Ga naar inhoud

1,5 week PO


Marieke.rose

Aanbevolen berichten

Hooi, ik ben 1,5 weken geleden geopereerd via Diana Gabriels door Drs Halbesma. Ik zou in eerst instantie 400 cc krijgen, uiteindelijk is het toch 450 cc geworden. Gelukkig maar want ik vind dat ze best wel groter hadden gekunt (hoewel mn huid dat niet had gered dus maar over een paar jaar weer wat groter). Ze vallen zo klein uit lijkt het wel. Ik snap wel dat het bij iedereen anders is, maar hoop wel dat ze meer naar voren komen, wat groter en wat soepeler worden. Ben ook zoooo benieuwd welke BH maat ik straks heb. 

Zijn jullie borsten nog veel veranderd na de eerste 2 weken? Ik heb volgende week een afspraak voor de eerste controle. Ben benieuwd.

 

Ook wil ik nog veel afvallen, zo'n 15 kilo. Iemand anders ervaring hiermee? veranderen je borsten dan? lijkt me dat ze dan groter lijken omdat er dan minder vet op mijn buik en in mn hals etc zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn ze dual plane geplaatst? Want dan kun je er na 1,5 week nog weinig van zeggen omdat de spier nog moet ontspannen. Pas na ca 3 maanden kun je iets over de uiteindelijke vorm zeggen. Hoe dat precies zit met plaatsing voor de spier weet ik niet zo goed eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.