Ga naar inhoud

Dr Fresow of Dr Grabietz


Aanbevolen berichten

Goedemiddag Dames,

 

Ik ben Chantal en 31 jaar oud en mama van een zoon van 9 

Nu heb ik besloten om een borstvergroting uit te laten voeren.

Ik ben op consult geweest bij Diana Gabriels en Faceland, Daar werd mij bij Diana 300 cc mentor aangeraden en bij faceland 295 cc motiva rond.

Dus wel bijna hetzelfde ivm dat ik best smal ben aan de bovenkant.

 

Nu alleen mijn vraag aan jullie.......

 

Welke arts hebben jullie goede ervaringen mee? of slechte evt? Dr Fresow of Dr grabietz?

Ik heb hier al heel wat info vandaan kunnen halen, daarom denk ik wel dat jullie mij verder kunnen helpen :)

 

Ben op het moment zo aan het twijfelen en dat omdat mijn consult bij Diana niet zo goed is bevallen, maar de arts moet het doen. 

 

Dus graag hoor ik jullie ervaringen, ben echt een vrouw ;) twijfelen, twijfelen....

Hoop dat ik hem correct geplaatst heb 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
17 minuten geleden zei Tattoo greet:

Lekker voor faceland gaan!!! 

Top artsen, verpleging en goede uitleg ook na je ok qua medicatie ect

Toevallig vanochtend nog een afspraak voor eerste consult gemaakt voor komende week! Dankjewel 

Kan je me misschien ook vertellen over hoe je herstel ging en of er enige complicaties waren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lucy.mari:

Toevallig vanochtend nog een afspraak voor eerste consult gemaakt voor komende week! Dankjewel 

Kan je me misschien ook vertellen over hoe je herstel ging en of er enige complicaties waren?

Ik ben net donderdag geholpen, maar ben alleen moe van de narcose, heb verder wat steken maar voel me goed. Heb geen complicaties 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.