleiner moeten zijn. Ben blij dat mijn PC er toch ietske meer in heeft gedaan, zoals je veel leest op t forum: je raakt er ontzettend snel aan gewend!!! Ik ben wel nog niet gaan shoppen voor nieuwe beha's, maar ik denk dat ik uitkom op een grote C, kleine D.

Ik zou op je PC vertrouwen, hij heeft er toch ervaring mee. En als je echt nog twijfelt zou ik hem zeker nog een keertje bellen en eventueel nog eens langsgaan om het te bespreken.

Liefs

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.