Ga naar inhoud

JadeJJ : 7 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Ik ben Jade en heb mijn operatie staan 7-2 ben net hier aangemeld weet niet goed hoe het allemaal werkt maar ik eig. Voornamelijk ervaringen en hoe heb je oo je eten gelet dat je niet dikke borsten krijgt en een dikke buik haha een dieet of toch ietsvan cardio? En foto’s als meiden dat toelaten vindt het ontzettend spannen! Heb momenteel een kleine B ben 23 jaar en 1.68 groot ik ga voor de 350 cc motiva rond achter de spier, 

 

groetjes Jade 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @JadeJJ!

 

Wat leuk! En spannend!!

Je kunt echt super heel veel info vinden op het forum.

@best_boobie kan je ook helpen met bijv een medicijn schema na je operatie mocht je dat nodig hebben. En weet gewoon heel veel haha ^_^

 

Onze voor situatie is een beetje hetzelfde :1:, ik ben 1.69 en 64kg. Heb nu ook een kleine B en ga naar Mentor 375cc rond Dual Plane.

Wij hebben in ieder geval een setje prachtige boobs komende zomer!! :wub:

 

Liefs Auks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind enorm veel informatie! Wat ik fijn vindt maar aan de andere kant .. ook eng haha waar ga jij? En wat wil mentor zeggen? Heb jij een  borstband? Heb geen idee waarvoor deze dient @best_boobie kun jij me hier meer over vertellen? Wat voor medicijnen zou ik moeten pakken? 

Groetjes Jade 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei JadeJJ:

Ja ik vind enorm veel informatie! Wat ik fijn vindt maar aan de andere kant .. ook eng haha waar ga jij? En wat wil mentor zeggen? Heb jij een  borstband? Heb geen idee waarvoor deze dient @best_boobie kun jij me hier meer over vertellen? Wat voor medicijnen zou ik moeten pakken? 

Groetjes Jade 

Hoi hoi

Allereerst gefeliciteerd met je datum! Ik zal zometeen je topictitel ff aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan sta je meteen goed, ook voor na je operatie en kun je in dit topic al je updates kwijt. Wel zo overzichtelijk ;) 

Mentor is het merk van een prothese. Er zijn veel verschillende merken. De meest gebruikten zijn Mentor, Natrelle, Motiva, Eurosilicone en Monobloc. 

Een borstband wordt niet door elke pc aangeraden maar wel door Verdonck. Hij dient vooral voor stabilisatie van de prothesen, maar helpt ook ietsje om ze te laten zakken naar de plek waar ze horen te zitten. Vaak zitten ze na de operatie eerste een tijdje wat hoger, maar gedurende het herstel van 6 weken beginnen ze te zakken. Met 3 maanden is het eindresultaat wel ongeveer zichtbaar.

Medicijnen. Paracetamol 4xdaags 1000 mg, elke 6 uur, dus ook in de nacht. Dit is de basis (tzt stuur je me maar een pb met de titel 'medicatie' dan maak ik een op jou toegespitst schema) Daarnaast krijg je medicatie voorgeschreven via de kliniek, op de dag van je operatie. Dit moet je dus die dag ophalen en daarmee start je vaak pas in de avond. Bij Verdonck is dit meestal ibuprofen of diclofenac, zover ik even uit mijn blote hoofd weet. Je neemt nooit twee verschillende medicijnen tegelijk, aangezien je dan de verdeling en je spiegel in het bloed niet goed reguleert. Ik heb met pijnmedicatie gewerkt, dus ben het gewend om schema's te maken. Hoor het tzt wel van je :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.