Ga naar inhoud

Spring : 9 januari 2018 : Dr. Koeijers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hoi dames, ik zal me even voorstellen .

Ben 38 jaar en heb een dochter 4,5 jaar.  Door de zwangerschap en borstvoeding ben ik niet meer tevreden over mijn borsten.  Na lang willen en wegen de knoop doorgehakt . Heb een consult gehad bij kliniek veldhoven ( vorig jaar al). Nu word ik 9 januari geopereerd. Ben heel benieuwd naar alle ervaringen  vandaar mijn aanmelding op dit forum .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Wat goed dat je de knoop doorgehakt hebt @Spring
Als je je topic volgt, zie je in het vervolg een melding als iemand reageert zonder dat ie je tagt. 

Bij welke arts ga je je laten opereren?
9 januari is geloof ik een gewilde datum. Zijn er meer die dan geopereerd worden!! :) 

Als je even doorgeeft bij welke pc, dan pas ik je titel aan, en verhuis je naar de operatieverslagen. Dan kun je hier je operatieverslag en alle verdere updates plaatsen en heb je alles handig bij elkaar staan :35:

 

Veel succes met aftellen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2017 om 13:07 zei best_boobie:

Hoi hoi

Wat goed dat je de knoop doorgehakt hebt @Spring
Als je je topic volgt, zie je in het vervolg een melding als iemand reageert zonder dat ie je tagt. 

Bij welke arts ga je je laten opereren?
9 januari is geloof ik een gewilde datum. Zijn er meer die dan geopereerd worden!! :) 

Als je even doorgeeft bij welke pc, dan pas ik je titel aan, en verhuis je naar de operatieverslagen. Dan kun je hier je operatieverslag en alle verdere updates plaatsen en heb je alles handig bij elkaar staan :35:

 

Veel succes met aftellen!

xxx BB

Hoi hoi, ik laat me opereren door dokter Vito Koeijers van kliniek veldhoven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo lieve Dames,

 

Ik ben gisteren geopereerd. Zal een verslagje maken van hoe het ging. Na een slechte nacht opgestaan om 0600. Moest nuchter zijn dus geen koffie of iets genomen:huh:. Altijd lastig de dag zonder koffie beginnen hahaha.

om 06.40 zijn we in de auto gestapt. Het rijden naar Bosch en Duin( in de buurt van Utrecht) duurde ongeveer 3 kwartier.

we waren er mooi op tijd en konden zo door lopen naar binnen , waar we vriendelijk werden onthaald. Alles was heel relaxed.

Na een kwartier werd ik al binnen geroepen door de verpleegkundige, mijn kleding in een locker , een operatieschortje aan en nieuwe sokken van de kliniek:3:. Kon lekker op een bedje gaan liggen en kreeg gelijk een infuus. Gegevens werden gecheckt en een antibiotica via het infuus kwam Dokter Koeijers op alles door te nemen.  We hebben nog even gepraat over het aantal cc's . Omdat ik ongelijke borsten heb moesten er verschillende maten gebruikt worden. Maar ik vond 485 cc erg groot. Voor mijn gevoel was dit veel te groot hahaha. De dokter zei ik zorg dat het mooi word , maak je maar niet druk. Dus ik heb het aan Dokter Koeijers overgelaten . Ik dacht hij doet dit elke dag en hij zal echt wel weten wat hij doet. Dat vertrouwen gaf hij mij ook echt.

samen met de anesthesist nam de dokter mij met bed en al mee de o.k in. Daar moest ik overstappen op een soort van brancard. De dokter had leuke muziek opgezet en zat vrolijk mee te zingen( hij had een goede muzieksmaak hahah). Er werd me het e.e.a uitgelegd en ze vroegen of ik er klaar voor was. Ja dat was ik! De dokter vroeg me nog welk nummer ik wou horen als de narcose werd gegeven. Hij stelde voor het nummer Havanna. Kon ik net doen of ik op het strand lag hifi , en daar ging ik..

Na 3 kwartier werd ik wakker gemaakt , ik lag op de uitslaapkamer. Ik keek gelijk onder de dekens hihihi, wat waren ze groot!!:55:

Toenik een beetje bijkwam, werd ik naar de verpleegafdeling gebracht.. daar kwam mijn vriend al snel naar me toe. Ik was nog echt wazig van de narcose. Ik zei kom maar kijken naar de jongens hahahah. Hij vond ze gelijk prachtig!

Ik kreeg een kop koffie en een lekker broodje. Ik had zo'n honger! Het was onderhand 11.15 en ik koest naar toilet. Als ik dit allemaal gedaan had kon ik naar huis met de nodige instructies. . Dus om 11.45 zat ik in de auto terug naar huis.  Maar wat een druk ligt er op je borst , alsof er een salontafel op je ligt. Een benauwd gevoel vond ik het. Had ook best wat pijn , maar was goed te doen. In de avond veel pijn, alsof er een trein tegen me aan was gereden. Maar de pijnstilling hielp goed. Het naar bed gaan daar zag ik tegenop, dat rechtop slapen dat was niet mijn ideale houding. Gelukkig hebben we een elektrisch verstelbaar bed , dus dat was een verademing. Een goede nacht gehad gelukkig en om 0600 weer wakker . Gelijk de pijnstillers weer genomen en zo de dag weer door gehobbeld. Ik ben blij dat mijn moeder hier heel de week is , je moet echt hulp hebben want je kan niets zelf. De 2de dag valt me niet tegen. Ik mag een beetje oefeningen gaan doen van de arts. Dus daar begin ik maar heel voorzichtig mee.

Heb vanmorgen voor het eerst gekeken naar mijn borsten en ben er blij mee. ik heb anatomische prothese van mentor met hoog profiel. In 1 borst 380 cc en de andere 420 cc dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Spring

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb je verslag even in je al bestaande topic gezet, zoals BB al had aangeven kun je al je verdere updates nu in dit topic zetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.