Ga naar inhoud

sporten


Xxldj

Aanbevolen berichten

Vraagje ik ben nu 18 dagen po veder en voel me goed! Geen pijn meer alleen een beetje over gevoelige huid zou ik al rustig kunnen fietsen of lopen op de loopband in de sportschool zonder dat ik me armen of iets gebruik ? Zijn er meer mensen. Die al sporten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Xxldj:

Vraagje ik ben nu 18 dagen po veder en voel me goed! Geen pijn meer alleen een beetje over gevoelige huid zou ik al rustig kunnen fietsen of lopen op de loopband in de sportschool zonder dat ik me armen of iets gebruik ? Zijn er meer mensen. Die al sporten ?

Wat zegt je pc over sporten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Xxldj:

4/6 weken mag alles weer @best_boobie

na 4 tot 6 weken mag je dus weer gaan opbouwen. 
Ik zou echt niet eerder beginnen. Je lijf heeft energie nodig om te herstellen. Je hebt twee hele grote wonden binnen in je lijf. Ook al zie je ze niet, of voel je ze niet, ze zijn er toch.. 
Om te herstellen heeft een lichaam rust nodig. Ga je de energie die nodig is voor je herstel gebruiken voor cardio of andere zaken, dan herstel je dus langzamer en dat is niet de bedoeling.... 

Ik zou zelf het risico niet willen nemen. Je herstelt maar 1 keer, als je het tenminste goed doet.. Het zou mij de complicaties die mogelijk zijn, niet waard zijn :) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 16 dagen weer rustig gaan sporten, met toestemming overigens. Fietsen, crosstrainer zonder armen. Ook beenspieren weer een beetje trainen, let er wel op dat je hierbij geen extra spanning geeft op je armen (doe je snel onbewust merkte ik). Ik merk wel dat mijn conditie absoluut niet is wat het hoort te zijn. Mijn lichaam is duidelijk nog aan het herstellen. Ik doe het dus allemaal heel wat standjes langzamer en minder zwaar dan normaal en ik stop eerder. Voelt wel weer heel lekker om iets te kunnen doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.