Ga naar inhoud

Mieke80 : 4 juni 2009 : Martini Ziekenhuis : Groningen


Gast Mieke80

Aanbevolen berichten

K heb een tijdje met een gat in een oude bh rondgelopen, maar het hielp niet echt. Tijdens het douchen of als ik mijn bh van het ziekenhuis weer aandeed werd de wond toch weer nat

Daar komt bij dat ik de bh van het ziekenhuis (weliswaar een HEMA BH) 6 weken moet dragen voor de litekens en de zwelling in de borsten. (een oude bh biedt lang niet zoveel druk als de nieuwe natuurlijk.)

Mijn buurvrouw is verpleegster en ze zei tegen mij dat ik zalf gaasjes moest gebruiken (deze houden de wond vet).

Luchten schijnt niet altijd goed te zijn. De wond geneest wel van binnen uit en met het zalf gaasje blijft het niet aan de wond plakken waardoor je het kortsje er steeds weer aftrekt.

K heb het er net opgedaan, maar ff afwachten of het helpt.......

Verder heb ik gisteren (uit nood) mijn zoontje van 13 mnd opgetild en naar beneden gedragen. Hierna heb ik geen last gehad. Al doe ik het uit voorzorg nu niet meer, totdat er 5 / 6 weken om zijn. <aar een goed teken lijkt mij.....toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast niiietje

ja maar van mij was wel een sportbh dus die bied genoeg steun....althans voor mij.

en ik douchete dus niet.....wel wassen en afspoelen maar wel zo dat de wond niet nat werd, en haarwassen apart.

dus is de wond bij mij nooooooit nat geweest, en het zweet ook niet omdat het niet is ingepakt zeg maar.

ach bij de een helpt dit en bij de ander dat.

maar hoe is het nu met de wond dan????

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij gaat langzaam dicht heb ik het gevoel.

Maar de wond lijkt een beetje open te staan (niet heel mooi vind ik) en ziet er soms wit uit, de buurvrouw (verpleegster) zegt dat dit gewoon nieuw weefsel is....k wacht het ff een paar dagen af

Ik moet ff afwachten wat het doet hoor (de zalf gaasjes)... hopelijk gaat het snel dicht...ff afwachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ist bij jou ook ontstoken dan? of alleen n wond?

bij mij ist wel ontstoken en flink ook dr zit n hele bobbel op! moet morgen ff langs de pc een andere nu! want die ik altijd heb werk alleen op maandag geloof ik en de andere dagen opereert ze!

succes dan met je wond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee het is aleen een wond, niets ontstoken gelukkig.

ik douche iedere ochtend en doe er dan een zalf + gewoob gaasje op.... tlijkt nu langzaam dicht te gaan. (door het zalf gaasje hoef ik het wondje niet steeds los te trekken)

Het is nu bijna 3 weken geleden, dus eigenlijk neem ik ook niet aan dat het gaat ontsteken (hoop ik!!!!)

Heel veel succes bij de PC, ik hoor het wel......

event.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

die pc zei dat het klierweefsel is wat zich naar buiten werkt + ontsteking maar hoef niks geen antibiotica en gewoon zo doorgaan met wat ik nu doe dus vette gaasjes erop en 2 x per dag spoelen dan gaat t vanzelf dicht zei hij!!!

dus daar hoop ik nu ook op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

dat het er wat wit uitziet had ik ook, gewoon goed schoon houden dan kan er op zich niks mee gebeuren.

want zelfs na drie weken of langer kun je nog wel een onsteking krijgen hoor.

zolang de wond open is is die kans er altijd.

hou het goed in de gaten,

bij mij hielp droog houden al heel goed, werd het niet steeds zo week weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar tis ook heel dik en ontstoken erbij! zit gewoon n bult op ook! dus ik spoel trouw 2x per dag en verbind het met vette gaasjes en de pc zei dat het dan weer goed komt dus we blijven hopen he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mieke80

Bah door slechte weerstand (i.v.m. operatie) heb ik nu een keelontsteking!!!!! :angry:

Pff slikken doet pijn!!!! en egen lukt haast niet, k voel me behoorlijk rot!!!

K heb nu een kuur en ibuprofen 600 (beide 3 x per dag) Dus k hoop dat t snel weggaat!!!!

Mijn wondje is trouwens wel dicht ( maar ka ga het zalfgaasje nog wel een weekje gebruiken)

Littekens doen nog wel pijn en een ander bh, daar moet ik ook nog niet aan denken.

Vanaf wanneer gingen jullie weer bikini's en /of beugelbh's dragen?

En vanaf wanneer sliepen jullie weer op je buik?

event.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daantje87

Ah beterschap gewenst!

Ik denk dat ik pas ga shoppen na 6 weken.. En buikslapen deed ik sowieso al nooit, zijslapen wel, dat durf ik nu ook nog niet aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik ging na 4 weken weer normale bh's dragen. Op m'n buik slapen deed ik pas na 8 weken voor het eerst, maar nu weer even niet omdat m'n borsten er pijn van gingen doen.

Heel veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb deze wk voor t eerst paar keer op mn buik geslapen vond het heerlijk! ben nu een maand p.o (zo noem je dat toch?wat betekent het eigenlijk???) haha beetje dom ikke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn buik slapen kan ik ook al, alleen niet te lang (ben nu 2 weken po). Voel het pas als ik weer op m'n rug lig. Ik denk dat het echt verschilt per persoon.

En po betekent post operatief, oftewel na de operatie :72:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo t'is nu 5 weken geleden en ik doe alles weer (behalve op mijn buik liggen en beugel bh's dragen)

Goed he?!

Maandag moet ik voor de laatste controle naar de pc (ga k ff vragen of ik ook weer op mijn buik mag liggen).;

T gaat dus goed!!!!

JEUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

event.png

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.