Ga naar inhoud

Kkkoko : 4 december 2017 : Dr. Grabietz : Orfeokliniek : Zoetermeer


Aanbevolen berichten

Hi dames hoe gaat het ?

Ik ben karinA 26 jaar & werkzaam als zorgconsulent. Ik ben 3wk po 400cc achter de borstspier bij dokter Grabietz via Diana gabriels. Hoop dat ik door ervaringen te lezen wat gerustgesteld word en wie weer door mij ervaring weer een ander kan geruststellen. Nou ben benieuwd ... groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎12‎-‎2017 om 11:06 zei Kkkoko:

Hi dames hoe gaat het ?

Ik ben karinA 26 jaar & werkzaam als zorgconsulent. Ik ben 3wk po 400cc achter de borstspier bij dokter Grabietz via Diana gabriels. Hoop dat ik door ervaringen te lezen wat gerustgesteld word en wie weer door mij ervaring weer een ander kan geruststellen. Nou ben benieuwd ... groetjes 

Hoi hoi

Welkom hier en gefeliciteerd met je boobs!

Ongelijkheid komt in het begin wel meer voor, aangezien het twee afzonderlijke wonden zijn en deze afzonderlijk van elkaar genezen. Meestal trekt dit wel bij, maar daar is wat geduld voor nodig hihi. Met een maand of 3 po kun je wel ongeveer zien hoe het eindresultaat gaat worden.. Zijn ze dan nog erg ongelijk, dan moet je natuurlijk wel even een afspraak maken met je pc.

Ik ga je topic verhuizen naar de operatieverslagen en je topictitel even aanpassen. Zo kunnen anderen jouw ervaring ook lezen. Is leuk als je af en toe even update :)

Welke datum en in welke kliniek ben je precies geopereerd? Dan zetten we dat er ook meteen nog even in :)

Een goed herstel!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii dankjewel ben op zich wel tevreden alleen ben bang dat de ongelijke borsten een blijven iets zal zijn. Duimen van niet en meer geduld hebben Haha . Ik ben op 4 december geopereerd in Zoetermeer Orfeoschouw via Diana gabriels bij dokter grabietz. Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kkkoko:

Haii dankjewel ben op zich wel tevreden alleen ben bang dat de ongelijke borsten een blijven iets zal zijn. Duimen van niet en meer geduld hebben Haha . Ik ben op 4 december geopereerd in Zoetermeer Orfeoschouw via Diana gabriels bij dokter grabietz. Groetjes 

Als je er onzeker over bent, wil ik wel eens met je meekijken hoor. Je mag altijd in pb eens een foto doorsturen. Is geen verplichting, maar mag wel :) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 25-12-2017 om 18:29 zei best_boobie:

Als je er onzeker over bent, wil ik wel eens met je meekijken hoor. Je mag altijd in pb eens een foto doorsturen. Is geen verplichting, maar mag wel :) 

 

xx BB

Hii me borsten zijn inmiddels gelukkig wat gelijker hoor thank god ! Heb alleen nog steeds last van me rechterbirsf die is wel iets boller aan de zijkant en het voelt bij bepaalde bewegingen alsof er iets Russen de silicoon en me borst zit wat best irritant is en soms ook pijnlijk hoop dat dit ook weg trekt . Ondanks dat ben ik wel tevreden nu nog hopen dat die bolling weg trekt en het nare gevoel natuurlijk . X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.