Ga naar inhoud

Anatomische prothese gedraaid


Gast Boobies

Aanbevolen berichten

Gast Boobies

Ik ben niet zo lang geleden geopereerd.. Mijn anatomische prothese is gedraaid! Maar nu zit ik wel met een misvormde borst. Ben terug gegaan naar mn chirurg, maar als ik dit wil laten veranderen kost het me weer geld en ik heb totaal geen vertrouwen meer in die vent.. Dus nu zoek ik een andere chirurg.. Heeft iemand ervaring met de bcas kliniek of linea aesthetica? Ben benieuwd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobies,

Wat onwijs naar joh.

Ik ben zelf niet geholpen daar,maar vind het erg vreemd dat die man er niks aan wil doen(dat het geld kost)

Heb je geen contract moeten tekenen,waarin staat wat ze doen als er iets niet goed gaat?

Heeeeel veel sterkte in elk geval.

groetjes van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Boobies

Haii..

Tjah beetje rare man.. Vroeg aan me of ik wilde sex had gehad haha.. Zelfs dan is het niet normaal als je borst zou omdraaien.. Ik weet wel dat ik iets getekend heb maar dat was enkel een papier met hoeveel cc ik ging hebben en wanneer de operatie zou plaatsvinden.. Weet jij een goeie plastische chirurg?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor veel goeie verhalen over mevr visser hier.

Ik ben zelf geholpen door dr huisinga in ZH Alkmaar,maar heb geen idee waar jij woont?

En ik denk dat je dat ook niet zo 1 twee drie aan de buurt bent.

In een kliniek heb je de meeste kans denk ik.

Er zullen vast ook nog wel meiden reageren die goeie ervaringen hebben in klinieken.

Echt zo k...u...t voor je,je hoopt gewoon op mooie borsten en dan krijg je dit.

Hoe lang geleden heb je het laten doen,en hoelang duurde het voor het zich draaide dan?

Ik vind het zo onvoorstelbaar dat er chirurgen rond lopen,die hun werk doen,en daarna hun handen ervan aftrekken.

Ik had een nabloeding,en ik kon meteen terrecht de zelfde dag,zo hoort het te gaan,maar ja daar

heb jij natuurlijk niks aan.

Als je zo groot probleem zoals bij jouw hebt,vind ik zacht gezegd echt een mega grote eikel.

Ik snap ook volkomen dat je niet naar hem terug wilt hoor.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

over dat contract trouwens nog.

Ik denk dat er toch iets meer in heeft gestaan,zodat hij in dit soort gevallen dus er mooi zijn handen van af kan trekken.

Heb je geen kopie van dat contract?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Boobies

Heb net even gezocht maar ik denk dat ik dat papier niet heb meegekregen!

Weet je, als je zo'n pc voor de rechter sleept ben je uiteindelijk meer geld kwijt dan een nieuwe borstvergroting..

Heb vrijdag een afspraak bij dr darius.. Heb net allemaal slechte dingen over m gelezen.. Ben zenuwachtig!

Bedankt voor je reactie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het draaien van je prothese komt dat niet doordat je pocket te groot is gemaakt?

Met de artsen die je noemt heb ik geen ervaring, maar als je nu al zenuwachtig bent voor de nieuwe arts zou je dan niet een andere zoeken?

Ik kon over mijn PC weinig vinden, ja wel een filmpje waarin hij een bv uitvoerde en zijn cv wat er verder keurig uitzag.

Mijn gesprek gaf de doorslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Boobies,

als je goed rondkijkt op het internet, dan kun je vrij snel vinden dat de velthuis kliniek de beste is op het gebied van borsten.

ik ben zelf door dkt. Koeijers geopereerd ( Velthuis Kliniek ) en dat is echt een borsten man, maar daar hebben ze er bij de Velthuis Kliniek wel meer van.

de velthuis kliniek heeft meerdere vestigingen.

als ik jou was zou ik nu niet voor de eerste de beste gaan waar je een gesprek mee hebt, maak een aantal afspraken bij meerdere plastisch chirurgen, dan zegt je gevoel je wel welke je moet kiezen.

maar als ik je een tip mag geven, de Velthuis Kliniek is echt heel erg goed.

staat niet voor niks op de eerste plaats.......:-)

ik wens je erg veel succes en hoop dat alles helemaal goed komt.

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Boobies

Ja precies zou je denken he dat ze t te groot hebben gemaakt? Maar ik was helemaal plat en mn huid staat strak gespannen.. Het blijft een raadsel.. Ik ga de chirurg even googlen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je ook maar iets slechts over een PC kunt vinden op internet, dan moet je er niet naartoe gaan.

er zijn zoveel goeie PC's in Nederland, keus zat.

ik vind het overigens wel schandalig dat hij je ervoor wil laten betalen, schandalig gewoon.

maar goed, als je verstandig bent laat je je niet meer helpen door die mafkees......

je moet zuinig zijn op je lichaam.

het is al erg genoeg dat je opnieuw geholpen moet worden.

ik ben trouwens benieuwd wat een andere PC doet.

hij moet werken met protheses van een ander, zal me benieuwen of alle pc's dat wel doen.

groetjes, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Boobies

Ik laat deze er gewoon uithalen en nieuwe van mijn nieuwe pc erin zetten..

Ik wil ze ook groter.. Ik had gevraagd voor een d maar heb maar een c gekregen.. Dus was sowieso niet zo blij..

Een geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen.. Want als ik geopereerd zou moeten worden terwijl ik tevreden was met mn borsten was ik echt super kwaad geweest! Hoe kan je eigenlijk een foto toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Om foto's te plaatsen kun je het beste naar www.mijnalbum.nl gaan.

Daar kun je makkelijk je eigen album aanmaken.

Ik vind het echt vreselijk voor je, maar ben wel erg benieuwd hoe dat er uitziet.

Heb je ze voor de spier?? Mijn vriendin had ook een gedraaide prothese, die is na een tijdje weer terug gedraaid, die had geluk! Maar goed, het blijft een fout.

Ik hoop dat je snel een goede pc vindt.

Natuurlijk raad ik mijn eigen pc aan, Dr. Roddi van Kliniek KIEWITheide (volgens mij ook bij Boerhaave) Hij heeft mij al 2 mooie BV's bezorgd.

Maar Dr. Visser zal het zeker goed doen, daar zijn echt heel veel mensen hier geweest.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Beste Mols,

Ik heb net jouw foto's bekeken.

Ik vind je borsten super mooi geworden!

Ik hoop dat de mijne er net zo uit komen te zien!

Groeten van Shaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.