Ga naar inhoud

Anne1988 : 8 december 2017 : Dr. Ahmed : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Hai meiden. 

 

Ik heb 3 jaar geleden een borstvergroting gehad. Super blij mee! 

Maar helaas sinds 6 maanden toenemende pijn in mijn rechter borst. Vaak een stekend, trekkend en vurig gevoel. Ik ben terug gegaan naar mijn pc. Die heeft mij via de huisarts doorgestuurd naar de poli plastische chirurgie in het ziekenhuis. Via hun heb ik een echo gehad. Daar was niks op te zien (geen overmatig kapselvorming, lekkage, scheuren etc). Ik heb met de pc gesproken en die zei dat ik 2 dingen kan doen, opereren of afwachten. Ik heb nog even afgewacht. 

 

Na een tijd te hebben afgewacht zijn de klachten alleen maar erger geworden helaas. De pijn neemt toe en zit nu ook in mijn andere borst. 

 

Ik heb de poli weer gebeld en een telefonisch consult met mijn pc gemaakt om het probleem voor te leggen. 

 

Na het telefonisch consult met mijn pc weer een afspraak gemaakt op het spreekuur om verder onderzoek te doen en evt een behandelplan te maken. 

 

Die zelfde week nog op de poli in het ziekenhuis geweest. Daar een gesprek gehad met mijn pc. Hij heeft er nog een collega pc bijgehaald om de hele situatie te bekijken. Ze denken dat de klachten komen van het kapsel dat zich nu aan het ontwikkelen is. Ze waren er beide uit dat een nieuwe operatie nodig is. Er is nu voorgesteld om motiva implantaten, anatomisch, dual plane te plaatsen. Huidige situatie is eurocillicone, ronde protheses, op de spier geplaatst. 

 

Na deze afspraak ben ik opnieuw gaan passen en is alles in gang gezet... 

 

Nou het was even een rommeltje met de datum. Maar ben 8 december al aan de beurt! Mega spannend. En nu al slapeloze nachten van! 

 

Ben ontzettend benieuwd hoe het gaat worden. En ik hoop zooooo dat de pijn weg gaat! Die wordt echt met de dag erger! 

 

Ik ben benieuwd of er nog meer meiden met deze klachten zijn? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anne1988

 

hoi hoi,  en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb de titel even aangepast ( begrijp dat je bij dezelfde pc en kliniek bent geholpen als met je 1e bv ) ook heb ik topic verhuisd naar de goede categorie, hier in dit topic kun je nu weer alle verdere updates en dadelijk je verslag neerzetten en heb je dan weer alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Overmatige kapselvorming kan gebeuren, als jij je na de bv netjes aan de regels hebt gehouden, dan is het eigenlijk pech hebben,maar kan op den duur inderdaad vrij pijnlijk worden, aangezien het kapsel samentrekt.

Normaal gesproken is die pijn weg als je weer helemaal hersteld bent van deze prothese wissel en kapselverwijdering.Ik neem aan dat het kapsel helemaal is verwijderd, maar er zijn ook pc's die het kapsel insnijden, dit ligt eigenlijk ook aan de mate (baker/graad) van de overmatige kapselvorming.

 

Hou je netjes aan alle regels, en ik wens je een goed herstel.

 

x

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.