Ga naar inhoud

Bandida115 : 25 november 2010 : Dr. Wilmink : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi Bandida,

hoe gaat het nu met je? Heb je nog steeds die steken of is het al wat beter? Wel bellen hoor als het aanhoudt!

Ik hoop dat je vannacht zal slapen, dat verdien je wel natuurlijk :)

Nou meid, veel sterkte, volgens mij is de eerste week het ergst, tenminste dat hoop ik, want ik voel me ook nog niet helemaal top...

Succes he :53:

Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anais!

Afgelope nacht al iets beter geslapen, wel op mijn zij want op mijn rug dat gaat echt niet.

Dus hoop idd dat het vanacht wat beter gaat en weer ff op mijn zij kan slapen.

Kga morgen zeker bellen om te vragen waarom ik niet op mijn rug kan slapen en waarom ik steken krijg.

Heb het idee dat het vandaag overdag ook iets beter ging, dus wie weet hebben we de steigende lijn te pakken.

Ja,ja, we houden vol en blijven doorgaan.

as woensdag gaan de hechtingen eruit dus dan zal ik wel horen hoe en wat het precies allemaal is en of alles goed is, ben benieuwd.

Hoe gaat het nu met jou, ook nog veel pijn, je was toch ook 25 nov geopereerd?

Jij ook veel succes met je verdere herstel!

Ben wel blij dat we elkaar hebben hier op het forum om onze ervaringen uit te wisselen, helpt mij echt wel!

Succes en groetjes! Bandida :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bandida,

fijn dat het wat beter gaat bij je. Hier wat pijn betreft ook wel goed hoor, alleen moet ik nog ERG wennen aan mijn nieuwe :1boobs: Ik vind ze erg groot en voel me beetje down. Ik hoop dat de pc me woensdag gerust kan stellen en zegt dat ze door de zwelling nog veel kleiner worden!

Ok succes woensdag met de hechtingen :)

liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anais!

Ze gaan zeker nog slinken die mooie aanwinsten, als de zwellingen weg zijn getrokken!

En ze veranderen elke dag nog, met 3 maanden heb je pas echt een goed zicht op het eindresultaat!

Ze worden ook nog wat zachter en dan gaan ze wat meer hangen ipv staan en dat oogt ook kleiner.

Het ligt er ook aan wat voor bh je aan trekt na 4 weken sportbh's!

Niet down zijn, is echt niet nodig! Het komt allemaal goed ook met jou, zeker weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :116:

Met mij is het ook al wat beter, heb echt een erguhhh slechte start achter de rug en heb nu het gevoel dat het goed komt, heb vanacht goed geslapen op mijn zij en als ik elke keer wakker wordt dan draai ik op mijn andere zij en slaap gelukkig verder, een geweldige stap vooruit dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doordat ik goed rust nu snachts gaat het overdag ook veel beter met me.

De steken in mijn rug komen nog steeds op als ik op mijn rug lig, het duurt alleen langer voordat het komt dus ook dat is al iets beter gelukkig!

Morgen hechtingen eruit en ben benieuwd wat ze me verder nog te vertellen hebben.

Succes en als je wilt mag je mij al je frustraties vertellen, als het er uit is voelt het misschien al wat lichter voor je!

Warme groetjes Bandida :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,hey!

Bedankt voor je reactie, het gaat gelukkig wat beter!

Heb kontakt gehad met de kliniek en mag op mijn zij slapen en dat gaat beter.

Nu ik goed geslapen heb, gaat het overdag ook beter!

De steken heb ik nog steeds als ik op mijn rug lig maar het duurt langer voordat het op komt dus dat gaat ook al beter!

Hoe gaat het verder met jou???

Ben erg benieuwd of de boobs nog veel kleiner gaan worden of dat dit al een redelijk beeld is van het eindresultaat???

Groetjes Bandida :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat rugslapen is een ramp,ken er alles van,zeker toen na me dual plane ervaring,aaiiiii dat was echt erg,al je spieren spannen samen,iq die van je rug ook ja,probeer lekekr wat kussens overal te leggen,je nek,je rug en tussen je benen,tussen je knieen zeg maar,hopenlijk gaat het snel wat beter met slapen,beterschap...

greetzz moontje

p.s wat goed bij mij hielp,savonds na extra warm douchen,masseerde me man me goed in de nek en rug,voor het slapen gaan :6:

Hey Moontje!

Idd een gouwe tip!!!!!!!!!!!!

Elke avond massage door je mannetje, kzal het hem vnvd meteen doorgeven!!! Ha,ha!

Warme groetjes uit een wit bedekt dorpje, Bandida :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hoi Bandida,

het is voor jou al wat maandjea geleden dat jij je bv hebt gehad zie ik.

Ik word maandag 12 juli geholpen door dr wilmink.

ik krijg ronde protheses 325 cc, achter de spier. Ik hoop op een volle C uit te komen.

Hoe zijn ze nu inmiddels bij jou uitgevallen?

groetjes, Juud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.