Ga naar inhoud

Smily : 27 december 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Ik ben Monica moeder van 2 kinderen ik ben makelaar.

 

ik ben gisteren geopereerd. BV dualplane, hp, door dr Kevin Peeters, in Vlaardingen, via Diana Gabriels.

 

status; ik ga kapot vd pijn. Morfine bijgehaald vandaag. 

 

Vraag aan jullie, wat kan ik voor oefeningen doen om een zo mooi mogelijk herstel te bewerkstelligen?

 

thanks alvast! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Smily:

Ik ben Monica moeder van 2 kinderen ik ben makelaar.

 

ik ben gisteren geopereerd. BV dualplane, hp, door dr Kevin Peeters, in Vlaardingen, via Diana Gabriels.

 

status; ik ga kapot vd pijn. Morfine bijgehaald vandaag. 

 

Vraag aan jullie, wat kan ik voor oefeningen doen om een zo mooi mogelijk herstel te bewerkstelligen?

 

thanks alvast! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi hoi

Mag ik vragen hoe jouw pijnstillerschema in elkaar steekt? Ik kan je daar evt wel mee helpen!! vaak helpt het al als je een goed schema hebt waar ej je aan kunt houden.

Stuur me anders even een pb, met hoe laat je welke medicatie genomen hebt vandaag en wat je van de kliniek mag nemen. Dan help ik je verder!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-12-2017 om 23:08 zei best_boobie:

Hoi hoi

Mag ik vragen hoe jouw pijnstillerschema in elkaar steekt? Ik kan je daar evt wel mee helpen!! vaak helpt het al als je een goed schema hebt waar ej je aan kunt houden.

Stuur me anders even een pb, met hoe laat je welke medicatie genomen hebt vandaag en wat je van de kliniek mag nemen. Dan help ik je verder!!

 

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.