Guest Mieke80 Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Hallo, Ik ben Mieke. Ik sta op de wachtlijst voor een bvk in het martiniziekenhuis te Groningen Ik heb al een afspraak bij de anesthesist gehad. Dus k verwacht dat ik binnen 3 maanden geholpen wordt. Ik ga de operatie doen omdat ik last van mijn rug, schouder en nek heb. De pijn is wel te handelen maar k denk dat het wel fijner en lichter is als mijn borsten kleiner zijn. Ik heb nu 75 F. Ik vind het allemaal wel erg spannend hoor en soms twijfel ik , door de spanning en omdat ik niet weet of mijn borsten er wel mooier van worden (k vind t best eng) en omdat je niet zeker wet of die pijn die ik ervaar in mijn schouders / rug / nek wel komen door mijn borsten.... is het straks wel beter? Pfff zooooo spannend en onzeker..... Zijn er mensen die dit ook gehad hebben Of zijn er mensen op dit forum die ook in het martiniziekenhuis geopereerd zijn? Gr. Mieke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niietje Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 nou welkom bij de club....er zijn er genoeg die het hebben gehad of ook nog gaan of er ook iemand is die daar geholpen is weet ik niet, maar je zult vast heel veel aan dit forum hebben en het is er reuze gezellie groetjes annita Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MiepC Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Ikben geholpen in het UMCG. Dus wel in Groningen, maar niet in het Martini.Ik had een 75 H en zie mijn resultaat door de link links onder mijn naam bij dit bericht te volgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjan12 Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 he Miekekomt me erg bekend voor de klachten de twijfels maar ik word begin sept. geholpen in het mclen hoop van een 80f naar een 80c te gaan.2 jaar geleden zou ik ook al maar toen kwam er een andere operatie tussenhier op dit forum is het erg leuk en vind je veel(goede)ervaringen.en natuurlijk kijk je er tegen op dat heb ik ook maar als je de meiden hier leest dan wou ik vandaag nog wel.groetjes marjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ~nail~ Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Hallo Mieke, Ik wordt as maandag geopereerd en ga van een 75 F naar een gote C kleine D. Ik had ook erg last van mijn rug en nek, maar ook mn borsten doen erg zeer. ik heb ook af en toe mn twijfels , maar dan denk ik weer aan de nieuwe wereld die straks open gaat qua bh keuzes en bikini's! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mieke80 Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Hallo MiepC, K ben erg benieuwd naar je foto's, maar k kan de link niet vinden Ikben geholpen in het UMCG. Dus wel in Groningen, maar niet in het Martini.Ik had een 75 H en zie mijn resultaat door de link links onder mijn naam bij dit bericht te volgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MiepC Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Klopt ik heb mijn link verwijderd, maar via pb is ie wel op te vragen.Probleem is namelijk dat ook mensen die niet ingelogd zijn alles hier mee kunnen lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mieke80 Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Misschien wel heel stom dat ik het vraag: maar wat em waar is PB Klopt ik heb mijn link verwijderd, maar via pb is ie wel op te vragen.Probleem is namelijk dat ook mensen die niet ingelogd zijn alles hier mee kunnen lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LTdeJ Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Een PB is afkorting voor Prive Bericht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemieke Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 een pb is een privé bericht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niietje Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 haha dat was tegelijk zie ik............... en "prive bericht" vind je bij de naam van die persoon als je op het pijltje ernaast klikt toch???? ja ik wil ook nog iets toevoegen hoor hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemieke Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Klopt helemaal hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niietje Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 ach ja daar heb je vrienden voor toch??????????????hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MiepC Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 linkje is via PB verstuurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niiietje Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 ook voor jou nog even......ik sta nu onder de naam ANNITA(voorheen niietje) sta ik nu in de lijst..... was mijn wachtwoord kwijt....domdomdom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unknown Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Hey Mieke,Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, haha. Aan de ene kant wil ik het heel graag en aan de andere kant twijfel ik ook wel hoor. Soms lees je natuurlijk ook over complicaties en die zijn niet mis. Maar hier op het forum zie je ook heel veel positieve verhalen, en da's erg fijn om te lezen!!! Zelf ga ik vandaag voor m'n eerste consult. Ik ga nu vooral om veel informatie op te vragen, te vragen wat de mogelijkheid is etc. Dan ga ik voor mezelf maar eens alles op een rijtje zetten en goed nadenken voor ik de beslissing neem. Maar jij bent natuurlijk al verder, want je staat al op de wachtlijst. Maar lees de verhalen maar eens op het forum, zoals iemand ook al schreef hier: je wilt meteen wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemieke Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Hoihoi!Hou er rekening mee, zeker als je op .nl leest, dat er in verhouding veel meer gevallen online staan waarbij het allemaal niet helemaal soepel is verlopen. In werkelijkheid ligt die verhouding anders. De meeste mensen rollen er redelijk probleemloos doorheen. Veel mensen waarbij het allemaal goed is gegaan schrijven niet mee op fora. Ik moet zeggen dat bij mij de verleiding ook groot was om niks te doen, maar omdat ik voor m'n operatie al op het forum was, wordt je wel gedwongen om je verhaal te doen. Da's alleen maar goed, want dan zien twijfelaars ook hoe het wel kan gaan! Mensen die eigenlijk van te voren geen info op fora zoeken en waarbij het goed gaat, komen er meestal niet op terecht om hun verhaal te doen. Dus laat je niet afschrikken door allerlei negatieve verhalen, bij 9 van de 10 mensen gaat het gewoon allemaal goed.groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niiietje Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 ja en annemieke kan dat weten....hihihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MiepC Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Wat doe je naar tegen Annemieke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niiietje Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 ja maar ze weet dat het gekheid is.....natuuuurlijk ben ik superblij voor haar dat het zo goed gaat. ze is HET voorbeeld dat het dus ook best wel vlekkeloos kan gaan!!! deze is voor annemieke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemieke Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Dank, dank! Ik weet best dat het gekheid is hoor! Dat doe ik net zo hard bij Annita! Ik kan me trouwens goed voorstellen dat het af en toe voor jullie best vervelend kan zijn om te lezen dat het bij mij wel allemaal goed gaat, net zoals dat ik af en toe heeeeel blij ben dat ik die problemen niet heb. Tja, we zijn allemaal menselijk . En wat betreft vlekkeloos: ik heb een nabloeding gehad, dus ook niet helemaal vlekkeloos, maar dat is alleen op het moment zelf vervelend en daar heb je later eigenlijk bijna geen last van. Verder: picobello. Vind het soms zo vervelend voor jullie dat je allerlei nare dingen hebt dat ik me bijna schaam dat het bij mij zo goed gaat . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MiepC Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Tuurlijk weet ik ook dat het maar gekheid is, was van mij ook maar gekheid.En hoezo zou je je schamen, niet doen, echt niet doen. Tuurlijk is hetvervelend als het even niet lekker gaat, maar ook dat gaat weer over. Ok er zijn extreme gevallen op dit forum te vinden, maar gelukkig niet hier bij de operatieverslagen BVK. Bij de complicaties meer dan genoeg. Maar met mijn borstontsteking, wil ik toch mezelf nog niet voegen bij de complicaties zo erg is het ook weer niet.Geniet gewoon lekker van je nieuwe borstjes, doen we allemaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niiietje Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 nee je moet je echt niet schuldig gaan voelen hoor meid, dat is althans mijn bedoeling niet met mijn gekheid. en ja wat die complicaties betreft....ik moet inderdaad ook niet teveel enge foto's zien ,ga dat nu direct vergelijken met mijvan, oohhjee dat lijkt op dat van mij.... het zal allemaal best wel goed komen met ons, alleen nu lijkt dat nog wat ver weg.....beetje TE ver hihi blij dat het zo goed met je gaat hoor annemieke, en natuurlijk ook voor miep nu!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mieke80 Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 nou gisteren heb ik de opnameplanning even gebeld.Ik ik kan 4 juni terrecht........DAS OVER 3 WEKEN!!!!!Spannend.Hebben jullie nog tips?- bv. wat is handig om mee te nemen naar het ziekenhuis- ik heb een zoontje van 1 (gisteren 1 jaar geworden) hoe lang kan ik echt niets met hem?- hoeveel verzorging heb je na die tijd nodig en hoeveel kan ik alleen?gr. Mieke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niiietje Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 ja dat zijn de bekende vragen....haha ik denk dat je niet veel mee hoeft te nemen naar het ziekenhuis, of was het nou een kliniek..... ik persoonlijk heb 2 nachten er gelegen en pas de laatste dag mijn operatiejasje mijn uitgedaan. maarja heel veel dingen zijn bij iedereen weer anders natuurlijk. wat verzorging en kunnen betreftis dat ook heel persoonlijk. ik heb al grote kids en kan me dus alle rust gunnen die ik nodig heb, maarja miep bv zit ook nog in de kleintjes dus die heeft daar meer "verstand"van... denk dat je gewoon het gemiddelde van iederen hier moet nemen, geen mens hersteld en kan hetzelfde. maargoed ik kan me jou onzekerheid en vragen heeel goed voorstellen hoor , hebben we allemaal gehad. dus vraag maar raak en wie weet heb je wat aan onze ervaringen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts