Ga naar inhoud

dr. Nelissen


Barbara1

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Barbara1:

Ik heb binnenkort een consultatie bij dr. Nelissen van Global Care Clinic in Heusden Zolder. Is iemand al bij hem geweest en zou je hem aanraden?

Hoi @Barbara1 , 

Je kan in het zoekbalkje 'dr Nelissen '

Intikken en zien welke recensies ze geven van hem. Heb de indruk dat hij niet zo populair is. Ikzelf ben 3 weken geleden geopereerd bij dr Verdonck in Diest en ben heel tevreden, alsook 2 vriendinnen van mij.

Veel succes.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2017 om 11:15 zei Barbara1:

Ik heb binnenkort een consultatie bij dr. Nelissen van Global Care Clinic in Heusden Zolder. Is iemand al bij hem geweest en zou je hem aanraden?

Hallo :-) ! Ik ben zelf op consult geweest bij dr Nelissen en was echt tevreden over dit gesprek. Eerst veel uitleg en opmetingen, daarna even passen wat wel en wat zeker niet en daarna nog even een 3d simulatie. Hij was super beleefd, luisterde en wilt echt gaan voor een natuurlijk resultaat. Ik voelde me op mijn gemak van het begin tot het einde en wat ik super vond; hij legt ook echt geen druk en heeft tijd voor vragen :-). 4 januari is het zo ver bij mij :-) (ik blijf die foto's van de 3d simulatie maar bekijken, kan niet wachten!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.