Ga naar inhoud

Loes_ : 4 april 2011 : Dr. de Blecourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Al jaren denk ik erover om een bv te doen maar nooit de stap genomen. Twee weken geleden heb ik een consult bij dr. Blecourt in de Berman kliniek gehad. Het was een heel goed en informatief gesprek ik voelde mij meteen op mijn gemakt bij dr. Blecourt.

Hij adviseerde mij tussen de 200 en 250 cc (wordt bij de operatie bepaald), dit zou uitkomen op een volle B kleine C, plaatsing op/voor de borstspier.

Voor mijn gevoel was het aantal cc wat weinig, tot dat ik de pas protheses ging passen, precies zoals ik ze zou willen.

Ene kant twijfel ik over het aantal cc omdat ik veel meiden lees op het forum dat ze achteraf spijt hebben dat ze niet meer hebben genomen, aan de andere kant ik ben 1.70 en weeg 55 kilo en ik wil dat het er natuurlijk uitziet, lastig!!

Zijn er hier meiden die door dr. Blecourt zijn geopereerd en 200/250 cc hebben gekregen? Ik kan weinig fotos vinden.

Ik heb vandaag de datum vastgelegd en vrij gevraagd op mijn werk.

Kan niet wachten tot het zover is!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Loes,

Welkom! :D

Ik heb 200cc voor de spier gekregen (anatomisch), als je graag m'n foto's wil zien, stuur me dan even een persoonlijk berichtje (klikken op het envelopje onder m'n naam).

Wens je veel lees- en postplezier hier op het forum!

Liefs, :54:

PS: ik pas ook even je titel aan, staat nl 2010, hihi :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Afgelopen ma. Geholpen door Blecourt. Ik Heb 220 cc

Gekregen. Ik weeg 51 en ben163 Lang. Had echt

Een aa cup draag nu 75b sportbh. Nu dag 3 po en t is goes

Te doen. Ben erg happy met Blecourt.

Hij bepaalt Uiteindelijk de maat had op de ok

Nog even gezegd dat Ik t Niet te groot wilde.

Hoop wel dat de maat nu zo blijft je went snel. Succes verder.

Gr dee

Hallo Allemaal,

Al jaren denk ik erover om een bv te doen maar nooit de stap genomen. Twee weken geleden heb ik een consult bij dr. Blecourt in de Berman kliniek gehad. Het was een heel goed en informatief gesprek ik voelde mij meteen op mijn gemakt bij dr. Blecourt.

Hij adviseerde mij tussen de 200 en 250 cc (wordt bij de operatie bepaald), dit zou uitkomen op een volle B kleine C, plaatsing op/voor de borstspier.

Voor mijn gevoel was het aantal cc wat weinig, tot dat ik de pas protheses ging passen, precies zoals ik ze zou willen.

Ene kant twijfel ik over het aantal cc omdat ik veel meiden lees op het forum dat ze achteraf spijt hebben dat ze niet meer hebben genomen, aan de andere kant ik ben 1.70 en weeg 55 kilo en ik wil dat het er natuurlijk uitziet, lastig!!

Zijn er hier meiden die door dr. Blecourt zijn geopereerd en 200/250 cc hebben gekregen? Ik kan weinig fotos vinden.

Ik heb vandaag de datum vastgelegd en vrij gevraagd op mijn werk.

Kan niet wachten tot het zover is!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis

welkom hier

en gefeliciteerd met je datum!!

wilde je zelf ook op een grote B uitkomen?

Ik ben 1.68 en weeg ook 55 kilo...

ik heb nu een 75E en vind het echt niet te groot..

echt, grootte went heel erg snel.. :)

wil je niet aan het twijfelen brengen hoor :)

Veel aftelplezier.... :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Loes,

Welkom! :D

Ik heb 200cc voor de spier gekregen (anatomisch), als je graag m'n foto's wil zien, stuur me dan even een persoonlijk berichtje (klikken op het envelopje onder m'n naam).

Wens je veel lees- en postplezier hier op het forum!

Liefs, :54:

PS: ik pas ook even je titel aan, staat nl 2010, hihi :7:

Oeps dankje wel!! Het is inderdaag in 2011 haha

Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis

welkom hier

en gefeliciteerd met je datum!!

wilde je zelf ook op een grote B uitkomen?

Ik ben 1.68 en weeg ook 55 kilo...

ik heb nu een 75E en vind het echt niet te groot..

echt, grootte went heel erg snel.. :)

wil je niet aan het twijfelen brengen hoor :)

Veel aftelplezier.... :58:

Eigenlijk had ik als cupmaat een volle C in mijn hoofd. Toen dr. Blecourt zei dat maximaal volle b, kleine c haalbaar was bij mij (zodat het nog natuurlijk oogt) had ik wel zoiets dat is klein. Maar toen ik de protheses ging passen dacht ik wooow groot haha heel lastig.

Ik denk dat ik nog een keer een vervolg afspraak maak om nog een keer de protheses te passen om mijn twijfel weg te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Loes

welkom :)

de passessie is beetje vertekend he,je stopt iets in een bh waar al wat vulling zit he,het is geen totaal vlak achtergrondje,dus wou dat wel even kwijt.

voor de spier vind ik dan,een goede keus,beweegt natuurlijk mee en blijven niet wat rechtop staan als men ligt,vind ik persoonlijk natuurlijker als borsten die rechtop blijven staan als je ligt,of als je borsten stijf tegen je lichaam gedrukt zitten tijdens lopen,dat is in elk geval mij ervaring met dual plane,al ik ook erg vaak verhalen lees dat er wel dikke tevredenheid is bij dual plane en achter de spier.

is maar net wat je eist he van een bv.

denk dat je een goede keus hebt gemaakt ook qua cc,s,zeker als je een mooie natuurlijke look wilt,vertrouw je arts,komt zeker allemaal goed met je aanstaande borsten :)

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op consult geweest bij ACCZ in Zevenaar. Ik ging er eigenlijk heen om toch een mening van een andere arts te horen, en was eigenlijk op voorhand eral uit dat ik me wou laten opereren bij dr. Blecourt.

Ik heb een heel erg fijn gesprek gehad die mij heel erg aan het twijfelen heeft gebracht.

Als advies werd gegeven ze absoluut niet voor de borstspier te plaatsen omdat je echt randen gaat zien, volgens hun heb ik te weinig eigen weefsel.

Nu ben ik zo aan het twijfelen wat ik nou wil. Ik wil graag mooie natuurlijke borsten, absoluut geen randen zien. Bij plaatsing dual plane ben ik bang dat de borsten te onnatuurlijk ogen en recht op blijven staan als ik ga liggen. Is dit zo? Bij ACCZ zeiden ze van niet.

Zo lastig allemaal, weet het allemaal even niet meer. Ben zo bang om een verkeerde beslissing te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.