Ga naar inhoud

toon : 6 februari 2018 : Dr. Meesters : Zuyderland : Sittard


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei toon:

heb net de precieze prothese doorgekregen er staat bij tsf 520cc 13.5 cm breed. staat geen projectie bij

Yep dat is de prothese waar we het in pb al over gehad hebben. Deze heeft 5,5 cm projectie. 
TSF staat voor de getextureerde high profile van Natrelle, de ronde prothese. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei best_boobie:

Yep dat is de prothese waar we het in pb al over gehad hebben. Deze heeft 5,5 cm projectie. 
TSF staat voor de getextureerde high profile van Natrelle, de ronde prothese. 

xx

dan zal het wel dichtbij mijn voorstelling komen kwa maat grote want wilde minmaal een E cup 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heb vandaag het tijdstip doorgekregen ,moet me om 7.30 melden en de ingreep zou naar verwachting om 9.00 uur zijn lekker vroeg in de ochtend verheug me er nu al op om mijn nieuwe borsten te krijgen en hopelijk dat ze nu worden zo aa ls ik graag wilde 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2018 om 00:35 zei Mama01:

Hey Toon!

 

ik ga je volgen, ben benieuwd naar je verhalen ik ga ook voor een wissel dit jaar, voor :ph34r::lol:een maatje meer

 

hopelijk heb je een mooi eindresultaat! 

 

Xx

Welke maat heeft u nu en welke cc implantaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei toon:

Heb vandaag het tijdstip doorgekregen ,moet me om 7.30 melden en de ingreep zou naar verwachting om 9.00 uur zijn lekker vroeg in de ochtend verheug me er nu al op om mijn nieuwe borsten te krijgen en hopelijk dat ze nu worden zo aa ls ik graag wilde 

Super!
Lekker vroeg!

Trouwens, ik had je laatst een pb gestuurd over je aanvraag voor de club :) Als je me die ff beantwoord, dan kan ik je toevoegen ;) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmorgen op tijd gemeld 7.30 en kon 8.45 was ik al aan de beurt heb tussen nog met de plastische chirurg gesproken en alles afgetekend en toen onder narcose gebracht alles ging snel achter elkaar door .

had veel pijn maar na de ingreep en na wat extra morfine is het goed te doen . ze heeft de 520cc geplaatst gekregen .ik ben om 15.30 naar huis gegaan en voel me goed .heb direct mijn bh aangedreven de anna carefix en zit tot nu toe wel lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei toon:

vanmorgen op tijd gemeld 7.30 en kon 8.45 was ik al aan de beurt heb tussen nog met de plastische chirurg gesproken en alles afgetekend en toen onder narcose gebracht alles ging snel achter elkaar door .

had veel pijn maar na de ingreep en na wat extra morfine is het goed te doen . ze heeft de 520cc geplaatst gekregen .ik ben om 15.30 naar huis gegaan en voel me goed .heb direct mijn bh aangedreven de anna carefix en zit tot nu toe wel lekker

Fijn dat de 520 past :35: 

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.