Ga naar inhoud

Eurosilicone


December2017

Aanbevolen berichten

Hopelijk heb ik het juiste aangetikt. Ik snap nog niet echt hoe alles werkt hier.... werdt er al gek van.. moet gewoon blijven "meedoen" en sorry alvast als ik ineens iets vreemd voor elkaar krijg :75:

 

ik ben benieuwd of hier ook dames zijn die eurosilicone krijgen? Ik heb er ondertussen slapeloze nachten van.

bij bergman werken ze met natrelle en eurosilicone. Over beide lees ik veel positieve berichten en ook hier en daar wat negatiefs.

ik heb in 2009 eurosilicone laten plaatsen en deze zijn nu beide lek.

ik kan gewoon een pechvogel zijn bij wie dat dus kan gebeuren maar eurosilicone kan dus ook bagger zijn? Aan de andere kant kan ik me dat niet voorstellen aangezien alles aan zon keurmerk moet voldoen en als eurosilicone echt zo slecht was las ik daar wel meer verhalen over dan die ik nu met moeite vinden dan. 

mijn arst (luyendijk) staat overigens ook goed beschreven... hij zegt dat er weinig verschil is tussen natrelle en eurosilicone. Ik krijg 5 dec mijn prothese wissel en ik heb voor eurosilicone gekozen. Dit omdat mijn lichaam er verder gewoon goed op reageerde en ik buiten het lekken om, nooit problemen heb gehad. Tevens bestaad er de kans dat eurosilicone mij een vergoeding geeft. Ik moet de silicone opsturen en als ik er niks aan kon doen, vergoeden zij de wissel. Dit is toch wel een leuk pluspuntje maar zeker niet leidend.

ik blijf alleen twijfelen,.... wat is nou juist. Als ik zeg dat ik voor natrelle ga , voelt het net zo onzeker als voor eurosilicone... ik ben denk ik gewoon onzeker geworden. Alle merken met keurmerk hebben op internet wel een negatief verhaal.

mischien moet ik het gewoon los laten... 

hier lees ik alleen ook nooit iets over eurosilicone (en natrelle)

aaaaaaghr.... wat een drama!!!! 

 

Volgende week maandag heb ik iig een 2e pas sessie met de arts. Dan leg ik hem mijn twijfels ook nog een keer uit. Hopelijk kan hij ( en of jullie) mij gerust stellen. Hoe dichterbij ik (eindelijk) bij de wissel kom. Hoe meer mijn gedachte me in de zeik neemt... verschrikkelijk! :)

 

thnx voor het lezen van mn drama dames... need your help!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy

 

het is echt heel lastig maar ik dacht ook te lezen dat je heel misschien geen eurosilicone hebt doordat die pc failliet was gegaan, en daar ook voor vreesde? Ik krijg ook eurosilicone ga ook para worden van deze verhalen, maar met alle merken heb je wel weer wat denk ik dan ook. Ik dacht dat je altijd serienummers kreeg (ook bij eurosilicone) weet jij dat? 

 

Heel veel succes met jouw keuzestress 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei CupA84tje:

Heyy

 

het is echt heel lastig maar ik dacht ook te lezen dat je heel misschien geen eurosilicone hebt doordat die pc failliet was gegaan, en daar ook voor vreesde? Ik krijg ook eurosilicone ga ook para worden van deze verhalen, maar met alle merken heb je wel weer wat denk ik dan ook. Ik dacht dat je altijd serienummers kreeg (ook bij eurosilicone) weet jij dat? 

 

Heel veel succes met jouw keuzestress 

Ja klopt helemaal hoor.. maar ik ga er gewoon ff vanuit dat ik eurosilicone heb.. dat ze gedaan hebben wat ze zeiden.... je moet ergens aan vast houden.. ( had wel zo’n kaartje van eurosil. Maar geen idee of ze dat ook daadwerkelijk gedaan hebben)

 

ja dat wat je zegt... ze werken idd vast niet met B merken.. en als jij ze ook krijgt.. 

krijg je ze ook bij een bergman of iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg via Nio maar dat is een arts die ook via het ziekenhuis werkt dus dat moet wel goed zitten. Je zal dan denk ik wel die prothesen hebben. Ik heb ook niet echt verstand waar wat geplaatst moet worden? Het is een vraag toch hihi. Maar als eurosilicone het vergoed zou echt top zijn. Krijg je dan 100% of moet je een klein gedeelte wel betalen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei CupA84tje:

Ik krijg via Nio maar dat is een arts die ook via het ziekenhuis werkt dus dat moet wel goed zitten. Je zal dan denk ik wel die prothesen hebben. Ik heb ook niet echt verstand waar wat geplaatst moet worden? Het is een vraag toch hihi. Maar als eurosilicone het vergoed zou echt top zijn. Krijg je dan 100% of moet je een klein gedeelte wel betalen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat van het vergoeden is dus pas achteraf. Kan ook zo maar ineens zijn dat ze dat niet doen. Maar als ik hun garantie regels lees, val ik daar volgens mij wel onder.

nee heb je, ja kun je krijgen. Alles zou mooi zijn , qua teruggave.

 

het scheelt al een hoop dat ik dus medisch ben en de narcose en alles verzekerd is. Ik moet dus alleen de prothesen betalen. (Fieuw!!)

 

mijn arts werkt ook nog in een ziekenhuis, dacht het UMC.

 

ah en over die nio van jou lees ik heel veel positieve verhalen. Als hij ook eurosilicone gebruikt.. geeft me dat zeker een goed gevoel! Thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@December2017, heel veel vrouwen hier op het forum hebben eurosilicone hoor. Best-boobies zegt ook altijd dat dat gewoon een goed merk is. Dus ik zou me daarover geen zorgen maken. 

Bij mij is de operatie vorig jaar vergoed door de ziektekostenverzekering door de lekkage. Alleen de nieuwe protheses heb ik zelf moeten betalen. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op ‎20‎-‎11‎-‎2017 om 06:26 zei December2017:

Thnx dames!!

Hey meid

Ik zet dit topic even in het algemene forum, onder vragen over prothesen. 
Het staat nu in de kerstballen 'club' en daar hoort het niet helemaal thuis :) 

Geen probleem dat je het hier gezet hebt, alles moet geleerd worden, maar ik zet het ff waar het hoort!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.