Ga naar inhoud

Nadinetje : 27 december 2017 : Prof. van der Hulst : Mooi kliniek/Zuyderland


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

Ik ben nadine uit het zuiden van het land en 33 jaar jong

Aangezien ik gisteren proteses heb laten zetten heb ik al vaker info op deze site gevonden en nu dus een acount aangemaakt.

Ik doe er veel met mijn hondje angel (nu iets minder ivm herstellen) en doe graag grafishe dingen met photoshop.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nadinetje:

Hoihoi,

Ik ben nadine uit het zuiden van het land en 33 jaar jong

Aangezien ik gisteren proteses heb laten zetten heb ik al vaker info op deze site gevonden en nu dus een acount aangemaakt.

Ik doe er veel met mijn hondje angel (nu iets minder ivm herstellen) en doe graag grafishe dingen met photoshop.

 

Hoi hoi

Welkom hier!
Door wie ben je geopereerd en wat heb je gekregen? Wat was je voorsituatie?
Hoe is je operatie verlopen?

Sorry voor de vragen, maar je voorstelling is nogal summier haha, vandaar :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik ben geopereerd door professor vd hulst van mooi kliniek in maastricht, de operatie was in het ziekenhuis in sittard.

Ik ben van kleine cup a naar 480 cc gegaan, operatie opzicht is goed gegaan alleen nu veel na pijn en wachten op het eindelijke resultaat.

Mijn eerdere bericht was miss wat kort omdat ik nogal moe was enzo en een beetje door de pijnmedicatie

Groetjes nadine

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nadinetje:

Hoihoi,

Ik ben geopereerd door professor vd hulst van mooi kliniek in maastricht, de operatie was in het ziekenhuis in sittard.

Ik ben van kleine cup a naar 480 cc gegaan, operatie opzicht is goed gegaan alleen nu veel na pijn en wachten op het eindelijke resultaat.

Mijn eerdere bericht was miss wat kort omdat ik nogal moe was enzo en een beetje door de pijnmedicatie

Groetjes nadine

Hoi hoi

Geen probleem hoor :) 

Ik ga dat in je titel zetten, en je verhuizen naar de operatieverslagen! Er zijn weinig verslagen te vinden van van der Hulst, dus als je een operatieverslag wilt schrijven en misschien af en toe even wilt updaten hoe het gaat, dan is dat weer handig voor anderen die in het zuiden wonen :)

Een goed herstel gewenst!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo Nadine, 

 

Ik zie dat jij geopereerd bent in Zuyderland en op consult bent geweest bij MOOI. Ik kan geen operatieverslag van je terugvinden maar ben wel erg benieuwd wat je ervaringen zijn. Ik ben namelijk ook afgelopen week op gesprek geweest bij Dr. Smulders in Zuyderland en hij verwees me door voor een gesprek bij MOOI. Zou je je ervaringen met me willen delen?

 

Ik hoop dat het ondertussen goed met je gaat en dat je blij bent met het resultaat. 

 

Groetjes, 

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.