Ga naar inhoud

Dr. Laban


Gast Lieva

Aanbevolen berichten

Hallo,

Is er iemand die me haar ervaringen kan vertellen met de bergmankliniek en dr. Laban? Ik ga zaterdag voor een consult voor een BV, maar zou het fijn vinden om van jullie kant ook wat meer informatie te horen.

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo lieva

ik moet zeggen dat ik het een aardige arts vind hij maakt geintjes maar is heel kundig en eerlijk geen nonsus

ik heb hem verteld wat ik van hem verwachten en hij heeft gekeken gepast

ik ben gister geholpen en ben zeer tevreden met wat hij heeft gedaan ik zou high profile krijgen maar ik wou wel een natuurlijk uiterlijk hebben

hij heeft gister dus geen high profile gedaan omdat het er niet uitzag maar er zit wel 325 cc in heb nu een mooie c cub

ik ben heel blij met hem

maar als ik het goed heb kun je bij klinieken ook kijken daar staat ook meer over bergmankliniek

ik wens je heel veel succes zaterdag en vertel hem gewoon wat je wilt hij zal je vertellen of dat mogenlijk is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieka,

Bedankt voor je reactie! Je bent gisteren pas geopereerd, hoe voel je je? Ik hoop dat je niet te veel napijn hebt.

Je antwoord geeft me weer een goed gevoel alvast. Ik hoop dat het resultaat ook bij mij zo natuurlijk mogelijk zal zijn. Net jouw foto's gezien, maar voor 1 dag PO vind ik dat echt een zeer mooi resultaat!

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie ben ook tervreden met het resultaat

ik moet zeggen dat ik helemaal geen pijn heb het is gevoelig maar heb geen pijn

ik heb hem op de borstspier en niet onder daar zit het verschil ook wel hoor

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieka,

Hoe gaat het nu inmiddels?

Vandaag ben ik op consult geweest. En kreeg een heel ander advies dan dat ik afgelopen week bij een andere PC gekregen heb. Eigenlijk onbegrijpelijk, want dit moet toch niet kunnen!

Advies afgelopen week: anatomische prothese achter de spier 300 of 350 cc.

Advies vandaag: ronde prothese achter de spier 180 of 200 cc.

Ik heb nu 75 AA en ben erg tenger en denk dat het eerste advies toch wel erg groot gaat worden en niet zal uitkomen op de B-cup die ik graag wil. Dus gekozen voor het voorstel van vandaag. Ik heb hierin meer vertrouwen Ik hoop toch dat het genoeg cc is om aan de B te komen. Mijn operatie staat gepland op 11 juni 2009.

Hoe kan het eigenlijk dat ik met dit aantal CC toch aan die b-cup zou komen en anderen weer meer CC nodig hebben?

Gaan ronde prothesen eerder hangen of niet?

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Setteh

Hey lieva,

Wat vreemd dat die chirurgen zulke verschillende antwoorden geven :S.

Maar, waar ik nog meer benieuwd naar ben...

Ik heb gister een operatie gepland bij de Bergman kliniek op 16 juli (de eerste mogelijkheid voor mij was 26 juni), hoe kom jij zo snel aan de beurt dan :P?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat de enne wat eerder aan de buurt is dan de ander heeft denk te maken met uitvallers die toch afhaken

ben nu 4 dagen po en moet zeggen dat ik me boobies steeds mooier begin te vinden

was in het begin er erg onwennig mee maar was wel blij dat ik het had gedaan ik kon nu eidelijk zeggen dat ik borsten heb hihihihi

ik moet zeggen dat ik ze heel kundig vind want zoals het er nu naar uitgaat zien krijg ik ook echt waar ik om vroeg

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Setteh, dat vroeg ik met ook af, maar ik denk dat het te maken heeft met het feit dat je na een BVK een nachtje moet blijven terwijl je na een BV na een paar uurtjes weer naar huis mag. Het heeft dus te maken met de overnachtingscapaciteit. Lieva, ik heb een BVK van Dr. Laban gehad en daarbij weet je dus van te voren helemaal niet hoe het eruit komt te zien. Je geeft alleen een voorkeur aan. Mijn ervaring met Dr. Laban is dat hij een goede kijk heeft op maten, om het zo maar te zeggen. Mijn borsten zijn geworden wat ik wilde. De maat is nog niet eens het allerbelangrijkste. Het belangrijkste is dat je borsten bij je lichaam passen en dat doen die van mij :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

O ja, het verschil in cc komt door je onderomvang. Wanneer die klein is heb je minder cc nodig. Dat komt doordat je cupmaat het verschil is tussen je bovenwijdte en je onderwijdte. 20 cm verschil is bijvoorbeeld een D cup. Wanneer twee mensen een bovenomvang van 90 cm hebben, maar de een een onderomvang van 70 en de ander van 80, heeft de een een D cup en de ander een B cup. Snap je?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annemieke,

Dank je voor je duidelijke uitleg. Ik lees ook overal goede verhalen, dus heb ik echt wel het vertrouwen dat het goed gaat komen, maar ja het is waarschijnlijk het stukje onzekerheid dat iedereen kent. Je weet van te voren namelijk nooit helemaal hoe het resultaat er uit komt te zien en dat maakt het nog een beetje spannend.

Setteh, inderdaad bij een borstvergroting mag je dezelfde dag weer naar huis, dus denk ik ook dat het aan de overnachtingscapaciteit zal liggen. Maar ook alvast veel succes met aftellen!

Lieka, fijn dat je al wat meer went aan je nieuwe look! Lijkt me inderdaad een rare gewaarwording om wakker te worden en dan ineens je nieuwe boobs te zien!

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.