Ga naar inhoud

Wat een helse pijn


Aanbevolen berichten

Ja die maagbeschermers zouden veel moeten helpen hoor. Toen ik 1 dag PO was had ik ook veel pijn en bleef ik maar overgeven nog door de narcose en dan in combinatie met al die medicatie. Met de maagbeschermers ging het gelijk veel beter.

 

Veel succes nog en spoedig herstel 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei x_Fenne_x:

Ja die maagbeschermers zouden veel moeten helpen hoor. Toen ik 1 dag PO was had ik ook veel pijn en bleef ik maar overgeven nog door de narcose en dan in combinatie met al die medicatie. Met de maagbeschermers ging het gelijk veel beter.

 

Veel succes nog en spoedig herstel 

xxx

Dankjewel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei best_boobie:

@LaLexSu1981
Houd je je medicatie wel binnen? Of moet je steeds overgeven?
En welke medicatie moet je nemen, hoe vaak en op welke tijdstippen?
Misschien kan ik even met je mee kijken..

 

xx BB

S'morgens moet ik brufen nemen en dan properen om de 6 uur dafalgan 1 gr. S'avonds weer brufen. Ik ben misselijk en moet dan bijna overgeven komt niks uit buiten wat boeren. Gaat moeilijk om iets te eten. Enkel wat yoghurt en beschuit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei LaLexSu1981:

S'morgens moet ik brufen nemen en dan properen om de 6 uur dafalgan 1 gr. S'avonds weer brufen. Ik ben misselijk en moet dan bijna overgeven komt niks uit buiten wat boeren. Gaat moeilijk om iets te eten. Enkel wat yoghurt en beschuit. 

Ik ga jou even een pb sturen, want ik wil exacte tijden hebben. Dan ga ik het schema met je aanpassen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.