Ga naar inhoud

Vocht in litteken


Qqq

Aanbevolen berichten

In mijn litteken zit een open sneetje van 1cm daar komt druppelsgewijs een helder rood bloed uit of soms kleurloos. Mijn pc zegt dat dit wel eens voorkomt en vanzelf moet genezen. Schoonhouden en gaasjes erop. Ik zelf

pak liever preventief een antibiotica kuur. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee.

Het is nu al bijna een maand geleden na de operatie. Had allang allemaal dicht moeten zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Qqq

 

Hoi hoi,

 

Is het eromheen rood en/of warm? Als dat niet zo is,dan kan het zeer waarschijnlijk zijn dat er een onopgeloste hechting naar buiten wilt komen, dit gebeurt vaker.

Hou even in de gaten of het gaatje niet groter gaat worden, of dat de kleur van het vocht niet gaat veranderen.Verder inderdaad goed schoonhouden en afdekken met een steriel gaasje.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie! Vanmorgen er een foto van gemaakt en doorgestuurd naar pc. Blijkt idd dat er een hechtdraad zit. Echter hij wil er niets aan doen en moet vanzelf oplossen. Wel preventief een ab kuur van 10 dagen 3 x 300 Mg.  Ik heb er stress van. Wat een zenuw periode is dit voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Qqq

 

Goed dat je even een foto hebt doorgestuurd naar je pc zo weet je met zekerheid wat er aan de hand is, Klopt een hechting die naar buiten komt doen ze eigenlijk nooit wat aan, het valt er vanzelf vanaf als de binnenkant helemaal goed is opgelost.soms merk je bijv ineens na het douchen dat het weg is, of het zit in je gaasje, en zodra die hechting weg is zul je ook zien dat het gaatje heel snel is genezen.

Soms zit een hechting al zo los dat als je er heel voorzichtig met een gaasje langs gaat, dat de hechting mee komt.

 

Niet in de stress schieten, dit komt echt veel vaker voor, je hebt ab uit voorzorg,schoonhouden en afdekken, meer kun je niet doen.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.